Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ns. kaverimies pyytää kanssaan juomaan

Vierailija
29.05.2021 |

Voinko olettaa että haluaa nähdä ihan vaan kaverina vai onko sillä jotain taka-ajatuksia?

Ei tapailla, ainakaan toisiamme.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei halua nähdä vain kaverina. Vähintään yrittää juottaa sinut humalaan. Ole varovainen.

Sinä tiedät tästä miehestä pelkästään sen, että hän on mies. Et mitään muuta. Ja sillä tiedolla teit tuon johtopäätöksen. Etkö oikeasti tunne ainuttakaan miestä, joka ei ole psykopaatti ja hyväksikäyttäjä? Et yhtäkään?

Jos mies haluaa kaverin, etsii hän miehen jostain. Ei naista.

Näin varmaan, jos hän on sovinistiurpo. Jos taas hän on täysijärkinen normaali ihminen, niin hän pitää myös naisia ihmisinä. Toisin kuin sinä.

Olen tehnyt aiheesta empiiristä tutkimusta ja tutkimustulosten perusteella voin väittää juurikin näin. Totuus on että ensisijaisesti miehet näkevät naiset nimenomaan NAISINA.

Vierailija
22/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun miespuoliset kaverit ole mitään yrittäneet. Vai onko multa jääny jotain huomaamatta? En kyllä usko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on surullisia tapauksia, joiden mieli on myrkuttynyt ja he nauttivat kun saavat piehtaroida vihoissaan. Naisena näkisin, että sukupuolien välinen tasa-arvo on toteutunut, koska nykyään myös naisilla viiraa päässä ihan yhtä paljon kuin miehillä. Logiikka mies = sika ja paha kertoo paljon mielenterveydestä.

Vierailija
24/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa peffasi etukäteen, mies kuitenkin vain sylkäisee.

Vierailija
25/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen maailmassa tämän palstan mammat oikein elävät, jos teillä päin miehet ja naiset elävät läpi elämänsä jossain täysin toisistaan eristetyissä kuplissa? Ainakin minun maailmassani miehet ja naiset ovat kaikki ihmisiä, joilla on kaikenlaista vuorovaikutusta toisten ihmisten kanssa.

Siitä vuorovaikutuksesta tässä yritetään ap:ta varoittaa.

Vierailija
26/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä kaverinaisen kanssa baarikierrokselle jos hän olisi ns. keskiverto suominainen eli bmi 50+ tai sukulainen. Tällöin ei olisi vaaraa että mitään tapahtuisi.

Vierailija
27/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun miespuoliset kaverit ole mitään yrittäneet. Vai onko multa jääny jotain huomaamatta? En kyllä usko...

Mahdollisesti oma ulkonäkö ja paino?

Vierailija
28/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei halua nähdä vain kaverina. Vähintään yrittää juottaa sinut humalaan. Ole varovainen.

Sinä tiedät tästä miehestä pelkästään sen, että hän on mies. Et mitään muuta. Ja sillä tiedolla teit tuon johtopäätöksen. Etkö oikeasti tunne ainuttakaan miestä, joka ei ole psykopaatti ja hyväksikäyttäjä? Et yhtäkään?

Jos mies haluaa kaverin, etsii hän miehen jostain. Ei naista.

Näin varmaan, jos hän on sovinistiurpo. Jos taas hän on täysijärkinen normaali ihminen, niin hän pitää myös naisia ihmisinä. Toisin kuin sinä.

Olen tehnyt aiheesta empiiristä tutkimusta ja tutkimustulosten perusteella voin väittää juurikin näin. Totuus on että ensisijaisesti miehet näkevät naiset nimenomaan NAISINA.

Missä tieteellisessä journaalissa tutkimuksesi on julkaistu?

Vierailija
29/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten samaa mieltä, mutta tuo psykopaatti ja hyväksikäyttäjä -kommentti lähti lapasesta. Ei ole harvinaista, että eri sukupuolta olevista kavereista jompikumpi haluaa jotain muuta. Sekö tekee ihmisestä psykopaatin tai hyväksikäyttäjän?

Vierailija
30/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa pillua ilman muuta. Mutta mitä sillä on väliä? Miksi sitä seksiä ei voisi harrastaa? Sehän on vain seksiä. Panet kerran sitä ja that's it. Eihän sen tarvitse mitään tarkoittaa.

Vierailija
31/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muut ainakin ovat olleet kiinnostuneita! :D Olen kuitenkin ollut koko ajan (samassa) parisuhteessa, joten se varmaan vaikuttanut. Eli kyllä miehetkin kunnioittaa tiettyjä rajoja

Vierailija
32/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muut ainakin ovat olleet kiinnostuneita! :D Olen kuitenkin ollut koko ajan (samassa) parisuhteessa, joten se varmaan vaikuttanut. Eli kyllä miehetkin kunnioittaa tiettyjä rajoja

Ja en siis ole mikään ruma tai lihava, siitä ei johdu

Vierailija
33/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten samaa mieltä, mutta tuo psykopaatti ja hyväksikäyttäjä -kommentti lähti lapasesta. Ei ole harvinaista, että eri sukupuolta olevista kavereista jompikumpi haluaa jotain muuta. Sekö tekee ihmisestä psykopaatin tai hyväksikäyttäjän?

Ei. Lainaamani kirjoittaja kehotti varomaan, koska mies kuulemma aikoo "juottaa ap:n humalaan". Koska tätä täytyy varoa, se tarkoittanee hyväksikäyttöä.

Vierailija
34/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten aikuinen ihminen "juotetaan" humalaan? Sen mitä minä näen, kyllä jokainen ihan itse kurkustaan sen juoman alas kaataa. Eri asia, jos ihmiseltä puuttuu kyky ymmärtää mitä tekee, mutta sellaisen ei pitäisi ehkä täysin itsenäisesti elää muutenkaan

Aikuinen ihminen juotetaan humalaan siten, että tarjotaan hänelle juomia, kiskotaan itse vieressä ja jutellaan siihen tyyliin, että tänään vedetään ihan huolella naamat. Harva viitsii olla ilonpilaaja ja kieltäytyä tarjotuista juomista.

Vierailija
35/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on aina taka-ajatuksia naisten suhteen.

mies53v

Vierailija
36/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Lainaamani kirjoittaja kehotti varomaan, koska mies kuulemma aikoo "juottaa ap:n humalaan". Koska tätä täytyy varoa, se tarkoittanee hyväksikäyttöä.

Edelleen: miten aikuinen ihminen juotetaan humalaan?

Voiko nainen juottaa miehen koskaan humalaan, vai juotetaanko aina vain nainen, koska nainen on vaan aina holhottava idiootti, jonka päätökset ja valinnat ei ole koskaan omissa käsissä? En naisena todellakaan tajua. Kun mies ostaa mulle juoman, jota en halua, jätän juomatta! Niin helppoa se on

Vierailija
37/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean vaikeaa on joidenkin ihmisten elämä...

Ota kotona kalsarikännit ja onanoi itsesi uneen.

Vierailija
38/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen: miten aikuinen ihminen juotetaan humalaan?

Voiko nainen juottaa miehen koskaan humalaan, vai juotetaanko aina vain nainen, koska nainen on vaan aina holhottava idiootti, jonka päätökset ja valinnat ei ole koskaan omissa käsissä? En naisena todellakaan tajua. Kun mies ostaa mulle juoman, jota en halua, jätän juomatta! Niin helppoa se on

Taidat olla ilonpilaaja.

Vierailija
39/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppua se haluaa, eli on takaa ajatuksia.

Vierailija
40/42 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sää nyt kaverina voit pimpsanhuulia hieman levittää? Broes before hoes!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi