Olen valehdellut naiselle työtilanteestani
Olen sanonut olevani vakityössä IT-alalla, vaikka oikeasti olen työtön ja elän tukien varassa. Olemme tapailleet nyt yli 2kk. Missä kohtaa kannataa olla rehellinen ja kertoa työtilanne? Pelkään, että jos nyt kerron, niin nainen jättää. Olen sanonut hänelle tienaavani yli 4500€ kuussa. Olemme todella läheisiä ja seksiäkin ollut, en haluaisi menettää sitä.
M29
Kommentit (39)
Huono. Mutta iloitsen siitä, että jälleen iltasi kuluu täällä meidän perheellisten mammojen parissa etkä ole häiritsemässä sinkkunaisia.
(jos itse olisin sinkkumies niin en tiedä, millä pystyisin itselleni perustelemaan sen, että kerta toisensa jälkeen vietän viikonloppuja äitini ikäisille mammoille trollaamalla. Ajatuskin olisi käsittämätön. Kesä ja elämä lipuu ohi sillä aikaa kun hakkaat näppistä.)
N58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa päivässä valehtelet surutta naiselle suurta valhetta peitelläksesi?
Missä muissa asioissa valehtelet, kun kynnys epärehellisyydelle on sinulla noin matala?
Minulle ei ole ongelma valehdella naiselle.
AP
Olet oikea helmi.
Kuka haluaa olla kanssasi. Taidat tietää ettei kukaan ja siksi valehtelet ja teet itsestäsi paremman kun et muuten kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele positiivisesti. Mikäli olisit kertonut heti totuuden, niin olisi koskaan saanut kyseistä naista. Nyt pääsin luultavasti vällyjen väliin.
Vain tyhmät miehet eivät valehtele päästäkseen sänkyyn naisen kanssa.
Miten meinaat tällä logiikalla saada koskaan naista.
Valhe paljastuu aina. Ja sana kiirii niin sitten ei irtoa enää senkään vertaa.
Ainakaan sinun ei tarvitse maksaa (paljoa) elareita, jos nainen onkin jo paksuna.
Naiset paljastuivat -- taas kerran -- todella pinnallisiksi. 😔
Vierailija kirjoitti:
Naiset paljastuivat -- taas kerran -- todella pinnallisiksi. 😔
Ok. Nyt kun tiedät naisten olevan pinnallisia, mitä aiot tehdä? Mitä se muuttaa omassa toiminnassasi, omissa haaveissasi jne?
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Nainenkin on valehdellut, edellisiä seksikumppaneita onkin 30 eikä 3.
Onko ap kysellyt tuommoista ja kiinnostunut vanhoista asioista? Tuskin.
Jos nainen kiinnostunut rahasta vaan niin sietääkin päästä eroon ap:sta.
Nainen voi köydä katsomassa sun tiedot, joten kannattaa jättää nainen. Outoa että nainen ei ole nähnyt että sinulla ei oikeasti ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa päivässä valehtelet surutta naiselle suurta valhetta peitelläksesi?
Missä muissa asioissa valehtelet, kun kynnys epärehellisyydelle on sinulla noin matala?
AP
Oikein! Naiset harrastavat harhaanjohtavaa markkinointia Tinderissä koko ajan, joten on vain oikein itse myös vähän buustata omaa profiilia ;D
Vierailija kirjoitti:
Itse olin nuorena suhteessa miehen kanssa, jonka ihan ensi alkuun piti olla vuosilomalla. Ihmettelin kyllä että lokakuussa vuosilomalla. No vähitellen se paljastui sairauslomaksi. Olisi pitänyt nostaa kytkintä mutta minkäs teit kun kullinhimo oli kova. Noin puolen vuoden pahoinpitelyä sisältäneen suhteen jälkeen lähdin vihdoin menemään. Eli en ennusta suhteellenne pitkää jatkoa.
Raatorehellinen kommentti. Naurattaa vaikka ei pitäisi.
Minua ei haittaisi työttömyys, mutta tuollainen valehtelu ja asenne veisi pohjan luottamukselta.
Veikkaan tämän keissin menevän niin, että nainen jättää sinut. Sitten itket tällä palstalla naisten pinnallisuutta. Ilkeä nainen jätti sinut työttömyyden takia, vaikka olet niin kiltti ja hyvä mies. Oikeasti syynä on valehtelusi ja ylimielinen asenne.
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Oikein! Naiset harrastavat harhaanjohtavaa markkinointia Tinderissä koko ajan, joten on vain oikein itse myös vähän buustata omaa profiilia ;D
Ok. Ja toimii ilmeisen hyvin, koska sen lopputuloksena vietät jälleen kerran lauantai-iltaa perheellisten mammojen keskustelupalstalla ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Taitaa sun olla helppoa valehdella itsellesikin. Koko elämäsi lienee valhetta.
Eiköhän se nainen oo jo käyny katsomassa sun Linkedin profiilin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Taitaa sun olla helppoa valehdella itsellesikin. Koko elämäsi lienee valhetta.
Valehtelu helpottaa elämää valtavasti. Monet eivät valitettavasti ole koskaan huomanneet valehtelun hyviä puolia. Itse olen saanut työpaikkoja, (nais)ystäviä, rahaa, palkintoja, armeija vapautuksen, koiran, uuden harrastuksen, kalusteet kämppäni, ulkomaan matkan – kaikki valehtelemalla
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ok. Ja toimii ilmeisen hyvin, koska sen lopputuloksena vietät jälleen kerran lauantai-iltaa perheellisten mammojen keskustelupalstalla ;-)
Itse asiassa torstaina oli kiva poikkeus sääntöön kun treffeille ilmestyi aika mukavan ja sympaattiisen oloinen neito ;D
Ja kommenttien perusteella täällä ei paljon perheellisiä ole. Katkeroituneita miesvihaajia ja eronneita sitäkin enemmän.
Mitä sitten? Sinä et silti ole yksi heistä etkä tule olemaan. Sitäpaitsi oikea luku on lähempänä sataa, mutta sitä ei mistään näe 😂
Miltä tuntuu olla sukupuuton partaalla?