Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Tähän ketjuun on tullut tämän vuoden aikana 4 (neljä!) julkaistua kommenttia.
Ei tämä ketju kiinnosta enää ketään, voitaisiin yhtä hyvin lukita koko ketju.
Joel Hokasta on monisivuinen artikkeli uusimmassa Me naiset - lehdessä. Luin lehteä kirjastossa joten valitettavasti linkkiä en tähän saa.
Oh, oh, oh Winner 🤍 piiitkästä aikaa. Miten sattuikin et tuli tää ketju mulle nyt mieleen ja löytyi sinun tuore kommentti. Ihanaa.
Blind channelin piti esiintyä Himoksella 11.-12.8. Nyt tämä metallimusiikin festivaali on kokonaan peruttu.
Lippujen hinnat olivat huimat. Näyttääkö metallimusiikki olevan vaikeuksissa? Kaatuuko muutkin festivaalit vallitsevaan lamaan?
Punkku kirjoitti:
Oh, oh, oh Winner 🤍 piiitkästä aikaa. Miten sattuikin et tuli tää ketju mulle nyt mieleen ja löytyi sinun tuore kommentti. Ihanaa.
Kiitos, olemme kumpikin ihania.
On se justiinalle kova paikka, kun kaikki tykkää BC:stä ja nyt Käärijästä ;D
Vierailija kirjoitti:
Blind channelin piti esiintyä Himoksella 11.-12.8. Nyt tämä metallimusiikin festivaali on kokonaan peruttu.
Lippujen hinnat olivat huimat. Näyttääkö metallimusiikki olevan vaikeuksissa? Kaatuuko muutkin festivaalit vallitsevaan lamaan?
Toivottavasti ei. Hevillä ei hävitä.
Mahtava ketju.
Yksi latvakakkonen poistaa kaiken mitä muut kirjoittavat :DDDDD
Viisuketju on liekeissä :DDD
Damiano tykkää Käärijästä, BC tykkää Käärijästä, Pihtiputaan Mummo tykkää Käärijästä...
PANIC.PANIC.PANIC
Tämän ketjun voi varmaan poistaa?
Vierailija kirjoitti:
Joel Hokasta on monisivuinen artikkeli uusimmassa Me naiset - lehdessä. Luin lehteä kirjastossa joten valitettavasti linkkiä en tähän saa.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009499733.html
Oikeasti, en ymmärrä tätä poistelua. Kirjoitin tänne miten huonon päivän keskellä sain hyvin energiaa, kun täydellisellä hetkellä tuli Bc biisi. Se piti poistaa. Täällä oli uusi musiikkivideo, se piti poistaa. Eikö tämä nyt kuitenkin oli bc bändiin liittyvä ketju?
Moi!
Joel veti komeasti Anastacian kanssa Left Outside Alone:n 👌🤩! Joko huomasitte?!
-L
Kirjoitin tähän ketjuun varmaan joskus pari vuotta sitten. Ei täällä varmaan kukaan enää käy mutta halusin vaan sanoa että uusi biisi on todella hyvä 🔥
Mitä mieltä uudesta biisistä? Mun mielestä positiivinen yllätys, en ole ollut ihan niin innostunut noista kolmesta muusta tänä vuonna julkaistusta. Ovat vaikuttaneet hieman, noh, jenkkimarkkinakosiskelulta.
Ei taida tämä ketju lähteä uudelleen lentoon, vaikka miten Winner yrittää.
Aivan mahtavaa joulua ja uutta vuotta BC-faneille!
-winner-
Ja bändille tietysti myös!
-winner-
Blind Channelin kundit kertovat uudesta albumista.
Inspiroivaa että Blind Channelissa monet jäsenistä ovat esillä. Jopa Nikon veli osallistui keksimällä laulun. Lisäksi muita.
Yes! Tästä se taas lähtee!
-winner-
Olen kirjoittanut tänne viimeisen parin kuukauden aikana monta kommenttia, mutta aina ne on poistettu. Ihan asiallisia, kuten keikoista jne. Ei mitään pahaa.