Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vttu, naapurit kulkevat pihani takaa

Vierailija
29.05.2021 |

Eli voikohan tehdä jotakin?

Asun rivitalossa, talvella tätä ongelmaa ei siis ollut koska jalanjäljet lumessa olisivat kavaltaneet asian.

Nyt kuitenkin kesällä olen useammankin kerran nähnyt (muutama naapurit tuntee toisensa minua paremmin ja käynevät toisensa luona tms) kuinka takapihalla rampataan.

Siis takapihalla on jokaisen oma piha, aidattu asukkaiden välillä, mutta ei tuonne nurmikolle joka taloyhtiön aluetta..

Nurmikko päättyy aitaan kauempana, ei leikkipaikkoja tms eli käyttötarkoituksesta en tiedä..

No, itse vietän korkeintaan aikaa omalla pihalla, tulisi iha olo kiertä liian läheltä toisten takapihoja..

Täällä naapurit kuitenkin kiertävät/oikovat tuon nurmikon läpi, melko läheltä jokaisen omaa pihaa.

Kun huomasin tämän on alkanut vatuttaa pahemman kerran, onko tuo luvallista?

Lasten kohdalla tajuaisin asian paremmin, mutta nuorehkot aikuiset eivät jaksa mennä etupihan kautta?

Voiko asiasta sanoa, vai pitääkö tässä oikeasti alkaa hommata kaihtimia/pimennys tms verhoja??

Olen näes huomannut, että kyllä ne päät parillakin asukkaalla on kääntyneet tiiraamaan tiiviisti pihalleni/sisään asuntoon kun menty ihan läheltä aitaani.

Alkaa Hermot olla mennyttä, arvostan yksityisyyttä ja tämä kesän tuoma lieveilmiö ei tunnu mukavalta..

En vain tiedä onko "luvallista" käyttää tuota aluetta kulkureittinä vai ei?

Saako asiasta siis sanoa vai joudunko vaan vetämään sellaiset verhot eteen, että kylässä loppuu??

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan viettäminen alastomana saattaa poistaa ylimääräiset kyylääjät.

Tai sitten lisätä niitä :D

Vierailija
42/42 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista istuttaa nopeakasvusta puskaa, tuijia tms. Lantavettä kun ruiskii niin saa nopeasti kasvamaan. Ei niille kulkijoille mitään mahda. Vetoavat jokamiehen oikeuksiin ja pahimmassa tapauksessa voidaan alkaa kiusaa tekemään. Pitää keksiä jotain näkösuojaa kuten paviljonkia. aurinkovarjoja, sermiä. Istutin joskus rivarissa villiviiniä aitaan ja hyvin lannoitettuna peitti kyllä nopeasti kaikki aidan raot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla