Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako viisaudenhammasta sulta on poistettu?

Vierailija
30.05.2021 |

Minkä ikäisenä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 6.

Vierailija
2/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, en ole antanut poistattaa kun ei ole vaivanneet. Tai yksi on edes näkyvissä, muut ei ole tulleet esiin. Miksi hammaslääkärit muuten aina valittaa että pitää ne poistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo viimeinen otettiin vissiin tuossa puoli vuotta sitten,olen 69v. Eivät vaivanneet. Kaikki on poistettu siis yli 45vuotiaana,ihan ok hampaita.

Vierailija
4/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään ei kasvanut ja röntgenissä näkyi ettei ole edes aiheita. Olenko tulevaisuuden ihminen, pian ei ole kenelläkään. 

Vierailija
5/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 54.

Ei ole poistettu yhtään.

En ole varma onko paikattu.

Minulla on avopurenta. Pureskelen takahampailla.

Yksi hammaslääkäri olisi poistanut. Menin lapsuusiän oikojalleni käymään ja sanoi, ettei kannata poistaa... minun tapaus.

En tiedä miksi ne yleensä pitäisi poistaa,

Jos eivät haittaa.

Vierailija
6/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään, en ole antanut poistattaa kun ei ole vaivanneet. Tai yksi on edes näkyvissä, muut ei ole tulleet esiin. Miksi hammaslääkärit muuten aina valittaa että pitää ne poistaa?

Ei mullakaan vaivannut kunnes nyt 32-vuotiaana. Yksi kasvoi osittain leukaluun alle, tulehtuu pari kertaa vuodessa ja joutuu aina päivystykseen menemään. Ei ole käsketty poistaa ennen, nyt halusin itse sen pois kun ei vaan jaksa juosta lääkäriin ja syödä sen takia antibioottia. Kumpa olisi käsketty ottaa aiemmin pois, nyt joudutaan leukaluuta jyrsimään, että saadaan pois😳

Vierailija
7/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 4. 20-45-vuotiaana.

Vierailija
8/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan vaivannut kunnes nyt 32-vuotiaana. Yksi kasvoi osittain leukaluun alle, tulehtuu pari kertaa vuodessa ja joutuu aina päivystykseen menemään. Ei ole käsketty poistaa ennen, nyt halusin itse sen pois kun ei vaan jaksa juosta lääkäriin ja syödä sen takia antibioottia. Kumpa olisi käsketty ottaa aiemmin pois, nyt joudutaan leukaluuta jyrsimään, että saadaan pois😳

Olen 43v. No, toivottavasti ei ala vaivaamaan ja jos alkaa niin sitten tietty lähtee pois.

Vierailija
9/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki 6.

sullapa onkin...eipä huomaa!

Niitä on neljä. ¤.

Vierailija
10/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. toinen n. 30 vuotiaana, toinen 65 vuotiaana. Eka poisto aiheutti hermovaurion, leuka lievästi tunnoton. Siihen on tottunut ettei sitä huomaa kuin pakkasella, jolloin huuli on tönkkö. Oli poiston jälkeen pari kuukautta täysin tunnoton.

Vierailija
11/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojot kirjoitti:

joo viimeinen otettiin vissiin tuossa puoli vuotta sitten,olen 69v. Eivät vaivanneet. Kaikki on poistettu siis yli 45vuotiaana,ihan ok hampaita.

MIKSI alapeukutit,tää on totta.

Ei kaikki ole homeromuhampaisia!

Vierailija
12/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 54.

Ei ole poistettu yhtään.

En ole varma onko paikattu.

Minulla on avopurenta. Pureskelen takahampailla.

Yksi hammaslääkäri olisi poistanut. Menin lapsuusiän oikojalleni käymään ja sanoi, ettei kannata poistaa... minun tapaus.

En tiedä miksi ne yleensä pitäisi poistaa,

Jos eivät haittaa.

JA tääkin,miksi alapeukku...

Vierailija
13/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kpl 20-vuotiaana.

Vierailija
14/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 poistettu noin 30-35-vuotiaana, neljäs ei ole vieläkään tullut esiin, tuntuu ikenen sisässä osoittavan posken suuntaan. Olen nyt 61-vuotias.

Vierailija
15/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi poistettiin 38 vuotiaana. Se kasvoi vinoon kohti viereistä hammasta. Kolme muuta on vielä tarkkailun alla, poistetaan sitä mukaa jos alkavat aiheuttamaan ongelmia.

Vierailija
16/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ja kaikki otettu 22-25 ikäsenä. Yks ois vielä mut sitä ei alettu vielä ottaa ku ehjä ja tilava suu et hyvi mahtu tuleeki. Poistetaa sit jos alkaa kipuilee

Vierailija
17/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, olen 40. Vain yksi on puhjennut, sekin tuli poistetun takimmaisen poskihampaan tilalle.

Vierailija
18/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 4 50-vuotiaana. Olivat puhjenneet jo nuorena ja sievästi rivissä, vanhemmiten vain kävi ahtaaksi ja alkoivat painaa etuhampaita ristiin.

Vierailija
19/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi, toinen kun olin 22 ja toinen 26-vuotiaana. Nyt olen 29 joten ehkä ensi vuonna alkaa sitten taas vaivaamaan :D

Vierailija
20/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 poistettiin joskus 25-vuotiaana, kun vaivasi. Sen jälkeen alkoi kasvaa toinen ihan ihmeelliseen paikkaan muiden hampaiden yläpuolelle ja hankasi ärsyttävästi poskea.  Poistivat sitten samalla kaikki muutkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan