Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Juuri tällainen täällä ärsyttää. Joku tulee vihjailemaan jotain epämääräistä, mikä antaa mielikuvan sinun olevan se toinen asianosainen. Tai asianosaisen ystävä. Eli joku nainen sanoi noin jollekin bändin jäsenelle, joelille? Jolla nyt jäi luu käteen.
Kuinka tyhmänä meitä pidät?
Näittekö lehdessä sen naisen joka otti BC tatuoinnin? Sen mies tuli mustasukkaiseksi ja ovat nyt eronneet.
Vierailija kirjoitti:
Näittekö lehdessä sen naisen joka otti BC tatuoinnin? Sen mies tuli mustasukkaiseksi ja ovat nyt eronneet.
Oikeasti? Nainen vaikutti symppikseltä, mutta hieman ihmettelin tuota fanituksen leveliä kyllä.
Mistä tiedät että ovat eronneet?
Miehen Face on julkinen. Eikä siellä enää vaimoa ole.
Kyllä siellä lukee naimisissa mutta vaimoa ei löydy kavereista.
Miki Liukkosen tyyli on minusta pikemminkin 90-luvun (ja toisinaan 70-luvun) androgyyni brittipop/-rock-tyyli. Ovat Behmin kanssa vitsailleen Ville Valo -stailista, koska Behm oli nuorempana suuri Him-fani.
Eikös Joelin tyylikin muistuta Kurt Cobainia?
Miksi jotkut fanit haukkuvat sellaisia instagram-tilejä, jotka ottavat Blind Channelin jäsenistä kuvia keikoilta ja hakavat niitä myös muiden fanien iloksi? Mikä tähän on syynä? Olisiko parempi, että keikkakuvat sitten loppuvat kokonaan? Ihmetyttää fanien suoranainen ilkeys.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet siis heidän lähipiiristään joku? Vai mistä tiedät eron syyn noin tarkkaan? Ei sellaista voi ainakaan päätellä tosta vaan.
En ole lähipiiristä. Mietippä itse jos miehesi ottaa Erika Vikman tatuoinnin ja teille tulee ero, Helppo päätellä. En voi tietenkään varma olla.
Harmi, ettei tänä vuonna UMK:ssa ole yhtäkään finalistia, joiden biisi kolahtaisi. Luulisi satojen ehdokkaiden joukossa olleen parempiakin, mutta Ylen oma raatii karsii sieltä vain ne radioystävällisimmät. Finalisteja muutenkin liian vähön. Pitäisi olla semifinaalit kuten ennen. Katsojille enemmän valtaa noihin karsintoihin. YleX:n ja Ylen umk-sedät ja -tädit on jättäneet takuulla pois kaiken valtavirrasta poikkeavan, jotka taas voisi juuri olla niitä kiinnostavia, joillä herätetään huomio Euroviisuissa.
No ei täälläkään taas kun huhumyllyhärdelli vaan louskuttaa tyhjää...
Tatuoinneista puheen ollen, mä en ole voinut käydä julkisissa uimahalleissa vuosiin, koska toiset äijät vaan tuijottais mun percettä. Päätin ottaa pakaratatuoinnit, joissa toiseen kankkuun tuli Kaustinen ja toiseen kankkuun piti tulla Ressu. Siis nämä Tenavat-sarjakuvahahmot.
No, kuinka ollakaan, toisessa kankussa on piipittävä Kaustinen ja toisessa kankussa on laulaja Redford.
Vierailija kirjoitti:
En ole lähipiiristä. Mietippä itse jos miehesi ottaa Erika Vikman tatuoinnin ja teille tulee ero, Helppo päätellä. En voi tietenkään varma olla.
Hei nyt oikeasti. Voitko olla levittämättä tuollaista keksittyä p skaa tuntemattomista ihmisistä? Avioeroa tuskin yhden tatuoinnin takia otetaan. En minäkään ottaisi vaikka miehelläni olisi julkkisnaisia täynnä koko kroppa. Syyt voi olla ihan mitä vaan, ne ei kuulu meille ja turha täällä arvaillakaan.
Miksi pojat ei julkaise kesän keikkoja kootusti??? Ei järki käsitä
Vierailija kirjoitti:
Miksi pojat ei julkaise kesän keikkoja kootusti??? Ei järki käsitä
Ootko kuullut koskaan koronasta ja sen vaikutuksista viihdealaan, keikkoihin, ravintoloihin, festareihin, maailmaan...?
No oon mutta kun jopa syksyn keikat on julkaistu
Vierailija kirjoitti:
No oon mutta kun jopa syksyn keikat on julkaistu
Ja samoin Euroopan keikat
Siis niiden pitäisi sun mielestä odottaa pitkälle kevääseen, että kaikki keikat/festarit varmistuvat ja sitten ilmoittaa kootusti kaikki keikat? Et varmaan ole ihan perillä kuin markkinointi ja mainonta toimii? Kaikki keikat löytyvät kuitenkin kootusti jostain heidän nettisivuilta tai vastaavaa, mutta somessa sitä tipottain ilmaantuvaa keikkateaseria kutsutaan somemarkkinoinniksi. Sillä pidetään mielenkiintoa ja hypeä yllä.
Kovin on hiljaista somessa ja muualla, ehkäpä ovat uusien biisien kimpussa? Kaipaan kuulla enemmän heidän kuulumisia ❤️
Vierailija kirjoitti:
Hevonkukkua!!!!
Eräältä naiselta.