Olimme eilen häissä ja todella ihmettelin ihmisten pukeutumista!
Hyvin, hyvin moni oli olkapäät paljaina kirkossa. Mä en kyllä ymmärrä, eikö ihan alkeellinen etiketti vaadi hieman peittävämpää pukeutumista kirkossa?
Lisäksi moni oli ilman sukkiksia mustelmineen ja paksuine karvoineen. Yöök. Katsokaa sääriänne ennen kuin ne paljastatte!
Sitäkin pääsin todistamaan, että kaaso sytytti tupakan heti kirkosta ulos tulleessaan ja veti röökiä heitellessään riisiä. Kammottavaa.
Kommentit (27)
kaaso kyllä ois voinu tupakkansa muualla polttaa!!! =(
Jumalaako?
Mutta tiedän kyllä että etikettinähän tätäkin kai pidetään.
Tosin paljaat olkapäät ovat vähän siinä ja siinä pitääkö niitä sopimattomina. Usein kyllä näkee paheksuttavan morsiamiakin, jotka tulevat kirkkoon spagettiolkainpuvuissa. Itse en tästä aiheesta vetäisi hernettä nenään, mutta ymmärrän jos se jonkun muun mielestä on sopimatonta.
huivilla tms. morsian on asia erikseen .
Mitä väliä sillä on vaikka perseensä siellä paljastas jos muutenkin käyttäytyy ei kristillisesti.
vaatii kaikilta olkapäät peittävää pukeutumista, myös MORSIAMMILTA. Nykyään vain on valloilla käsitys, että morsian nyt saa tehdä mitä vain mitä itse haluua.
Itse olen täysi ateisti, mutta kirkkoetiketti tulisi mielestäni ottaa huomioon eli tilanteessa tapojen mukaan.
Vierailija:
Mitä väliä sillä on vaikka perseensä siellä paljastas jos muutenkin käyttäytyy ei kristillisesti.
naimisiin ja ajattelin olat paljaaksi jättävää morsiuspukua..
Kuulkaapas tiukkikset, se on sitä nykymuotia! Naurettavia siveyden sipuleita...........................
Vierailija:
naimisiin ja ajattelin olat paljaaksi jättävää morsiuspukua..
Kuulkaapas tiukkikset, se on sitä nykymuotia! Naurettavia siveyden sipuleita...........................
Se mitä voisi miettiä, näyttääkö roikkuvat allit kauniilta sellaisessa.
en ole siveydensipuli, en uskovainen, omistan kauniin kropan ja pidän näyttäviä vaatteita.
Kirkkoetiketti ja tietty tilanteiden sivistys on pitää tuntea ja osata. Välillä ihmettelen ihmisten omaan napaan tuijottelua koko hääasioissa. MINÄ, MINÄ, MINÄ, jumalauta morsiammet ovat nykyään pinnallisia ja tyhmiä, kun luulevat voivansa tehdä mitä vain sillä perusteellä, että järjestävät häät.
huivit on mummoille! Mulla ei oo finnejä selässä(eikä muuallakaan)!
Naurattaa, kun heti joku kateellinen lehmä rupeaa vinkumaan:D!
Miksi pitää olla noin junttimainen tässä asiassa, " Minähän pistän mitä haluan, tavoista ja etiketeistä viis..."
=(
että kannattaa käydä tosissaan netissä vaikka katsastaa toi morsiuspuku tyyli.. Aika paljon on pukuja joissa olat jää paljaaksi. Jostain syystä tykkään sellaisista puvuista, joten aion hankkia sellaisen myös. En meno kirkkoon rietastelemaan, haluan vaan näyttää kauniilta ja tuntea oloni kauniiksi OMANA hääpäivänäni!
Sekä farkkuja ja lenkkareita. Ei sit vissiin kaikki vieraat tullu ajatelleeksi pukeutumistaan, kun kutsussa ei koodia sanottu. No, mikäpä siinä, toisilla kauniit pitkät puvut, toisella roiskeläppä farkkuhame... jes.
Kirkossa kyllä kuuluu edelleen olla olkapäät peitettynä. Te kaikki jotka yritätte edustaa jotakin uutta suuntaa, yritätte vedota joka ikisessä asiassa, että ovat aikansa eläneitä. Itte ootte aikanne eläneitä. Painukaa suohon!
BUAHH BUAAHH. Mene finninnyppijälle!
En sitä sitten enää ehtinyt lähtä hakemaan koska h-hetki oli todella lähellä. Näkyi olevan monella muullakin olkapäät paljaina.
Minä en kyllä ymmärrä tätä etikettiä. Peräisin jostain 1500-luvulta?
voi teitä mammoja, jos teil on niin se ei tarkota et kaiklla on:)
t 12
paitsi toi olkapää-juttu? usein morsiamellakin on olkapäät paljaina...