Olen urheilullinen 46v valkoinen heteromies
Haluaisin itselleni urheilullisen naisen, sellaisen joka urheilee aika lailla tosissaan, mm. syömiset ja kaikki. Esim. fittnesskissa olisi kiva. Mutta asiaan, ovatko kaikki tosi urheilulliset naiset seksihulluja? Itse haluan naisen, jolla tosi heikko draivi, eli 2-4krt kuussa seksiä aika sopiva. Terveisin 46v valkoinen heteromies
Kommentit (28)
Itse tykkään urheilumisesta ja en tykkää seksistä kuin ehkä kerran viikossa jos edes sitäkään.
N22
Mä 42 vee ja nuorenpana sekstailin "koko ajan". Eron jälkeen ollut tietoisesti selibaatissa, ajattelen edelleen seksiä, mutta pärjään hienosti ilmankin.
Fitnesskuntoon vielä pitkä matka, mutta hyvin kurinalaista treeniä/ruokavaliota pidän tavoitteena timmi kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Kisadieetillä niiden fitness kissojen seksihalut on tosi matalat. Miinuskalorit vetää seksihormonien tuotannon aika alas.
Estrogeeni on naishormoni, ei seksihormoni. Kemiallisesti ajetaan alas.
Meillä kohtasi ikä, sek si halut. Terveellisesti syöminen. Urheilen, mutta en naama irvessä. Pyöräilen 80- 100km viikossa. Lihaskunto harjoittelua pari kertaa viikossa. Kaikki ei nyt mätsännyt 😅
Jos seksi on huonoa, eipä sitä kauheasti haluakaan. Ole huono.
46 v mies ei saa aktiivisesti tosissaan urheilevaa naista. Olet liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ottaisi huonoa? Eihän siinä ole mitään järkeä . Eka kerta jää viimeiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ex gladiaattorilla on 30 vuotta nuorempi muija, että on hyvin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Mä 42 vee ja nuorenpana sekstailin "koko ajan". Eron jälkeen ollut tietoisesti selibaatissa, ajattelen edelleen seksiä, mutta pärjään hienosti ilmankin.
Fitnesskuntoon vielä pitkä matka, mutta hyvin kurinalaista treeniä/ruokavaliota pidän tavoitteena timmi kroppa.
Ainoa kysymys. Miksi ihmeessä? Vanha kurppa on vanha kurppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ex-glatiaattori tai muu tv-julkkis? Jos et niin ei mitään jakoa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kohtasi ikä, sek si halut. Terveellisesti syöminen. Urheilen, mutta en naama irvessä. Pyöräilen 80- 100km viikossa. Lihaskunto harjoittelua pari kertaa viikossa. Kaikki ei nyt mätsännyt 😅
Ai meillä kohtaisi kaikki? Itse pyöräilen 150-200km viikossa ja salilla 4krt viikossa. Terv. Ap
P.S. Mistä voisin alkaa etsimään itselleni urheilullista naista? Salilla jossa käyn, ei ole sopivia näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ex-glatiaattori tai muu tv-julkkis? Jos et niin ei mitään jakoa.
Et taida olla sinäkään, kun täällä uliset. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti noin tyhmä, vai näytteletkö vaan lahjakkaasti? Tietämätön saa olla, mutta ei tyhmä.
... niin ja 176cm / 76kg ja penkistä nousee 120kg, joten olen melko lihaksikas. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta minä vanha kurppa olen fitnesskunnossa, koska voin ja haluan. En muita varten, en miehiä varten, itseäni varten. Omat rajat, oma kroppa.
Sinkku en tosin ole ja tykkään seksistä. Liittyvät.
Urheilulliset naiset löytyy urheiluharrastusten parista. 🙄 Sohvaperunat on sit erikseen
Naiset, jotka roinaa ovat seksihulluja. Pysy siis heistä erossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ottaisi huonoa? Eihän siinä ole mitään järkeä . Eka kerta jää viimeiseksi.
Eikö nykyisin enää edes yritetä tutustua toiseen? Kumppaneita otetaan aina jonosta seuraava kunnes kaikki mätsää täydellisesti heti ensi näkemältä.
Kisadieetillä niiden fitness kissojen seksihalut on tosi matalat. Miinuskalorit vetää seksihormonien tuotannon aika alas.