Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Onpa tosi omaperäistä tuo keskinäispussailu. Not.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tosi omaperäistä tuo keskinäispussailu. Not.
En nyt tiedä miten suuteleminen edes voisi olla omaperäistä? Ei kai tässä olekaan kyse siitä, vaan joku vanha kaveriläppä. Kiinnostaisi tietää tarina sen takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi tykätä tästä yhtyeestä? Mielestäni ei kuulu mihinkään genreen ja on hirviätä sekameteliä.
Juuri näin. Kerrankin olen ruotsalaistoimittaja Markus Larssonin kanssa samaa mieltä: Tämä on sen tyyppistä musiikkia, joka antaa rock musiikille huonon maineen. Ja minunkin mielestäni sekameteliä.
Sekameteliä???? 😂😂😂😂😂
Olette varmaan myös sitä mieltä että tyypit on meikkipellejä. Ja tatuointeja on vain merimiehillän ja linnakundeilla,
Ja aikanne tuhista voittikin siirtää itsenne tälle vuosituhannelle.
Onko ketään enää paikalla? BC ei ole juuri ilmoitellut itsestään ja tuntuu,että suosio on lopahtanut:/
Vierailija kirjoitti:
Onko ketään enää paikalla? BC ei ole juuri ilmoitellut itsestään ja tuntuu,että suosio on lopahtanut:/
Mä en ole seurannut BC:iä somessa muuten kuin Instassa ja siellä on bändin jokaisen jäsenen seuraajien määrä pudonnut tuhansia. Luulin että määrät olisi päinvastoin nousseet kiertueiden aikana mutta ei. Monet fanisivut ovat lopettaneet. En tietenkään toivo heille mitään pahaa mutta ainakin Instan perusteella näyttää siltä, että suosio on laskenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole seurannut BC:iä somessa muuten kuin Instassa ja siellä on bändin jokaisen jäsenen seuraajien määrä pudonnut tuhansia. Luulin että määrät olisi päinvastoin nousseet kiertueiden aikana mutta ei. Monet fanisivut ovat lopettaneet. En tietenkään toivo heille mitään pahaa mutta ainakin Instan perusteella näyttää siltä, että suosio on laskenut.
Juu minäkin oon huomannu saman,että seuraajien määrä laskee, mutta kyllä tykkäyksiä on suurinpiirtein saman verran. Oliko Ollilla siinä synttärikuvassa lähemmäs 9 tuhatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu minäkin oon huomannu saman,että seuraajien määrä laskee, mutta kyllä tykkäyksiä on suurinpiirtein saman verran. Oliko Ollilla siinä synttärikuvassa lähemmäs 9 tuhatta.
Joo, tuo on kyllä ihan totta. Ja seuraajien ja tykkäysten määrä laski tietysti tosi paljon silloin kun venäläiset fanit hävisivät. Enkä tiedä, paljonko tuohon seuraajien määrään nyt kannattaa edes tuijottaa, ihmettelin vaan kun se ei noussut edes kiertueiden aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinnepäin -keskustelu on lukittu.
Ihmisille, joilla ei pitäisi olla valtaa liputtaa tai ilmiantaa saati moderoida yhtään mitään, annettiin valta tuhota keskustelu.
Ei näin.
Nimenomaan. Aivan varmasti seuraavat meitä tänne, tekevät ihan saman täällä ja ajavat jengin taas uuteen ketjuun. Tai pois palstalta.
Noh, itse olen käynyt vain ja ainoastaan kirjoittamassa bc ketjuun. Sitäkään ennen en ole tässä sivustolla aikaani viettänyt, eli sinänsä ihan sama.
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisille, joilla ei pitäisi olla valtaa liputtaa tai ilmiantaa saati moderoida yhtään mitään, annettiin valta tuhota keskustelu.
Ei näin.
Nimenomaan. Aivan varmasti seuraavat meitä tänne, tekevät ihan saman täällä ja ajavat jengin taas uuteen ketjuun. Tai pois palstalta.
Noh, itse olen käynyt vain ja ainoastaan kirjoittamassa bc ketjuun. Sitäkään ennen en ole tässä sivustolla aikaani viettänyt, eli sinänsä ihan sama.
Puolitoista vuotta tällä sivustolla tuhlaamassa aikaani anoihin ja mt-ongelmaisiin trolleihin ja modeihin. Mutta joo, ei ne lopu, eikä ne muutu. Aikansa voi käyttää paremminkin. Ehkä vielä jatkan jotain musaketjua täällä winnerinä, muuten on tämäkin palsta nähty.
Hyvää jatkoa silti kaikille tervejärkisille BC-faneille ja Damiano - ja Viisufaneille. Palstahullutkin kuolevat lopulta vitutukseensa. Olihan heillä mahtava modefantasiaelämä ja vallan tunne kun saivat 🚩🚩🚩🚩🚩 👎👎👎👎👎👎👎
Life's what you make it. Choose life.
Mut löytää ketjuista, jotka tiedätte, jos on asiaa.
Oi ei, oliko se winner tässä 🥺 ehkä minunkin on sitten aika lähteä muille maille. Käyn välillä katsomassa täällä, jos joku kaipailee.
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näin.
Palstahullutkin kuolevat lopulta vitutukseensa. Olihan heillä mahtava modefantasiaelämä ja vallan tunne kun saivat 🚩🚩🚩🚩🚩 👎👎👎👎👎👎👎
Vain sairas yksilö kirjoittaa tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näin.
Puolitoista vuotta tällä sivustolla tuhlaamassa aikaani anoihin ja mt-ongelmaisiin trolleihin ja modeihin. Mutta joo, ei ne lopu, eikä ne muutu. Aikansa voi käyttää paremminkin. Ehkä vielä jatkan jotain musaketjua täällä winnerinä, muuten on tämäkin palsta nähty.
Hyvää jatkoa silti kaikille tervejärkisille BC-faneille ja Damiano - ja Viisufaneille. Palstahullutkin kuolevat lopulta vitutukseensa. Olihan heillä mahtava modefantasiaelämä ja vallan tunne kun saivat 🚩🚩🚩🚩🚩 👎👎👎👎👎👎👎
Life's what you make it. Choose life.
Mut löytää ketjuista, jotka tiedätte, jos on asiaa.
Oi ei, oliko se winner tässä 🥺 ehkä minunkin on sitten aika lähteä muille maille. Käyn välillä katsomassa täällä, jos joku kaipailee.
Voimia Punkulle! Olet kyllä valoisa persoona! <3
Kiitos 🖤 on ollut hauskaa kirjoittaa aika suht anonyymina täällä ja ollut hauskaa seuraa.
Perustakaa ihmeessä ketju numero kolme ja katsokaa, osaatteko olla siellä ihmisiksi!
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa ihmeessä ketju numero kolme ja katsokaa, osaatteko olla siellä ihmisiksi!
Miksi ihmeessä meidän tai kenenkään pitäisi elää sinun mittarin mukaan "ihmisiksi"? Kaikki mikä ei sovi omaan pirtaan pitää tasapäistää, kieltää ja poistaa. Kiitos mutta ei kiitos.
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä meidän tai kenenkään pitäisi elää sinun mittarin mukaan "ihmisiksi"? Kaikki mikä ei sovi omaan pirtaan pitää tasapäistää, kieltää ja poistaa. Kiitos mutta ei kiitos.
Siis oikeastiko ei tule mieleen vilkaista peiliin siinä kohtaa, kun jo kaksi ketjua on mennyt pilalle teidän sekoilunne takia?
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko ei tule mieleen vilkaista peiliin siinä kohtaa, kun jo kaksi ketjua on mennyt pilalle teidän sekoilunne takia?
Me ollaan ihan rauhassa keskusteltu keskenämme esim. edellisessä ketjussa. Mitä veikkaat kuinka käy, kun jengi tulee jatkuvalla syötöllä anonyymina haukkumaan nimimerkillä kirjoittelevia tyyppejä? Aivan. Ihan järkyttävää provoamista tapahtui koko ajan muiden toimesta, kuten nytkin. Kuka aloitti tämän vääntämisen? SINÄ! En minä, vaan sinä! Et jos joku voi katsoa peiliin itseään, niin se en ole minä. Minä en ole se keskustelun myrkyttäjä.
Katsotaan. Lähden täältä, kuten winner teki. Jätämme tämän teille niin rakkaan ketjun teidän hellään huomaan ja katsotaan kuinka lempeän ihania syväanalyysejä aiheesta saatte, kun me pahat möröt ei olla teidän aurinkoista vaahtokarkkien sävyttämää ketjua pilaamassa.
Ole hyvä, lava on vapaa.
Punkku ja vv ja muut; wuhuu!!!! jäähalli kutsuu 🖤!
-L
Onko Joel oikeasti siinä Radio Rockin joogamainoksessa? Siellä takanurkassa?
No olipa taas aihe poistaa täältä sivullinen itse bändiin liittyvää tekstiä. Itseäni alkaa tämä poistelu jo vi*uttamaan sen verran, että nykyään jo pelkän blind channel nimen näkeminen alkaa ärsyttämään. Kaikki tämä taistelu täällä tötö deletointia vastaan on sasnut mulle inhoreaktion koko bändiä kohtaan. Kiitos!
Piti ihan käydä tsekkailemassa mikä tää poikien keskenään suuteleminen on josta täällä puhutaan, ja ihan mahtavaahan tuo. Tämä porukka jos kuka voi, ja ehkä heidän kuuluukin, haastaa stereotypioiden rajoja. Suudella nyt voi ketä vain, miksi sitten ei parhaita kavereita? Ihan loistavaa Blind Channel, jatkakaa provosointia ja olkaa omia itseänne!