Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut suhtautuu huolettomasti treffailuun vaikka korona-aika?

Vierailija
29.05.2021 |

Treffipalstalla kerroin yhdelle, että voisin katsoa tapaamista vasta molemmat koronarokotukset saatuani, johon hän vastasi olevan harmi ja olisi ollut kiva pelata lautapelejä ja laittaa ruokaa yhdessä. Mitä kertoo ihmisestä noin huoleton suhtautuminen? Ihmetyttää miten ei ite yhtään huolissaan tartuntariskistä. Varsinkin kun asuinalue kuuluu pahimpaan kastiin koronan osalta ja jopa ekan piikin saaneet on joutuneet teholle. Jossain ulkona korkeintaan voisin ehkä tavata mutta en voisi ajatellakaan ruoanlaittoa yhdessä kun sisätiloissa oltaisiin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli alapeukku. Ite en ainakaan halua koronaa.

Vierailija
2/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevästi kannattaa nyt käyttäytyä. Jotkut liian holtittomia ja luulevat että korona ohi ekan annoksen jälkeen. Ilmeisesti teillä ei asiasta samat ajatukset joten kehottaisin unohtamaan koko tyypin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen asia vielä, että näen aika paljon vanhempiani eli heitäkin asiassa ajateltava, koska riskiryhmää. Olisi ikävää etenkään heihin tartuttaa korona tuikituntemattomalta.

Vierailija
4/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei mielessä kuin yksi ainoa asia. Tekosyynä vain sanonut lautapelit. Ihan muuta ajattelee.

Vierailija
5/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a kuullaan. Mää olen korona-aikana treffaillu normaalisti ja ilmeisesti sen vuoksi käynyt säkä kun osa porukasta pelkää kotona. Ei ole tullut koronaa eikä aidsia

Vierailija
6/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen asia vielä, että näen aika paljon vanhempiani eli heitäkin asiassa ajateltava, koska riskiryhmää. Olisi ikävää etenkään heihin tartuttaa korona tuikituntemattomalta.

Miksi tapaat huolettomasti vanhempiasi?

Vierailija
7/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe ketään muita. Ja vanhempani eivät käy missään koska eläkkeellä. Heillä myös toive etten ketään ulkopuolisia tapaisi heidän lisäkseen ja kunnioitan tätä. Mieluummin olen vältän sairastuttamasta lähipiiriäni.

Vierailija
8/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelata lautapelejä ja tehdä ruokaa yhdessä?" 🤪

Vierailija
9/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pelata lautapelejä ja tehdä ruokaa yhdessä?" 🤪

Olikohan varoitusmerkki että oikeasti ajattelee vain seksiä?

Vierailija
10/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä hysterisointia. Minä olen jopa tavannut exäni tinderdeittiä kotonani. Ihan eletään kuin ennenkin.

Vierailija
11/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosiis tää sama porukkahan ei normitilanteessakaan käytä kondomia uuden panokaverin kanssa. Ihan normaalia piehtaroida kaikenlaisissa taudeissa ja pöpöissä heille, itselleen selittelevät tietty että "ei meillä mitään ole".

Vierailija
12/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ehdottaisi keskellä pandemiaa treffejä, ei omaisi samoja arvoja kuin minä. Loppuisi se suhteen alku tasan tarkkaan tähän.

Vierailija
13/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka ehdottaisi keskellä pandemiaa treffejä, ei omaisi samoja arvoja kuin minä. Loppuisi se suhteen alku tasan tarkkaan tähän.

No hän katsoo Big Brotheria ja käynyt vain amiksen eli jotain kai kertoo tuokin ihmisestä.

Ap

Vierailija
14/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin tarve on suurempi kuin koronan pelko.

Ei minulla muuta syytä ole.

Vierailija
15/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän katsoo Big Brotheria ja käynyt vain amiksen eli jotain kai kertoo tuokin ihmisestä.

Ap

Olen myös saanut hänestä sellaisen kuvan, ettei korona erityisesti huoleta häntä koska 'ei liiku paljon missään' ja toivoo maskiajan ohi menemistä. Vaikuttaa maskeihin turhautuneelta, mutta viranomaismääräystenhän mukaan ne säädetty. Eli vaikuttaa ennemmin vain toivovansa maskeista eroon pääsemistä kuin olevansa ite huolissaan sairastumisesta. Tällainen ihmisen vaikea ymmärtää niitä, jotka pelkäävät enemmän.

Eihän maskien käyttäminen kenestäkään mukavaa ole mutta mieluummin niitä käytän oman suojani vuoksi.

Vierailija
16/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosiis tää sama porukkahan ei normitilanteessakaan käytä kondomia uuden panokaverin kanssa. Ihan normaalia piehtaroida kaikenlaisissa taudeissa ja pöpöissä heille, itselleen selittelevät tietty että "ei meillä mitään ole".

Just näin. On tollasiakin tyyppejä että vähät välitetään ja uskotellaan ties mitä muille.

Vierailija
17/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tuli alapeukku. Ite en ainakaan halua koronaa.

Älä turhaan välitä joistakin somereaktioista. Ja mikäli et halua koronaa, välttele sitä omatoimisesti. Annetaan muiden elää omaa elämäänsä.

Vierailija
18/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevästi kannattaa nyt käyttäytyä. Jotkut liian holtittomia ja luulevat että korona ohi ekan annoksen jälkeen. Ilmeisesti teillä ei asiasta samat ajatukset joten kehottaisin unohtamaan koko tyypin.

Kannatan itsekin järkevää käyttäytymistä, ja valitettavasti sinäkään et ilmeisesti toteuta sitä demonisoimalla elämäänsä eläviä ihmisiä. Surullista, sanoisin.

Vierailija
19/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran kansalainen joka pelkää koronaa aivan liikaa. Harmittaa puolestasi.

Vierailija
20/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähä-älyinen johtopäätös. Kehtaan epäillä sen paikkansapitävyyttä. En lisäksi rinnastaisi tavallisesti eläviä ihmisiä riskiseksiä harrastaviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme