Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen valehdellut naiselle työtilanteestani

Vierailija
29.05.2021 |

Olen sanonut olevani vakityössä IT-alalla, vaikka oikeasti olen työtön ja elän tukien varassa. Olemme tapailleet nyt yli 2kk. Missä kohtaa kannataa olla rehellinen ja kertoa työtilanne? Pelkään, että jos nyt kerron, niin nainen jättää. Olen sanonut hänelle tienaavani yli 4500€ kuussa. Olemme todella läheisiä ja seksiäkin ollut, en haluaisi menettää sitä.

M29

Kommentit (39)

1/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pulassa. Naisellesi: Jätä se sika!

Vierailija
2/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sait potkut. Sanot, että koronan takia väkeä vähennetään. Ja jatkossa pyrit sitten olemaan rehellisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro totuus vain, sillä ennen pitkää naiselle valkenee kyllä totuus. Jos nainen ei halua jatkaa kaltaisesi epärehellisen miehen kanssa, sinun on se kestettävä ilman mitään mutinoita.

Vierailija
4/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kannattanut ajatella enste.

5/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sait potkut. Sanot, että koronan takia väkeä vähennetään. Ja jatkossa pyrit sitten olemaan rehellisempi.

Hyvä idea mikäli ap pystyy jatkossa työllistymään IT-alalle. 

Vierailija
6/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa päivässä valehtelet surutta naiselle suurta valhetta peitelläksesi?

Missä muissa asioissa valehtelet, kun kynnys epärehellisyydelle on sinulla noin matala?

Vierailija
7/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorena suhteessa miehen kanssa, jonka ihan ensi alkuun piti olla vuosilomalla. Ihmettelin kyllä että lokakuussa vuosilomalla. No vähitellen se paljastui sairauslomaksi. Olisi pitänyt nostaa kytkintä mutta minkäs teit kun kullinhimo oli kova. Noin puolen vuoden pahoinpitelyä sisältäneen suhteen jälkeen lähdin vihdoin menemään. Eli en ennusta suhteellenne pitkää jatkoa.

Vierailija
8/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa päivässä valehtelet surutta naiselle suurta valhetta peitelläksesi?

Missä muissa asioissa valehtelet, kun kynnys epärehellisyydelle on sinulla noin matala?

Minulle ei ole ongelma valehdella naiselle.

AP

Vierailija
9/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole ongelma valehdella naiselle.

AP

Tuon perusteella ennuste n. 1-3 kk. Naisen puolelta.

Vierailija
10/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä idiootti olet, toivottavasti nainen saa pian tietää totuuden. "Minulle ei ole ongelma valehdella naiselle." - sika

Vierailija
11/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Eetu? Olet siis valehdellut koko tämän ajan?? Senkin sika! Jätän sinut nyt.

Vierailija
12/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te mitään läheisiä ole. Nainen löytää paremman hoidon kyllä. Vaikka provohan sinä olitkin.

Vierailija
13/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle ap. Tosin tuo nainenkin on valehdellut sulle, oikeasti hän puhelinmyyjä, joka myy puhelimessa itseään. Käy sitten konsultoimassa asiakkaitaan hotellissa.

Vierailija
14/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä idiootti olet, toivottavasti nainen saa pian tietää totuuden. "Minulle ei ole ongelma valehdella naiselle." - sika

Naiselle on kova paikka saada kuulla, että mies tienaakin vain keskipalkkaa.

Vierailija
15/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jättää sinut kuitenkin, koska valehtelit, kerrot sen sitten nyt tai myöhemmin. Mitä myöhemmin kerrot, sitä todennäköisemmin menetät laajemmin maineesi.

Vierailija
16/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti. Mikäli olisit kertonut heti totuuden, niin olisi koskaan saanut kyseistä naista. Nyt pääsin luultavasti vällyjen väliin.

Vain tyhmät miehet eivät valehtele päästäkseen sänkyyn naisen kanssa.

Vierailija
17/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin nuorena suhteessa miehen kanssa, jonka ihan ensi alkuun piti olla vuosilomalla. Ihmettelin kyllä että lokakuussa vuosilomalla. No vähitellen se paljastui sairauslomaksi. Olisi pitänyt nostaa kytkintä mutta minkäs teit kun kullinhimo oli kova. Noin puolen vuoden pahoinpitelyä sisältäneen suhteen jälkeen lähdin vihdoin menemään. Eli en ennusta suhteellenne pitkää jatkoa.

Johtopäätöksesi siis on, että sairausloma = pahoinpitelevä mies ja on epäilyttävää jos pitää vuosilomansa lokakuussa?

Vierailija
18/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, naiset on tällaisia, niitä voi pyörittää.

Vierailija
19/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Kukaan ei ole noin tyhmä.

Vierailija
20/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Nainenkin on valehdellut, edellisiä seksikumppaneita onkin 30 eikä 3.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä