Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Mistä tiedät, että olet rakastunut?

Vierailija
29.05.2021 |

Olisi kiva tietää, miten miehet rakastumisen kokevat?

Entä oletko koskaan ollut tosissasi rakastunut?

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta mistä tunnistaa naisen olevan rakastunut.

Vierailija
2/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta mistä tunnistaa naisen olevan rakastunut.

No mistä, kerro vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausten määrästä voimme päätellä, että palstan miehet ei ole ikinä rakastuneet eivätkä tiedä mitä se on. Joten ainoa joka uskalsi vastata antoi sen naiselle keksittäväksi, koska naisella on parempi mielikuvitus+ naiset on tottuneet keksimään miehille tunteita.

Vierailija
4/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako miehet rakastaa naisia?

Vierailija
5/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys.

En ole ollut rakastunut, sillain elokuva-rakastunut, sitä kai tällä haetaan. Olen aloittanut suhteen, jos nainen on ollut ihastunut muhun. Olen naisten mielestä ilmeisesti hyvännäköinen, koska niin tapahtuu melko usein.  Naiset ihastuu, vaikkei tunne minua ollenkaan. Ne luo tietynlaisen kuvan musta. Ongelma on, etten ole sellainen kuin he kuvittelevat. Olen hiljainen, yksin viihtyvä introvertti, vähän liian ujo ehkä. Jatko on sitten melkoista nuoralla kävelyä. Sanoo jotain (tai jättää sanomatta), jotain aivan viatonta, niin se loppuu siihen. Sen näkee aivan selvästi naisesta, kiinnostus lopahtaa kuin seinään. Mun rakkaus olisi enemmän sellaista kiintymystä, tuntee sellaista täyttymystä, että kaikki palaset on kohdallaan. Mutta ei pääse tohon, kun se alku on niin stressaavaa, turhauttavaa, itsetuntoa syövää.

Vierailija
6/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tähän ansaan en mene. Koska ainoa oikea tapa rakastaa, on se naisen tapa. 

Vierailija
7/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta tiedän rakkautta olevan sen, että toinen on koko ajan siinä lähellä.

Vierailija
8/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munan nytkähtää

Vierailija
9/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ku ostat naiselle lahjoja, etkä mieti kuinka paha asia nainen on taloudellesi.

Vierailija
10/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No että se kiinnostava ihminen on koko ajan mielessä ja tulee viestiteltyä tai soiteltua, jos ei olla yhdessä. Haluaa olla koko ajan rakkaansa kanssa.

Mulle kävi klassinen ensisilmäyksellä rakastuminen, kun tapasin tyttöystäväni. Oli niin täydellinen nainen ja parani vaan, kun tutustui paremmin. En edes nukkunut kunnolla alussa. Vieraisiin en edes vilkuile.

M26

Vierailija
11/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rakkaus joku pakko. Itse haluaisin löytää naisen, jonka kanssa olisi mukava olla, hyviä keskusteluja, se "henkinen yhteys". Onko se perhoset vatsassa -tunne nyt sitten joku itseisarvo, miksi te naiset arvotatte sen niin korkealle? Kertokaa TE naiset minulle tämä. Hetkellinen (toivottavasti) hermostollinen häiriö. 

Vierailija
12/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin kerran olevani, kun nainen täytti ajatukseni ja halusin vain miellyttää ja tehdä kaikkeni hänen hyväkseen. Mutta nainen se pudotti tehokkaasti niistä pilvistä alas ja totesin ettei se tainnut ollakaan kun jotain pelleilyä.

Vierailija
13/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei rakasta, mies himoitsee.

M 42

Vierailija
14/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No että se kiinnostava ihminen on koko ajan mielessä ja tulee viestiteltyä tai soiteltua, jos ei olla yhdessä. Haluaa olla koko ajan rakkaansa kanssa.

Mulle kävi klassinen ensisilmäyksellä rakastuminen, kun tapasin tyttöystäväni. Oli niin täydellinen nainen ja parani vaan, kun tutustui paremmin. En edes nukkunut kunnolla alussa. Vieraisiin en edes vilkuile.

M26

Limerenssiä

Vierailija
15/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun rakastun menee muna kovaksi.

Vierailija
16/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on se tunne, joka tuntuu jakapohjista ylös aivan hiusten päähän asti. Se tunne, että on vaan pakko päästä suusta: "huuuuuuuuiiiiiiiiii" 

Kelpaako tämä teille, naiset?

Vierailija
17/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu kysymys.

En ole ollut rakastunut, sillain elokuva-rakastunut, sitä kai tällä haetaan. Olen aloittanut suhteen, jos nainen on ollut ihastunut muhun. Olen naisten mielestä ilmeisesti hyvännäköinen, koska niin tapahtuu melko usein.  Naiset ihastuu, vaikkei tunne minua ollenkaan. Ne luo tietynlaisen kuvan musta. Ongelma on, etten ole sellainen kuin he kuvittelevat. Olen hiljainen, yksin viihtyvä introvertti, vähän liian ujo ehkä. Jatko on sitten melkoista nuoralla kävelyä. Sanoo jotain (tai jättää sanomatta), jotain aivan viatonta, niin se loppuu siihen. Sen näkee aivan selvästi naisesta, kiinnostus lopahtaa kuin seinään. Mun rakkaus olisi enemmän sellaista kiintymystä, tuntee sellaista täyttymystä, että kaikki palaset on kohdallaan. Mutta ei pääse tohon, kun se alku on niin stressaavaa, turhauttavaa, itsetuntoa syövää.

Naiset varmaan aistii, ettei tunteita ole kuin heidän puoleltaan ja lopettavat jutun? Seurustelin joskus vähän aikaa tällaisen miehen kanssa, joka kyllä ainakin alussa ehkä esitti(?) kiinnostunutta. Itselle syttyi tunteita, mutta toinen oli täysin perässä vedettävä ja vaan roikkui siinä mukana. Olisi jostain ihmeen kumman syystä jopa halunnut jatkaa suhdetta, kun otin asian puheeksi. Mikään ei kuitenkaan muuttunut ja lopetin sen jutun. Ikinä ei kaduttanut. En halua olla suhteessa, jossa vain itselläni on tunteet pelissä ja toinen hengailee siinä fiiliksen mukaan. Ehkä joku tähänkin lähtee, en tiedä?

Vierailija
18/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) miehet eivät rakastu/rakasta sanan varsinaisessa merkityksessä

b) täällä ei ole miehiä

Vierailija
19/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu kysymys.

Naiset varmaan aistii, ettei tunteita ole kuin heidän puoleltaan ja lopettavat jutun? Seurustelin joskus vähän aikaa tällaisen miehen kanssa, joka kyllä ainakin alussa ehkä esitti(?) kiinnostunutta. Itselle syttyi tunteita, mutta toinen oli täysin perässä vedettävä ja vaan roikkui siinä mukana. Olisi jostain ihmeen kumman syystä jopa halunnut jatkaa suhdetta, kun otin asian puheeksi. Mikään ei kuitenkaan muuttunut ja lopetin sen jutun. Ikinä ei kaduttanut. En halua olla suhteessa, jossa vain itselläni on tunteet pelissä ja toinen hengailee siinä fiiliksen mukaan. Ehkä joku tähänkin lähtee, en tiedä?

Naisten aistit on tasan sellaiset, että jos mies ei ole muna pystössä hinkuttamassa kylkeä, niin "hmmmm se ei taida olla kiinnostunut" vaikka kyseessä olisikin kiinnostunut mies mutta on hermostunut jne.

Vierailija
20/97 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös rakastumisen tietää, jos pippeli nousee pystyyn ja menee kivikovaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi