Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Vierailija kirjoitti:
No olipa taas aihe poistaa täältä sivullinen itse bändiin liittyvää tekstiä. Itseäni alkaa tämä poistelu jo vi*uttamaan sen verran, että nykyään jo pelkän blind channel nimen näkeminen alkaa ärsyttämään. Kaikki tämä taistelu täällä tötö deletointia vastaan on sasnut mulle inhoreaktion koko bändiä kohtaan. Kiitos!
No en mä kyllä oikein totakaan ymmärrä. Eihän se nyt bändiin liity mitenkään että täällä joku pöllöilee poistamalla viestit. Mulla tulee inhoreaktio tätä palstaa ja sitä pöllöilijää kohtaan. Ehkä mä vaan opettelen liittymään vaikka sitten sinne jodeliin, jos siellä voisi keskustella samanhenkisten kanssa.
-L
Olen jättänyt lemppari sulle viestin neljästi, mikä poistetaan koko ajan. Liittyy bändiin, keikkaan ja lippuihin.
Tiivistettynä: yritin vaihtaa jo olemassaolevaa lippuani, et saadaan frendin kanssa lippu samaan paikkaan. Joku järjestelmäkämmi ja mun lippu näyttää perutulta. Ei voi mitään, en tiedä onko mulla siis enää lippua. Taitaa jäädä keikka siis välistä. 😭
En jaksa kirjoittaa koko tarinaa viidettäkertaa, kun tämä kuitenkin poistuu 😄
Voi ei Punkku 🥺. Miten harmillista!!
Mulla taasen on 2 lippua, mutta en tiedä kenen kanssa meen, kun kukaan läheinen kenen kanssa olisin halunnut mennä, ei pääsekään lähtemään sinne. Mut mä meen vaikka yksin. Pakko mennä.
-L
Miksette sovi tapaamista ennen keikkaa ja meette yhdessä?
Luitteko seisskasta, et joku missinon kertonut tapailevansa Joelia?
Vierailija kirjoitti:
Joo, Riikka Uusitalo
Kiitos Seiskalle, nauroin ääneen. Joelin selfiestä:
"Hengästyttävä otos on kerännyt kuudessa tunnissa yli 500 kommenttia.
Eräs kertoo reagoineensa kuvan näkemiseen fyysisesti.
- Aamukahvini läikkyi ympäri ämpäri.
Omakuva on valitettavasti vaikuttanut fanien terveyteen.
- En hengitä enää, seuraaja toteaa vapaasti suomennettuna.
- Kirjaimellisesti kuolin, toinen kertoo"
Voisiko ylläpito lukita tämänkin ketjun? En tiedä miten ilmoittaminen tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ylläpito lukita tämänkin ketjun? En tiedä miten ilmoittaminen tapahtuu.
Miks?
No niin; tänään koittaa kauan odotettu jäähallikeikka 🥰!!
Mä meen sinne yksin, vähän jännittää mut enköhän mä pärjää 👍💪.
-L
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että sillä on jotain juttua sen jonkun jenkkimuijan kanssa joka aina kommentoi Joelin Instagramiin sydämiä ja Joel vastaa niihin sydämillä ja muilla vastaavilla, vaikkei ihan kauhean monelle (ehdi) vastailla.
Vierailija kirjoitti:
Seiska, se luotettavin lähde ikinä :D Itse näin vain yhden artikkelin jonka mukaan tämä missi oltiin nähty Joelin seurassa jossain helsinkiläisessä baarissa. Sellaista uutista en kyllä ole nähnyt jossa joku olisi kertonut tapailevansa Joelia 🤔
Vierailija kirjoitti:
Oli mahtavaa <3.
-L
Lapsukaiseni oli nordiksella myös. Ymmärsinkö oikein että Robin oli ollut feattaamassa Bad Ideassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiska, se luotettavin lähde ikinä :D Itse näin vain yhden artikkelin jonka mukaan tämä missi oltiin nähty Joelin seurassa jossain helsinkiläisessä baarissa. Sellaista uutista en kyllä ole nähnyt jossa joku olisi kertonut tapailevansa Joelia 🤔
Jodelin mukaan eilisellä laivakeikalla oli nähty Joelin seurassa joku häntä itseään vanhempi naishenkilö. Punkku? 😁
Hyvää uutta vuotta vakkareille, edelleen, vaikka olisi poistajan mielestä kuinka bad idea.
En ole saanut kommentoida enää edes omaan musiikkia ennen 2000-ketjuuni 🤭🤭🤭🤭🤭
💩🚩 On hermona 🤬🤬🤬🤬🤬
Hyvää uutta vuotta kaikki hyvät tyypit!
Punkulle pikaista paranemista!
Vv olitteko tenavan kaa keikalla?
Winner ootko taas töissä tänään?
Mulla on vähän mälsä olo nyt kun kauan odotettu keikka on takana päin ja seuraavasta mihin voisin mahdollisesti päästä, ei ole tietoakaan. Mutta kyllä tämä tästä taas.
-L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelin mukaan eilisellä laivakeikalla oli nähty Joelin seurassa joku häntä itseään vanhempi naishenkilö. Punkku? 😁
Mitähän pahaa mun vastauksessa oli, että piti se poistaa. "Olin kuumeessa, kaikki kemut jäi välistä."
Miten tämä palsta on ihan kuollut yhtäkkiä ja Joelin sometkin on myös ihan tyhjiä. Mihin Punkku meni? Missä Winner? Missä Lemppari? Mitä tapahtui? Missä draama? Paahdoinko popparit nyt turhaan?
Ei tämä palsta kuollut ole. Tätä ketjua sen sijaan tekohengittää muutama vakkari.
Mun teoria on mustasukkainen ex.