Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Kaksosetko tänne jäi keskenään keskustelemaan?
Kaikki on nykyään sinnepäin blind channel ketjussa, et jos eksyt tänne niin tuu sinne. Tämä moden unelmaketju on kuollut.
Jääkää toki te fanit tänne mut älkää vaan kirjottako mitään ettei ketju poistu
Se toinen ketju sopii niille jotka ei halua keskittyä pelkästään Blind Channeliin vaan höpötellä milloin mistäkin.
Täältä ei näytä enää poistuvan viestejä. Ainakaan minun.
Minää tykkään keskustella eniten Facessa koska siellä ollaan omalla nimellä, niin siellä ei ole juuri trolleja.
Minun lempivärini on musta ja vaaleanpunainen.
Onko kukaan lähdössä USAn kiertueelle? Mä lähtisin mutta mun pankkitilini sanoo ei.
Viikon päästä julkaistaan UMK - edustajat. En usko että sieltä löytyy mitään puoliksikaan näin hyvää.
Ihanaa kun ne sekoilijat lähti toiseen ketjuun. Onko täällä muita kristittyjä faneja?
Jesus is better kirjoitti:
Ihanaa kun ne sekoilijat lähti toiseen ketjuun. Onko täällä muita kristittyjä faneja?
Oletko sä se Jesus joka laulaa Died Enough For You?
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan lähdössä USAn kiertueelle? Mä lähtisin mutta mun pankkitilini sanoo ei.
Aika moni rokkari sanoo just noin :D
No olen kristitty sillä tavalla että kuulun kirkkoon mutta en sillä tavalla että olisin esimerkiksi saanut hellluntaikasteen tms
Onko kellään kesäkeikkakalenteria? En löydä mistään!
Vierailija kirjoitti:
We are no saints
Kyllä SA-int pitää olla käytynä ennenkuin tänne saa kommentoida.
NEWS 2NIGHT?