Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
2221/2709 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin että "on poistettu muitakin" ja se poistettiin 😂😂 aion tehdä modesta sanomalle valituksen. Olen ottanut screenshotteja poistetuista.

Vierailija
2222/2709 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko on ihana ja älyttömän lahjakas muusikko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/2709 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältähän poistuu käytännössä nyt kaikki. Miksi joku on ottanut tämän näin hampaankoloonsa?

Mutta jotta nyt pysyttäisiin varmasti ITSE AIHEESSA niin mun mielestä Joelin ääni pääsee parhaiten oikeuksiinsa oman tuotannon kohdalla. Coveritkin hyvin toteutettu toki, mutta ei se niin tunteella niitä vedä kuin omia biisejään :)

Losers don't like winners :/

Tästä cover-asiasta samaa mieltä. Joelin kannattaa pysyä ns. päivätyössään, mutta tietysti kaveria voi jeesata, jos tämä pyytää feattaamaan tai jos oma musamaku on vielä kaupallisempi vähemmän violent pop ja cover sopii siihen mielentilaan. Ei silti kannata Suomen mittakaavassa pyrkiä jokapaikan Pitbulliksi tai Sean Pauliksi parin värssyn takia. Pian pyydetään Agentsien laulajaksi ensi kesän keikoille ;DDD

Left Outside Alone toimii just siksi, kun siinä on koko bändi fiiliksillä mukana.

Vierailija
2224/2709 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältähän poistuu käytännössä nyt kaikki. Miksi joku on ottanut tämän näin hampaankoloonsa?

Mutta jotta nyt pysyttäisiin varmasti ITSE AIHEESSA niin mun mielestä Joelin ääni pääsee parhaiten oikeuksiinsa oman tuotannon kohdalla. Coveritkin hyvin toteutettu toki, mutta ei se niin tunteella niitä vedä kuin omia biisejään :)

Losers don't like winners :/

Tästä cover-asiasta samaa mieltä. Joelin kannattaa pysyä ns. päivätyössään, mutta tietysti kaveria voi jeesata, jos tämä pyytää feattaamaan tai jos oma musamaku on vielä kaupallisempi vähemmän violent pop ja cover sopii siihen mielentilaan. Ei silti kannata Suomen mittakaavassa pyrkiä jokapaikan Pitbulliksi tai Sean Pauliksi parin värssyn takia. Pian pyydetään Agentsien laulajaksi ensi kesän keikoille ;DDD

Left Outside Alone toimii just siksi, kun siinä on koko bändi fiiliksillä mukana.

Mun mielestä se mainitsi jossain haastattelussa, että nyk sopimus levy-yhtiön kanssa kieltää sitä tekemästä featteja. Sinänsä sääli, kyllähän se varmaan tekis mielellään laajemminkin musajuttuja mutta noh, sopimus on sopimus.

Vierailija
2225/2709 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö vaan korkata uus, mieluiten jollain sinne päin -otsikolla. Ei tähän kuitenkaan uskalla tai viitsi kirjoittaa enää mitään.

Vierailija
2226/2709 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Little red ridinghood kirjoitti:

Joo, nyt riitti. Kiitti! 🖐

Tragikoominen loppu hienolle ketjulle 😂😂 Kiitos Punkku kaikesta♥️ t. Sormitoveri

Jos täällä tämä diktatuuri muuttuu vapaaksi valtioksi, saatan palata 😂

Vierailija
2227/2709 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

rakkaat "fanit", osaattehan te Damiano David OFFICIAL -ketjuun varmasti? Siellä teitä ymmärretään ja se ketju on ollut vähän kuihtumassa viime aikoina. Kertokaa rakkaita terveisiä!

Tämä 👆😁 lol. Jos perustatte sinnepäin blind channel ketjun, niin olen mukana.

Vierailija
2228/2709 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

rakkaat "fanit", osaattehan te Damiano David OFFICIAL -ketjuun varmasti? Siellä teitä ymmärretään ja se ketju on ollut vähän kuihtumassa viime aikoina. Kertokaa rakkaita terveisiä!

Perustettu! Ihan juuri tuolla punkun mainitsemalla nimellä.

Vierailija
2229/2709 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä vanhoja faneja? Siis teitä, jotka kuuntelitte musiiikkia jo ennen UMK? 

Vierailija
2230/2709 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

En löydä se varmaan poistettiin jo 🤔

Vierailija
2231/2709 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

On se vielä. "Sinnepäin blind channel"

Vierailija
2232/2709 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

On se siellä, viimeisin viesti tullut tosin kymmenisen min sitten.

Vierailija
2233/2709 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko tähän linkin? En löydä haulla, en vaikka laittaa googleen tuon ja vauva.fi loppuun.

Vierailija
2235/2709 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä vanhoja faneja? Siis teitä, jotka kuuntelitte musiiikkia jo ennen UMK? 

Kuuntelin musiikkia joo melkein jo ennen UKK.

Blind Channelia en kuunnellut aktiivisesti ennen Viisuja.

Vierailija
2236/2709 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietää, mistä "vanhat" fanit on kuulleet BC:stä ensimmäistä kertaa, kun itse kuulin ekaa kertaa vasta UMK-yhteydessä ja pojat on kumminkin tehneet työtä jo vuosia.

Vierailija
2237/2709 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää, mistä "vanhat" fanit on kuulleet BC:stä ensimmäistä kertaa, kun itse kuulin ekaa kertaa vasta UMK-yhteydessä ja pojat on kumminkin tehneet työtä jo vuosia.

Vastasin tähän joskus ketjussa, mutten jaksa plärätä vanhoja sivuja, kun/jos on kuitenkin poistettu jonkun skitson ketjunpilaajan toimesta.

Mutta lyhyesti sanottuna sama juttu. Otin "vahingon" nopeasti takaisin kyllä ;D

Vierailija
2238/2709 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmasti ollaan v. 2022 keskustelluin ketju Vauvassa ;DDD

2317/2237 |

klo 22:56 | 4.1.2022

Tuo numerosarja tuossa on hyvä, että näkee oman kommenttinsa numeron, mikä se olisi jos ei sensuroitaisi ja sitten erotuksena kuinka monta viestiä ketjussa on just poistettu eli abouttis 80 kommenttia ;D

Mahtavasti tämäkin asia on pikku koodarillamme sekaisin eli just väärinpäin ;DDDDD

Vierailija
2239/2709 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassusti nyt korjautui lukemat sillä aikaa kun laitoin viestin jonka numerot kopioin ed. viestiin ;DDDDD

Onkohan nyt se "glitch in the matrix" -juttu :DDD

Päästiin vahingossa käyttäjänä väärälle sivulle :DDD tekoälyhän muokkaa käyttäjäkokemusta myös Vauvassa...

Vierailija
2240/2709 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä edelliset kommentit poistetaan varmasti aika nopeasti... :DDDD

Onneksi on kuvankaappaukset :D