Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ns. kaverimies pyytää kanssaan juomaan

Vierailija
29.05.2021 |

Voinko olettaa että haluaa nähdä ihan vaan kaverina vai onko sillä jotain taka-ajatuksia?

Ei tapailla, ainakaan toisiamme.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei halua nähdä vain kaverina. Vähintään yrittää juottaa sinut humalaan. Ole varovainen.

Sinä tiedät tästä miehestä pelkästään sen, että hän on mies. Et mitään muuta. Ja sillä tiedolla teit tuon johtopäätöksen. Etkö oikeasti tunne ainuttakaan miestä, joka ei ole psykopaatti ja hyväksikäyttäjä? Et yhtäkään?

Muuten samaa mieltä, mutta tuo psykopaatti ja hyväksikäyttäjä -kommentti lähti lapasesta. Ei ole harvinaista, että eri sukupuolta olevista kavereista jompikumpi haluaa jotain muuta. Sekö tekee ihmisestä psykopaatin tai hyväksikäyttäjän?

Ei. Lainaamani kirjoittaja kehotti varomaan, koska mies kuulemma aikoo "juottaa ap:n humalaan". Koska tätä täytyy varoa, se tarkoittanee hyväksikäyttöä.

Edelleen: miten aikuinen ihminen juotetaan humalaan?

Voiko nainen juottaa miehen koskaan humalaan, vai juotetaanko aina vain nainen, koska nainen on vaan aina holhottava idiootti, jonka päätökset ja valinnat ei ole koskaan omissa käsissä? En naisena todellakaan tajua. Kun mies ostaa mulle juoman, jota en halua, jätän juomatta! Niin helppoa se on

No älä minulta kysy! Minä vain kommentoin ääliölle, jonka mukaan tällainen vaara on olemassa.

Vierailija
42/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miten aikuinen ihminen juotetaan humalaan"? No minulle kävi juuri noin 18 vuotiaan. En ollut koskaan juonut ja seurustelin ensimmäisen kerran. Mies ehdotti että minun on aika juoda ja kokea se. Kannusti siihen, perusteli että on turvallista kun olen poikaystävän seurassa. Tarjosi mm salmiakkikossua. Kysyin mm mitä tämä on. Epäröin haluanko juoda mutta 45 kiloisena olin pian kännissä. Lopulta kaaduin tielle. Jokainen voi arvata mitä tapahtui kun olin lähes sammuneena, välillä kävin hereillä. En koskaan kertonut sitä asiaa kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan