Ärsyttävää nähdä Tinderissä ex Tinder heila
Olen yrittänyt blokata pois Tinderistä koska kohteli huonosti, lupaili ummet ja lammet ja huiputti ja edelleenkin vaikuttaa elämääni mutta eivät ole sitä blokanneet. Huippu löytö sieltä, vaikuttaa mutta julma kuin mikä kun kiinnostus loppuu.
Kommentit (9)
Onhan se varmaan vähän hassua ajatella, että hän tapailee siellä nyt muita ja paneskelee
Tinderissä alkaa varmaan olla jo paljon ristiin naineita. Miehet napalankoja keskenään 😄
Varsinkin kun niin selitti ettei ole muita ollut vuosiin, vakavaa etsiis ja lasta piti tehdä niin eikös joku sukupuolitautiin viittaava jäänyt lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun niin selitti ettei ole muita ollut vuosiin, vakavaa etsii ja lasta piti tehdä niin eikös joku sukupuolitautiin viittaava jäänyt lahjaksi.
Vielä on kesken tutkimukset mutta lääkärin mukaan tämä poikaystävä on käynyt vieraissa. Ei kai itsestään tule kun itse tiedän eläneeni nunnana. Ensin odotin olinko tullut raskaaksi, piti olla yhteinen tulevaisuus ja sitten tämä. Tällaisia siellä.
No ei mee hyvin sitten silläkään kerta edelleen tinderissä roikkuu
Vierailija kirjoitti:
Samat naamathan siellä pyörii vuodesta toiseen.
Ja ihan syystä
Heh, mulla on nykyään joka toinen profiili jo joskus mätsätty :D toki ei läheskään kaikkien kaa juteltu mut kuitenkin. On aika tylsää ku selaa tinderiä ja on silleen et joo toi on jo ollut aiemmin ja toi ja toi...
No niin tällainen herrasmies löysi tiensä tänne, taisi olla juuri hän.
Samat naamathan siellä pyörii vuodesta toiseen.