Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä verran miehelläsi pitää olla aikaa sinulle?

Vierailija
14.05.2008 |

Olen seurustellut n. 8kk miehen kanssa, joka ei yksinkertaisesti ehdi näkemään minua kuin pari kertaa viikossa, jos sitäkään. Meillä on molemmilla lapsi ja hänellä vuorotyö. Kun taas hän on töistä vapaalla, olen usein itse töissä (8-16). Lasten kanssa taas emme ole vielä kaikki olleet yötä saman katon alla. Mies on lisäksi menevää tyyppiä eli tahtoo viettää myös aika paljon aikaa harrastustensa ja kavereidensa parissa. En mahda sille mitään, että tunnen oloni yksinäiseksi ja kaipaan tosi paljon läheisyyttä, mitä en kyllä tässä suhteessa oikein saa. Tuntuu, että juttelen enemmän jopa ex -mieheni kanssa ja näen häntä melkein useammin kuin miesystävääni. Minkä verran teidän mielestänne omalla miehellänne tulee olla aikaa teille? Olisitko tyytyväinen n. yhteen yhteiseen yöhön/viikko ja joitakinn satunnaisia parin tunnin näkemisiä lisäksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
2/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyö ja lapset ovat aika hankala yhtälö seurustelulle. Onko parempaa odotettavissa jatkossa? VOisiko yhteistä aikaa (te+lapset) järjestää mitenkään enemmän ilman, että työt tai kohtuumääräinen harrastaminen häiriintyy?Onko mies kuitenkin vakavasti mukana suhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin janoaa kosketusta ja jutteluseuraa..Vaikea yhtälö kertakaikkiaan! Kyllä mies tosissaan on, mutta on itsekin välillä tuskastunut tilanteeseen kun aikaa ei ole. Yritän olla valittamatta asiasta, mutta se on tavallaan aika vaikeaa, kun olen onneton näinkin.Ehkä parempaa on joskus luvassa kun asumme yhdessä (toivottavasti). Ap

Vierailija
4/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni olisi illat kotona minun ja lapsemme kanssa, mutta ,ku työ kohdistuu iltaan, niin ei siinä paljon olla yhdessä. Päivällä taas mieheni käy koulua, mutta tiedän ,että meillä tämä ei kestä enää kauan. Kun mieheni on valmistunut niin sillon saan hänet illaksi kotiin:)

Vierailija
5/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin välillä todella turhautunut. Mutta nykyään olemme yhdennettätoista vuotta yhdessä ja olosuhteet ovat muutenkin muuttuneet helpommiksi. Kummatkin olivat tosissaan suhteessa joten alkuvuosien kituuttelu kannatti, nyt vietämme mukavaa perhe-elämää. Joten joskus pitkä pinna ja epätyydyttävän tilanteen sietäminen kannattaa. Kannattaa toki miettiä, miten järjestää yhteistä aikaa enemmän. Voisiko lomia viettää yhdessä - kohtahan on kesälomat?

Vierailija
6/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä tässä asiassa hieman lapsellinenkin (?) kun miehellä tosiaan on kuuden päivän työputken jälkeen aina kolme vapaapäivää, jolloin hän ottaa joka ainut kerta lapsen luokseen. Siis joka ainut kerta. Ja lisäksi niinä päivinä kun hänellä vaihtuu aamuvuorojen jälkeen iltavuoroksi, hän ottaa lapsen yöksi siinäkin välissä todella usein. Ja jollei ota, menee usein kavereidensa kanssa jonnekin. Ymmärrän senkin, että sitäkin pitää välillä tehdä. Mutta missä välissä on minulle aikaa :( ...Toivoisin mieheltä, että JOSKUS, ei siis aina, laittaisi minutkin ykköseksi. Toki lapsi on tärkeä ja tulee ensin, mutta kyllä 7-vuotias jo kestää jollei joka ainut vapaapäivä saa olla isänsä kanssa, etenkin, kun näkemiset ovat muutenkin epäsäännöllisiä! Nytkin huomenna on torstai, ja olemme nähneet viimeksi ma iltana kun mies tuli yöksi luokseni puoli yksitoista illalla. Heräsin kuitenkin aamulla töihin. Huomenna miehellä vapaa, mutta lähtee harrastuksensa pariin koko päiväksi ja tulee vasta illalla myöhään kotiin joten emme näe kun herään taas pe aamuna töihin. Perjantai-illan olemme sopineet viettävämme yhdessä ja viikonlopuksi hän ottaa taas lapsensa luokseen. Kiitos kun saan tänne vuodattaa. Olen aika riekaleina kun kaipaan miestä ja parisuhdetta. En tiedä kuinka kauan jaksan enää.

Vierailija
7/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemmekohan vain miehen kanssa liian erilaisia? Tai siis kaipaamme eri asioita..Hänelle riittää vähempikin näkeminen ja silti rakastaa, hän ei niin ole keskustelijatyyppiä kuten minä. Mä haluaisin vaan höpistä paljon ja olla kokoajan lähellä. Ap

Vierailija
8/21 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika nopeesti täälläkin haluat vastauksia, sellaista ei kukaan aikuinen pitemmänpäälle kestä. kunnon miehen olet löytänyt, kun on lapsensa kanssa, ja kyllä se 7 v. nimenomaan tarvitsee sitä aikaa isänsä kanssa, koulunkäyntikin astuu kohta kuvioihin etc. Mitä isompi lapsi, sen enemmän aikaa olisi saatava että ehtivät jutella ja olla yhdessä, huomaat sitten aikanaan. Sitäpaitsi yhdessä nyhjäämisestä ei pitemmanpäälle synny mitään, tehkää jotain yhdessä, esim lasten kanssa. Ja kavereiden kanssa on oltava että yleensäkään kestää tollasessa hankalassa työrytmissä, ja jos se on sairaanhoitaja, on työ senverran raskasta että kunnolla rentoutumista on oltava. Oletko yleensä vaativa ihminen?

Vierailija
9/21 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit kieltää miestä omista harrastuksista tai lapsen tapaamisesta. Jos et viihdy yksin, ota kotimies tai opi nauttimaan itse itsesi seurasta. Olen yh, eikä mulla ole koskaan mitään ongelmia "keksiä tekemistä". Päinvastoin uudet jutut kaatuu siihen, että mulla ei ole koskaan aikaa miehelle.

Vierailija
10/21 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne tuntuu ajankäytön puolesta hankalalta - voisitko mennä joskus mukaan miehen harrastukseen? Ettekö voi nähdä toisianne lapsen läsnäollessa? Tai sitten sinun on vain hyväksyttävä tilanne, että nyt nähdään harvakseltaan ja joskus myöhemmin sitten enemmän. Jos suhteenne on tuore, mies ei ehkä halua vielä tutustuttaa sinua ja lastaan. Kuulostaa varmaan tylyltä, mutta lapsi on ja lapsen kuuluukin olla miehelle tärkeämpi kuin sinä, sillä suhde omaan lapseen on ihmiselle se kaikkein tärkein ja pitkäikäisin suhde. Hyvä että mies pitää huolta lapsestaan, se osoittaa selkärankaa. Ei ehkä auta kuin miettiä miltä tulevaisuus näyttää tämän miehen kanssa - onko joskus myöhemmin mahdollista viettää aikaa enemmän yhdessä? Miten jaksaisit odottaa sitä aikaa nyt, kun toiveesi yhdessäolon ajasta ei täyty? Onko mies sinulle niin rakas ja rakkaus vastavuoroista, että jaksatte sinnitellä tämän haastavan ajan yli?

Vierailija
11/21 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies toimii oikein terveeltä pohjalta! Työ, laps, harrastukset. Jos teillä uusi suhde niin eihän siinä järkeä että heti olisitte aina nyhjäämässä.Eikä tosiaan tarvitsekaan lasta tutustuttaa kaikkiin mahdollisiin vaihtuviin naisystäviin, sinäkin taidat pian olla entinen tuolla marinallasi.Oikein on vastuullisen tuntuinen mies kun haluaa olla lapsensa kanssa!

Vierailija
12/21 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä siis. Kyse on siitä, että ei minusta suhteesta tule mitään, jollei vietetä aikaa myös kahdestaan, joskus. Ap

Vierailija
13/21 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mikä siihen olisi syynä - harrastukset tai lapsi. Varsinkin suhteen alkuvaiheessa on mukava tutustua ja luoda me-henkeä, se taas on mahdotonta jos ei juurikaan nähdä. Ainakin siis sillä tavalla mitä itse tarkoitan sillä me-hengellä. Kun suhteesta on tullut tiivis, voi siitä vähän irrottautuakin ja hakea niitä omia juttuja uudelleen.

Vierailija
14/21 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies toimii oikein terveeltä pohjalta! Työ, laps, harrastukset. Jos teillä uusi suhde niin eihän siinä järkeä että heti olisitte aina nyhjäämässä.Eikä tosiaan tarvitsekaan lasta tutustuttaa kaikkiin mahdollisiin vaihtuviin naisystäviin, sinäkin taidat pian olla entinen tuolla marinallasi.Oikein on vastuullisen tuntuinen mies kun haluaa olla lapsensa kanssa!

jumittanut omaan vittuunsa tai muuten huono saanti viime aikoina!

Vierailija
15/21 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä siis. Kyse on siitä, että ei minusta suhteesta tule mitään, jollei vietetä aikaa myös kahdestaan, joskus. Ap

varovainen ettei vain polta näppejään - vai onko hänet kenties dumpattu siksi, että hän ei oikein handlaa näitä ihmissuhteita? Eli ei osaa oikein olla lähellä.

Vierailija
16/21 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen päästävä harrastukseensa säännöllisesti? Jos todella on niin, ettei teillä ole yhteistä aikaa yhtään, mies voisi mielestäni jättää jonkun harrastuskerran ja kavereiden tapaamiseen väliin ja olla sinun kanssasi tuolloin. Minusta sinullakin on oikeus saada kahdenkeskistä huomiota edes joskus, ei kavereiden ja harrastuksen tule viedä aina voittoa sinusta.

Vierailija
17/21 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- miksi? Mikä olet hänelle ja mikä on sinun osasi hänen elämässä? Onko hän tosissaan? Miten harrastuksista ei voi yhtään joustaa? Onko harrastus sen luonteinen, että se vaatii ehdotonta sitoutumista ja kaveriporukkaa? Miksi mies jatkuvasti viettää aikaansa mielummin kavereiden kuin sinun kanssa - saatko tulla mukaan porukkaan? Liioitteletko kahdenkeskisen ajan puutetta? Onko teillä edes reaalisesti mahdollista viettää aikaa kahdestaan - kummallakin on lapsi, miehellä kuormittava työ - entä sinulla? Onko sinulla liikaa aikaa, jolle et keksi mitään tyydyttävää ohjelmaa tai tekemistä - onko sinulla harrastusta tai intohimoa johonkin asiaan tai jonkin taidon harjaannuttamiseen? Jos miehellä on ja sinulla ei , et ehkä ymmärrä harrastuksen merkitystä hänen minäkuvalleen ja identiteetilleen. Ulkopuolisena ei pysty sanomaan teidän suhteesta paljon mitään.

Vierailija
18/21 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen elämässään. Hän ei usein jousta omista menoistaan, ja jos joustaakin, tuntuu että tekee sen "väkisin". Toisin sanoen haluaa viettää aikaa kavereidensa kanssa yhtä paljon ellei enemmänkin kuin minun. Kaipa saisin ainakin välillä mennä mukaan porukkaan, mutta en usein pysty lapsen hoidonkaan vuoksi. Ja toisaalta - mies ei kamalasti minua huomioi porukassa joten saattaisin tuntea oloni ulkopuoliseksi.Ehkä olemme vaan liian erilaisia kertakaikkiaan. Mies on sanonut, ettei hän pysty muuttumaan, oma aika on hänelle niin tärkeää. Ap

Vierailija
19/21 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi helpointa silloin, kun molemmat ovat yhtä mieltä.

Vierailija
20/21 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä roikut ja mies haluaa mennä, teillä on ongelma. Miehesi ei saa sinua onnelliseksi, etkä osaa itse tehdä itseäsi onnelliseksi. Erotkaa, ja etsi oma sisäinen rauhasi niin ei tarvitse roikkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi