Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
401/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin, että BCstä tulis joku sellanen kattava dokkari, jossa kerrottais heidän matkastaan tähän pisteeseen. Paljon noita vanhoja videoita, ja vanhempien ja tyttöystävien ja exien haastatteluja. Semmonen ois kiva. :)

Otetaanko yhden yön panotkin mukaan?

Vierailija
402/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin, että BCstä tulis joku sellanen kattava dokkari, jossa kerrottais heidän matkastaan tähän pisteeseen. Paljon noita vanhoja videoita, ja vanhempien ja tyttöystävien ja exien haastatteluja. Semmonen ois kiva. :)

No mikä ettei :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä pakko kysyä tämän kirjoittajalta, että paljon sulla on ikää?

Vierailija
404/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

No mut pojat itse sanoi maikkarin haastiksessa ettei niitä kiinnosta vanhat fanit, jotka voi häipyä. Miksi siis tänne tai minnekään heistä kirjoittaa tai videoita katsoa. Moikka!

Vierailija
405/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties itse yksi heistä?

Vierailija
406/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä? Oon kiinnostunut bändin kasvutarinasta ja yleensä dokumenteissa haastatellaan lähipiiriin kuuluvia ihmisiä. Nuo exät mainitsin lähinnä vitsinä, mutta totta kai heilläkin voisi olla paljon mielenkiintoista kerrottavaa (enkä tarkoita nyt mitään intiimejä paljastuksia).

Vierailija
407/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up

No mut pojat itse sanoi maikkarin haastiksessa ettei niitä kiinnosta vanhat fanit, jotka voi häipyä. Miksi siis tänne tai minnekään heistä kirjoittaa tai videoita katsoa. Moikka!

Mitä

Vierailija
408/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up

Laitapa linkki?? Nii ei oo sanoneet.

Vierailija
409/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä? Oon kiinnostunut bändin kasvutarinasta ja yleensä dokumenteissa haastatellaan lähipiiriin kuuluvia ihmisiä. Nuo exät mainitsin lähinnä vitsinä, mutta totta kai heilläkin voisi olla paljon mielenkiintoista kerrottavaa (enkä tarkoita nyt mitään intiimejä paljastuksia).

"Dokumentit" ja "paljastukset" kiinnostavat vain Seiskan lukijoita. Jättäkää turha ihmisten stalkkaus ja kuunnelkaa musiikkia. V'ttu että nää damiano-ketjulaiset ovat rasittavia.

Vierailija
410/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä osa kirjoittaa Nikon c:llä?

Ne on niitä Yessicoiden ja Yarien äitejä.

Vierailija
411/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Porko sillai sitä Moilasen piirakkaa?

Ajattelin sunnuntai-iltana myöhään viikko sitten katsella instasta sunnuntain konsertin tunnelmia. Siellä oli kuva, jossa Niko katsoo kameraan ja vieressä Porko suutelee hänen tyttöystäväänsä huulille. Kuvatekstinä jotakin mitä en käsittänyt. Aamulla kuva oli instasta poistettu.

Kuva varmaan otettu ja julkaistu reippaassa nousuhumalassa after partyssa.

Onneksi kuva jo aamulla poistettu, hävetti kaikkien kolmen puolesta. Erityisesti Moilasen piirakan eiku tyttöystävän puolesta.

Joo - Blind Channel tekee tyylillään. Niinpä.

Vierailija
412/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin sunnuntai-iltana myöhään viikko sitten katsella instasta sunnuntain konsertin tunnelmia. Siellä oli kuva, jossa Niko katsoo kameraan ja vieressä Porko suutelee hänen tyttöystäväänsä huulille. Kuvatekstinä jotakin mitä en käsittänyt. Aamulla kuva oli instasta poistettu.

Onneksi kuva jo aamulla poistettu, hävetti kaikkien kolmen puolesta. Erityisesti Moilasen piirakan eiku tyttöystävän puolesta.

Sehän oli storyn puolella ja nehän poistuvat itsestään tietyn ajan kuluessa.

Ja löysää nyt vähän nutturaa siellä. Itse sitä paitsi käytät ihan urpoa ilmausta naisesta.

Vierailija
413/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up

No nyt on oikaistu ihan tarkoitushakuisesti. Noin ei kyllä sanottu. Mun mielestä on vaan hyvä että tekevät oman linjansa mukaan eivätkä suurta massaa kosiskellakseen jumiudu yhteen ja samaan sapluunaan..

Vierailija
414/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuva löytyy muutamalta fanitililtä instagramissa. Nopeat fanit taas ehtinyt ottaa screen shotteja Nikon storystä ennen kun se on sen poistanut. Ja tekstinä siinä kuvassa tosiaan oli "Uno reverse card"

Vierailija
415/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Joel laulamassa suomeksi

Vierailija
416/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna mode laittaa linkkiä. Sata kertaa koitin laittaa linkkiä. Ei ole tarkoituksena oikaista mitään minkäänhakuisesti, ehkä kannattaa sanoa muuta jos tarkoittaa muuta. Ärsyttävän fanien aliarvioimista. Ihan sama, jatkakaa te. Mä lähden, moroo! Tsemppiä!

Vierailija
417/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei anna mode laittaa linkkiä. Sata kertaa koitin laittaa linkkiä. Ei ole tarkoituksena oikaista mitään minkäänhakuisesti, ehkä kannattaa sanoa muuta jos tarkoittaa muuta. Ärsyttävän fanien aliarvioimista. Ihan sama, jatkakaa te. Mä lähden, moroo! Tsemppiä!

Saattaa olla että ymmärsin väärin uutisen, poimin linkin siis muualta. Sellaiseen sävyyn se kommentti oli kirjoitettu, ettei niitä kiinnosta. Mutta ymmärsin sen varmaan väärin. Joskus on hyvä sanoa myös vähän provoavasti, mikä kuuluu rokkipiireihin :)

Vierailija
418/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt viittaat siihen haastatteluun sieltä allas sea poolilta, niin ymmärsin tuon kommentin niin, että he keskittyvät tekemään sitä omaa juttuaan ja pysyvät aitoina itselleen, ja jos nyt joku vanha fani ei tykkää tästä uudesta laulusta ja lähtee sen takia meneen, niin se on sit voi voi.

Mikä on mielestäni ihan hyvä asenne, koska jos liikaa jää mielistelemään niin siitä tuskin seuraa mitään hyvää, ainakaan jätkien omalle motivaatiolle.

Oli muuten todella hyvä haastattelu, jälleen kerran.

Vierailija
419/2709 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt kuunnellut tiiviisti viime viikot tuotantoa ja jo sen ensimmäisenkin levyn perusteella voi ihmetellä, että ristus mitä haaskausta ja alihyödyntämistä, ettei tuota bändiä potentiaaleineen jo silloin saatu isommin esille.

Vierailija
420/2709 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni teistä on mätsännyt tinderissä bändiläisten kanssa tai oletteko ylipäätään törmännyt keneenkään heistä tinderissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi