Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä verran miehelläsi pitää olla aikaa sinulle?

Vierailija
14.05.2008 |

Olen seurustellut n. 8kk miehen kanssa, joka ei yksinkertaisesti ehdi näkemään minua kuin pari kertaa viikossa, jos sitäkään. Meillä on molemmilla lapsi ja hänellä vuorotyö. Kun taas hän on töistä vapaalla, olen usein itse töissä (8-16). Lasten kanssa taas emme ole vielä kaikki olleet yötä saman katon alla. Mies on lisäksi menevää tyyppiä eli tahtoo viettää myös aika paljon aikaa harrastustensa ja kavereidensa parissa. En mahda sille mitään, että tunnen oloni yksinäiseksi ja kaipaan tosi paljon läheisyyttä, mitä en kyllä tässä suhteessa oikein saa. Tuntuu, että juttelen enemmän jopa ex -mieheni kanssa ja näen häntä melkein useammin kuin miesystävääni. Minkä verran teidän mielestänne omalla miehellänne tulee olla aikaa teille? Olisitko tyytyväinen n. yhteen yhteiseen yöhön/viikko ja joitakinn satunnaisia parin tunnin näkemisiä lisäksi?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet kypsyvät vanhetessaan...Joillekin auttaa, kun laittaa selkä seinää vasten...joko aikaa löytyy enemmän tai erotaan - jos itse ei ole valmis eroamaan, voi olla huono vaihtoehto yrittää tätä kovistelulinjaa. Ehkä kannattaisi miettiä parisuhteen vahvuuksia ja heikkouksia - onko valmis sietämään tilanteen heikkouksia ja ovatko vahvuudet riittävät omasta mielestä. Olisiko suhde jonkun toisen kanssa tyydyttävämpi.Tai sitten laittaa jonkin aikarajan minkä sietää epätyydyttävää tilannetta - katsoo vaikka puoli vuotta, miten suhde etenee ja oma tyytyväisyys. Puolessa vuodessa voi tapahtua paljon, suuntaan tai toiseen. Päätöksiä ei tarvitse tehdä heti.Miten muuten mies suhtautuu tyytymättömyyteesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi