Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen rikkoi läppärin

Vierailija
30.05.2021 |

Meillä oli tuossa paha riita ja lopuksi nainen heitti läppärini lattialle aiheuttaen sen murskaantumisen käyttökelvottomaksi. Sinne meni valokuvia vino pino ja koulutiedostoja valtavat määrät ym tärkeää.

En osannut odottaa ollenkaan ja ajoin naisen pois ja ero on nyt voimassa. Sekin riita lähti liikkeelle niin pienestä kun hän ei ollut vienyt roskapussia. Kone ei olekkaan kuin applen yli tonnin kone. Paljon olen katsonut läpi mutta tuosa meni raja ja tämä suhde ei enää jatku.

Nainen sanoo että minä suututin hänet sain hänet hermostumaan ja ei siksi ole velvollinen korvaamaan. Sanoin että vien tarvittaessa vaikka oikeuteen asian. Ei ole varaa uuteen ja meni niin paljon koneen mukana. Uskomatonta että teki noin olen niin vihainen ettei voi sanoin kuvailla tätä raivoa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattava kotivakuutus maksaa. Kone putosi lattialle.

Vierailija
2/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähällä selvisit, kun pääsit eroon hullusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on velvollinen korvaamaan. Kysyt kerran vielä asiasta ja sanot että jos ei sopua tule korvaamisen osalta, viet asian eteenpäin. Rikosilmoitus ja puhelua vakuutusyhtiöön.

Vierailija
4/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla takuukuittti ja maksukuitti tallella? Kotivakuutukseen asia ja kumppani vaihtoon kun ei hallitse itseään.

Vierailija
5/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laaja kotivakuutus kannattaa oikeasti olla aina voimassa.

Ei koskaan tiedä mitä yllättävää sattuu.

Tietokonekin on nykyarjessa monelle hyvin tärkeä, että se toimii ja on käyttövalmis päivittäin.

Vierailija
6/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Applen tuotteet tallenna pilveen kaiken? Luulin näin. Täytyy sitten miettiä uudelleen Applen ostamista, jos tätä ei voi tehdä.

Vierailija
7/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuommoista raivoa todellaakaan tule kenenkään sietää. Saatko noudettua kuvat ja tiedostot iCloudista? Applen koneet yleensä synkkaa tiedostot tuonne ihan automaattisesti.

Vierailija
8/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen tärkeiden tavaroiden rikkomisesta/tuhoamisesta alkaa yleensä fyysinen väkivalta.

Parisuhdetta tuo tapauksen jälkeen et voi yksinkertaisesti enää edes harkita.

Kysy kotivakuutuksestasi vakuutusvirkailijalta, kuinka toimit. Siellä neuvotaan kyllä.

Vierailija
9/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas, eli nainen tässä tapauksessa on oikeassa. Eli joudut kyllä nyt itse ostamaan uuden. Mikään kotivakuutus ei korvaa suututetun naisen aiheuttamia vahinkoja.

Vierailija
10/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten hankit tällaisen, niin ei tule riitaa...

Vierailija
11/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen huolella varmaan vetuttaisi oikein kunnolla.

Tsemppiä !

Vierailija
12/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas, eli nainen tässä tapauksessa on oikeassa. Eli joudut kyllä nyt itse ostamaan uuden. Mikään kotivakuutus ei korvaa suututetun naisen aiheuttamia vahinkoja.

Kotivakuutus korvaa vahingonteon, mistä tehty rikosilmoitus.

Ei kukaan voi toisen omaisuutta tuhota ja vain poistua paikalta.

Vierailija
13/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattava kotivakuutus maksaa. Kone putosi lattialle.

Ei pudonnut. Lapsinainen on itse vastuussa, ei vakuutusfirma. Mahtaa olla jo korkea aika alkaa ihan itse ottamaan vastuuta riehumisestaan.

Vierailija
14/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie muija vasektomiaan ettei joku muu pumppaa sitä vielä tiineeksi.

Vierailija
15/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus, oliko se Sanna joka suuttui ja viskasi läppärin seinään? Neuvot vahingonteon valehtelemisesta kotivakuutuksessa putoamiseksi viittaa siihen että avustajajoukko on jakelemassa neuvoja vastuunsiirtämisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi