Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Ketjun aloittaja toivoi, että ketju pidettäisiin asiallisena. Mua on kyllä ainakin alkanut naurattamaan, tuleekohan tästä huumoriketju?
Bändin poikien kannattaisi miettiä, mitä tuolla haastatteluissa sanovat, tai mitä someen päivittävät. Liian kryptisiä heidän ei kannata olla, palstan irvileuat ottavat kyllä kaikesta kaiken irti.
Vierailija kirjoitti:
Joonaksen viimeisin instapostaus ruusu suussa:
”Roses are red, violets are doomed”
Suoraan lainattu MAYI:n albumin nimeä, lähdettä tietenkin mainitsematta.
How original!
Miksi tätä alapeukutettu? Kun tuo ON MAYI:n albumin nimi. Ei siis Joonaksen keksimä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aloittaja toivoi, että ketju pidettäisiin asiallisena. Mua on kyllä ainakin alkanut naurattamaan, tuleekohan tästä huumoriketju?
Bändin poikien kannattaisi miettiä, mitä tuolla haastatteluissa sanovat, tai mitä someen päivittävät. Liian kryptisiä heidän ei kannata olla, palstan irvileuat ottavat kyllä kaikesta kaiken irti.
Asiallisella linjalla olisi tosiaan hyvä pysyä, koska aina on pelko, että tämä ketju lähtee täältä muussa tapauksessa kaaressa.
Ja toisaalta: jos on tarkoitus olla appreciative, voisi lähtökohtana olla, että ei niin haittaisi, vaikka kohde itse näkisi nämä kirjoitukset.
En ala poliisiksi, mutta näitä kahta tulokulmaa ehkä kannattaisi miettiä, tässäkin ketjussa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
How original!Miksi tätä alapeukutettu? Kun tuo ON MAYI:n albumin nimi. Ei siis Joonaksen keksimä juttu.
Mikä tuo mayi on? Ei googlettamallakaan selvinny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ketkäs heistä on tinderissä?
Joel ja Joonas ainakin ovat olleet, en tiedä tällä hetkellä.
Itse törmäsin myös heihin molempiin siellä kesäkuun alussa. Siitä nyt on jo toki hieman aikaa
Minkä vuoden kesäkuun?
Tämän vuoden kesäkuu. Sanoin tosiaan että siitä nyt on jo hieman aikaa koska monet ei ole siellä kovin pitkään aktiivisia
Okei, mulla oli Todella tylsää ja laskin kuinka monta kertaa kukakin on mainittu tässä ketjussa nimeltä. (Kerron tulokset, vakkei ketään kiinnostaiskaan, jotta tuntuis edes vähän hyödyllisemmältä, se mihin just tuhlasin elämääni)
Top3 Joel vei voiton 81 kertaa, toisena Niko 51 ja kolmantena Joonas 32.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
How original!Miksi tätä alapeukutettu? Kun tuo ON MAYI:n albumin nimi. Ei siis Joonaksen keksimä juttu.
Mulla vei artistisivulle, jossa kuva tuon nimisestä albumista ja linkki muutamaan (mitäänsanomattaan) musiikkivideoon. Missäköhän bittiavaruudessa olen hengaillut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vei artistisivulle, jossa kuva tuon nimisestä albumista ja linkki muutamaan (mitäänsanomattaan) musiikkivideoon. Missäköhän bittiavaruudessa olen hengaillut?
Jos kirjotan googleen ton roses red violets doomed mayi, niin ensimmäinen hakutulos on tämä keskustelu ja kaikki muut roses are red violets are blue -runojuttuja. Ei puhettakaan mistään artistista tai albumista
Vierailija kirjoitti:
Okei, mulla oli Todella tylsää ja laskin kuinka monta kertaa kukakin on mainittu tässä ketjussa nimeltä. (Kerron tulokset, vakkei ketään kiinnostaiskaan, jotta tuntuis edes vähän hyödyllisemmältä, se mihin just tuhlasin elämääni)
Top3 Joel vei voiton 81 kertaa, toisena Niko 51 ja kolmantena Joonas 32.
Nyt sitten aletaan hehkuttaa Tomppaa. Siinä on MIES mun makuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Top3 Joel vei voiton 81 kertaa, toisena Niko 51 ja kolmantena Joonas 32.Nyt sitten aletaan hehkuttaa Tomppaa. Siinä on MIES mun makuun!
Joo, Archie Cruz ja Damianokin oli mainittu häntä huomattavasti enemmän. Mäkin pidän Tommista kovasti!
Tommi on aivan ihana!! Olisipa se useammassa haastattelussa
Olli ❤️ Miten voi mies olla niin kaunis?
Olli on omasta mielestäni komein ja kaunein koko bändissä!! Mistä sellasia miehiä löytää??
Siis oikeesti, Olli... 😍 Sillon kun julkistettiin ketkä on umk:ssa mukana ja näin Ollin siinä promokuvassa, olin jo ihan myyty. Vaikuttaa ihmisenäkin ihanalta, rauhallinen mutta samalla jotenkin kaoottinen (esim tää basso juttu) sen kanssa ei varmaan tulis tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Olli on omasta mielestäni komein ja kaunein koko bändissä!! Mistä sellasia miehiä löytää??
Oulusta?
Ootteko huomannu, että vaikka Olli olis haastatteluissa hiljaa, niin se flirttailee kameralle taukoomatta <3
Käytä Joonaksen vakiovastausta:
”Ei kestä päivänvaloa”.
Sinnehän ei tunnetusti päivä paista.