Tytär 16v kököttää kotona kirjan kanssa. Miesseuraa tulossa illalla kylään.
Olen koittanut kannustaa harrastuksiin tms etsimään muitakin kuin "nettikavereita". Ärsyttää kun kököttää joka päivä ja viikonloppu erityisesti kotona kirjojensa ja läppärinsä kanssa.
Mulla olisi tänään tulossa miesseuraa kylään keneen olen tutustunut netissä. Meillä pieni kerrostaloasunto joten ei sitä omaa rauhaa oiekin saa. Olisi kiva jos saisimme ihan vain kaksin olla. Koitin hätistää tytärtä että lähtisi johonkin illaksi mutta ei.🙄
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsella isää jonka luokse mennä?
Entä ap:lla?
Tyttö ei halua että seurustelet ja aikoo estää sen pysymällä kotona kirjojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: Laittakaa joku karsea vanha leffa pyörimään, vaikka Tuulen viemää, otat torkkupeiton alla mieheltä huuleen. pyyhit suupielet niin ei jää todistusaineistoakaan. Tyttö pysyy taatusti poissa paikalta kun leffa pyörii ja mies tulee varmasti uudelleen tai kutsuu luokseen vastavierailulle.
Miksi neuvot nuolemaan toisen kusivehkeitä pervo. He ovat tuntemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Huono juttu tollanen nörtteys ja lukutoukkamaisuus.. 🤓💁♀️🙋♀️📚📖💻⌨🖥🖱
Tyttö aikoo menestyä maailmassa paremmin kuin äitinsä.
Tulevaisuus on nörttien. Lukutaitoisten nörttien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse et ymmärrä sarkasmia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset mee miehelle kylään?
Mies on perheellinen.
Ap
No tämäpä yllätti XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestyisi varmaan paremmin jos saisi joskus paritella.
Ap, miten hänen mielenterveytensä on kestänyt tuon yksityisyyden puutteen? Kai olet säännöllisesti pois kotoa? Onko tytöllä lukko ovessa?
Hienoa että joku nykynuori harrastaa vielä lukemistakin!
Provohan tämä.
Mutta jos olisikin totta, olisin tosi iloinen, että tyttö viihtyy tuossa iässä kirjojen parissa ja käyttää läppäriä. Harvinaisen fiksu nuori nainen - samaa en voisi sanoa AP:n tyylistä! Eli AP hoitonsa kanssa toisaalle, tytölle hyvät iltapalat jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: Laittakaa joku karsea vanha leffa pyörimään, vaikka Tuulen viemää, otat torkkupeiton alla mieheltä huuleen. pyyhit suupielet niin ei jää todistusaineistoakaan. Tyttö pysyy taatusti poissa paikalta kun leffa pyörii ja mies tulee varmasti uudelleen tai kutsuu luokseen vastavierailulle.
Monilla pareilla ensimmäinen seksikerta on suihinotto esim. autossa.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä.
Mutta jos olisikin totta, olisin tosi iloinen, että tyttö viihtyy tuossa iässä kirjojen parissa ja käyttää läppäriä. Harvinaisen fiksu nuori nainen - samaa en voisi sanoa AP:n tyylistä! Eli AP hoitonsa kanssa toisaalle, tytölle hyvät iltapalat jne.
Lukutoukka tyttö päätyy helposti vanhaksi piiaksi, ja lapsen lapset jäävät vain haaveeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Lukiolaisilla on koeviikko. Anna lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä.
Lukutoukka tyttö päätyy helposti vanhaksi piiaksi, ja lapsen lapset jäävät vain haaveeksi.
Kannattaa siis perustaa haaveensa omaan elämäänsä. Kukaan pershedelmistäsi ei ole sinulle porsintaa velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset mee miehelle kylään?
Mies on perheellinen.
Ap
Hän on siis varattu. Pitihän se arvata!
Jos tällainen tilanne totta niin varotan. Itse olin koulukiusattu ja sen kiusaamisen jälkeen kaverit katosivat. Äiti ei todellakaan saanut itselleni parempaa mieltä käskemällä "mennä ulos kavereiden kanssa" tai tekemällä muuta kuin nyhjöttämään kotona.
Eli anna tytön olla ja mene ap itse muualle hoitosi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Puhuu ilmeisesti omista kokemuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku perheellinen mies, joka maksaa vaan elarit.
Mies kyllä pettyy jos ap ei olekaan helppo pano.