Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Niko on ihana ja älyttömän lahjakas muusikko!
Vierailija kirjoitti:
Täältähän poistuu käytännössä nyt kaikki. Miksi joku on ottanut tämän näin hampaankoloonsa?
Mutta jotta nyt pysyttäisiin varmasti ITSE AIHEESSA niin mun mielestä Joelin ääni pääsee parhaiten oikeuksiinsa oman tuotannon kohdalla. Coveritkin hyvin toteutettu toki, mutta ei se niin tunteella niitä vedä kuin omia biisejään :)
Losers don't like winners :/
Tästä cover-asiasta samaa mieltä. Joelin kannattaa pysyä ns. päivätyössään, mutta tietysti kaveria voi jeesata, jos tämä pyytää feattaamaan tai jos oma musamaku on vielä kaupallisempi vähemmän violent pop ja cover sopii siihen mielentilaan. Ei silti kannata Suomen mittakaavassa pyrkiä jokapaikan Pitbulliksi tai Sean Pauliksi parin värssyn takia. Pian pyydetään Agentsien laulajaksi ensi kesän keikoille ;DDD
Left Outside Alone toimii just siksi, kun siinä on koko bändi fiiliksillä mukana.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältähän poistuu käytännössä nyt kaikki. Miksi joku on ottanut tämän näin hampaankoloonsa?
Mutta jotta nyt pysyttäisiin varmasti ITSE AIHEESSA niin mun mielestä Joelin ääni pääsee parhaiten oikeuksiinsa oman tuotannon kohdalla. Coveritkin hyvin toteutettu toki, mutta ei se niin tunteella niitä vedä kuin omia biisejään :)
Losers don't like winners :/
Tästä cover-asiasta samaa mieltä. Joelin kannattaa pysyä ns. päivätyössään, mutta tietysti kaveria voi jeesata, jos tämä pyytää feattaamaan tai jos oma musamaku on vielä kaupallisempi vähemmän violent pop ja cover sopii siihen mielentilaan. Ei silti kannata Suomen mittakaavassa pyrkiä jokapaikan Pitbulliksi tai Sean Pauliksi parin värssyn takia. Pian pyydetään Agentsien laulajaksi ensi kesän keikoille ;DDD
Left Outside Alone toimii just siksi, kun siinä on koko bändi fiiliksillä mukana.
Mun mielestä se mainitsi jossain haastattelussa, että nyk sopimus levy-yhtiön kanssa kieltää sitä tekemästä featteja. Sinänsä sääli, kyllähän se varmaan tekis mielellään laajemminkin musajuttuja mutta noh, sopimus on sopimus.
Pitäiskö vaan korkata uus, mieluiten jollain sinne päin -otsikolla. Ei tähän kuitenkaan uskalla tai viitsi kirjoittaa enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Little red ridinghood kirjoitti:
Joo, nyt riitti. Kiitti! 🖐
Tragikoominen loppu hienolle ketjulle 😂😂 Kiitos Punkku kaikesta♥️ t. Sormitoveri
Jos täällä tämä diktatuuri muuttuu vapaaksi valtioksi, saatan palata 😂
winner kirjoitti:
rakkaat "fanit", osaattehan te Damiano David OFFICIAL -ketjuun varmasti? Siellä teitä ymmärretään ja se ketju on ollut vähän kuihtumassa viime aikoina. Kertokaa rakkaita terveisiä!
Tämä 👆😁 lol. Jos perustatte sinnepäin blind channel ketjun, niin olen mukana.
winner kirjoitti:
rakkaat "fanit", osaattehan te Damiano David OFFICIAL -ketjuun varmasti? Siellä teitä ymmärretään ja se ketju on ollut vähän kuihtumassa viime aikoina. Kertokaa rakkaita terveisiä!
Perustettu! Ihan juuri tuolla punkun mainitsemalla nimellä.
Onko täällä vanhoja faneja? Siis teitä, jotka kuuntelitte musiiikkia jo ennen UMK?
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
En löydä se varmaan poistettiin jo 🤔
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
On se vielä. "Sinnepäin blind channel"
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
On se siellä, viimeisin viesti tullut tosin kymmenisen min sitten.
Laitatko tähän linkin? En löydä haulla, en vaikka laittaa googleen tuon ja vauva.fi loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä vanhoja faneja? Siis teitä, jotka kuuntelitte musiiikkia jo ennen UMK?
Kuuntelin musiikkia joo melkein jo ennen UKK.
Blind Channelia en kuunnellut aktiivisesti ennen Viisuja.
Minua kiinnostaisi tietää, mistä "vanhat" fanit on kuulleet BC:stä ensimmäistä kertaa, kun itse kuulin ekaa kertaa vasta UMK-yhteydessä ja pojat on kumminkin tehneet työtä jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää, mistä "vanhat" fanit on kuulleet BC:stä ensimmäistä kertaa, kun itse kuulin ekaa kertaa vasta UMK-yhteydessä ja pojat on kumminkin tehneet työtä jo vuosia.
Vastasin tähän joskus ketjussa, mutten jaksa plärätä vanhoja sivuja, kun/jos on kuitenkin poistettu jonkun skitson ketjunpilaajan toimesta.
Mutta lyhyesti sanottuna sama juttu. Otin "vahingon" nopeasti takaisin kyllä ;D
Kohta varmasti ollaan v. 2022 keskustelluin ketju Vauvassa ;DDD
2317/2237 |
klo 22:56 | 4.1.2022
Tuo numerosarja tuossa on hyvä, että näkee oman kommenttinsa numeron, mikä se olisi jos ei sensuroitaisi ja sitten erotuksena kuinka monta viestiä ketjussa on just poistettu eli abouttis 80 kommenttia ;D
Mahtavasti tämäkin asia on pikku koodarillamme sekaisin eli just väärinpäin ;DDDDD
Hassusti nyt korjautui lukemat sillä aikaa kun laitoin viestin jonka numerot kopioin ed. viestiin ;DDDDD
Onkohan nyt se "glitch in the matrix" -juttu :DDD
Päästiin vahingossa käyttäjänä väärälle sivulle :DDD tekoälyhän muokkaa käyttäjäkokemusta myös Vauvassa...
Ja nämä edelliset kommentit poistetaan varmasti aika nopeasti... :DDDD
Onneksi on kuvankaappaukset :D
Mä sanoin että "on poistettu muitakin" ja se poistettiin 😂😂 aion tehdä modesta sanomalle valituksen. Olen ottanut screenshotteja poistetuista.