Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä kesäkeikkalenteria edes julkaistu!
Mulla on ainakin kesä 2027 jo ihan buukattu.
Tämä ketju ei varmaan enää herää henkiin. Täällä ei ole pitkään aikaan ollut "oikeaa" keskustelua. Kaikki on varmaan häipyneet Instaan ja Faceen trollien takia. Vai mitä luulette?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju ei varmaan enää herää henkiin. Täällä ei ole pitkään aikaan ollut "oikeaa" keskustelua. Kaikki on varmaan häipyneet Instaan ja Faceen trollien takia. Vai mitä luulette?
Täällä ollaan vielä. Tulisi jo uutta musaa, niin saatais siitä jotain jutun juurta. Vähän sellanen kärsimättömän innostunut odottelufiilis on.
ketkä ne nyt olikaan jotka asu samassa kerrostalossa? Joel ja Joonas vai Joel ja Niko vai Joonas ja Niko
Joel ja Joonas ovat tunteneet lapsesta asti ja asuivat nytkin naapureina mutta Joel muuttanut koska fanit eivät antaneet junassa rauhaa. Asuu nyt niin ettei tarvitse junaa. Satavarma en ole mutta muistelisin että jossain haastattelussa sanoi noin.
Vierailija kirjoitti:
Osa lähti Joelin 30+ haukkuvan ikäkommentin jälkeen ja osa kyllästyi jatkuvaan kommenttien poisteluun ja perusti toisen ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa lähti Joelin 30+ haukkuvan ikäkommentin jälkeen ja osa kyllästyi jatkuvaan kommenttien poisteluun ja perusti toisen ketjun.
Joo, sen toisen ketjun nimi on Sinnepäin Blind Channel ja ketjuun löytyy linkki tämän ketjun sivulta 112.
Vierailija kirjoitti:
Joel ja Joonas ovat tunteneet lapsesta asti ja asuivat nytkin naapureina mutta Joel muuttanut koska fanit eivät antaneet junassa rauhaa. Asuu nyt niin ettei tarvitse junaa. Satavarma en ole mutta muistelisin että jossain haastattelussa sanoi noin.
Ihan oikein muistit. :)
Ei kai nyt kukaan oikea fani noin pienestä suutu? Joelin ikäkommentista siis.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan oikea fani noin pienestä suutu? Joelin ikäkommentista siis.
Kyllä siitä jotkut yli 30-v olivat loukkaantuneet, heille taisi tulla joku tunne siitä ettei heitä arvosteta yhtä paljon kuin nuorempia. En oikein muuta syytä keksi.
Juuri tuo oli se syy miksi moni yli 30v lähti bc fanituksesta. Moni kommentoi et ilmeisesti yli 30v. Iässä on jotain vikaa ja fanitus ei kelpaa. Ymmärrän hyvin. Olihan se vähän sellainen "no ainakaan mä en ole yli 30v. Waxjotain" niin kyllä siinä morkataan selvästi yli kolmekymppisiä. Siitä tuli fiilis itsellekin, että vain nuorempien fanitus on se mitä arvostetaan.
Joel ei haukkunut 30-vuotiaita, vaan sitä, että joku vielä yli 30-vuotiaana yrittää näyttää joltain toiselta julkkikselta. Yleensä se kuuluu teini-ikään. Itse en ota kantaa kyseisen henkilön ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Joel ei haukkunut 30-vuotiaita, vaan sitä, että joku vielä yli 30-vuotiaana yrittää näyttää joltain toiselta julkkikselta. Yleensä se kuuluu teini-ikään. Itse en ota kantaa kyseisen henkilön ulkonäköön.
Moni ymmärsi väärin sen mitä Joel tarkoitti. Ja onhan se selvää että kun kirjoittaa kymmenilletuhansille ihmisille niin jotkut ymmärtävät pakostakin väärin, etenkin kun ei käytetä omaa äidinkieltä. Harmi
Vierailija kirjoitti:
Kuka yrittää sit näyttää yli 30v. Joltain toiselta julkkikselta? Kenestä se puhui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka yrittää sit näyttää yli 30v. Joltain toiselta julkkikselta? Kenestä se puhui?
Tänne ei varmaankaan voi laittaa nimiä, ei mene läpi.
Ah, aivan. Nojoo, ymmärrän J:n kommentin. Ei hän silti kommentoidessa ajatellut, että siitä voi moni tulkita hänen morkanneen yli kolmekybäsiä.
Ei ole vielä kesäkeikkalenteria edes julkaistu!