Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi ikinä uskonut, mutta minusta on tullut näillä pakkasilla sellainen 3 viikossa suihkussa kävijä!😅

Vierailija
03.02.2026 |

Olen täällä kammolla ja ällötyksellä ihmetellyt, kun ketjuissa ihmiset ovat kertoneet, että eivät käy suihkussa päivittäin. Nyt on itselläkin mennyt vähän aikaa niin. Olo on nuhjuinen, mutta en vaan pysty! On niin kylmä ja iho ihan korppu. Onneksi ei tarvii mennä ihmisten ilmoille nyt.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sössötät?

Vierailija
2/17 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikossa suihkussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kolmessa viikossa? Vai mitä tuo "3 viikossa" oikein tarkoittaa? 

(jos lukusanan perässä oleva sana on taivutettu, oletetaan, että lukusana on samassa sijamuodossa, eli tässä tapauksessa kolmessa viikossa. Muussa tapauksessa sitten pitää kertoa esim. että 3 kertaa viikossa)

Vierailija
4/17 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikossa suihkussa mitä? Onpa huonoa suomea. 

Vierailija
5/17 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olo ei ole nuhjuinen. Ihmisen kuuluu peseytyä jos on likainen eikä kalenterin mukaan. Miten vieraantunut sinäkin olet todellisuudesta?

Joillain on kuiva iho, toiset tihkuu talia ja hikeä. Kuivaihoisen ei suositella edes käyttää pesuaineita, koska lähtee se vähäkin luontainen rasva iholta.

Käytä kosteusvoidetta, olo paranee. Kuiva iho ärsyttää enemmän kuin ihmiset luulevatkaan. Tulee kireä, rohtunut ja hankala olo.

Vierailija
6/17 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kerran viikossa 😅

Vierailija
7/17 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan x jäi pois, 3x viikossa. 

Vierailija
8/17 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 viikossa suihkussa?

Juu, tämä näköjään poisti kertomerkin.

Vierailija
9/17 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään monessa ketjussa puuttuu verbejä. Joku yksinäinen lukihäiriöinen spämmää koko elämänsä tänne. 

Vierailija
10/17 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kylmyys vaikuttaa suihkussa käyntiin? Onko teillä suihku ulkona? 

Vierailija
11/17 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eipä sitä tajua ennen kuin osuu omalle kohdalle

Vierailija
12/17 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen täällä kammolla ja ällötyksellä seuraillut."

Jopas on täyttä elämää sulla. Mee tekemään jotain terveempää. Mäkin lähden töihin 12.00:ksi vaikka yö meni ikävästi ranttaliksi vatsakivun takia.

Vierailija
13/17 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään monessa ketjussa puuttuu verbejä. Joku yksinäinen lukihäiriöinen spämmää koko elämänsä tänne. 

Verbejä, sanoja, järkeä. Puuttuu, puuttuu. 

Vierailija
14/17 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho on korppu, kun se ei saa vettä eikä rasvaa pinnalleen. Kuivaa ihoa ei hoideta välttelemällä pesua (ja rasvausta).

Vierailija
15/17 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kylmyys vaikuttaa suihkussa käyntiin? Onko teillä suihku ulkona? 

Omalta kohdaltani voin sanoa, että meillä ainakin vaikuttaa. Asumme ok-talossa (vanhassa) ja suihkuun mennäänkin kylmän lasiverannan kautta. Suihkutiloissa on lattialämmitys, mutta ihan kylmähän se on, vaikka säädetty noin 20 asteeseen. Kenenkään lompsa kestä lämmittää sillä. 

Joten itse käyn suihkussa noin kerran viikossa, puolisoni ehkä kerran 2-3 viikossa. 

Vierailija
16/17 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iho on korppu, kun se ei saa vettä eikä rasvaa pinnalleen. Kuivaa ihoa ei hoideta välttelemällä pesua (ja rasvausta).

No suihkun jälkeen on niin sietämätön kutina rasvauksesta huolimatta, että ei kestä sitä joka päivä. Ja tämä on tullut nyt kun pakkaset tuli.

Vierailija
17/17 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kuinka joku viitsii ihmetellä toisten tekemisiä. 😲 Eikö omissa asioissa ole ihan tarpeeksi. 

Ei kaikkien tarvi elää samalla tavalla kuin itse elät. Elämäntilanteet ja tarpeet voivat olla ihan erilaiset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi