Miten jotkut suhtautuu huolettomasti treffailuun vaikka korona-aika?
Treffipalstalla kerroin yhdelle, että voisin katsoa tapaamista vasta molemmat koronarokotukset saatuani, johon hän vastasi olevan harmi ja olisi ollut kiva pelata lautapelejä ja laittaa ruokaa yhdessä. Mitä kertoo ihmisestä noin huoleton suhtautuminen? Ihmetyttää miten ei ite yhtään huolissaan tartuntariskistä. Varsinkin kun asuinalue kuuluu pahimpaan kastiin koronan osalta ja jopa ekan piikin saaneet on joutuneet teholle. Jossain ulkona korkeintaan voisin ehkä tavata mutta en voisi ajatellakaan ruoanlaittoa yhdessä kun sisätiloissa oltaisiin.
Kommentit (23)
Järkevästi kannattaa nyt käyttäytyä. Jotkut liian holtittomia ja luulevat että korona ohi ekan annoksen jälkeen. Ilmeisesti teillä ei asiasta samat ajatukset joten kehottaisin unohtamaan koko tyypin.
Sellainen asia vielä, että näen aika paljon vanhempiani eli heitäkin asiassa ajateltava, koska riskiryhmää. Olisi ikävää etenkään heihin tartuttaa korona tuikituntemattomalta.
Sillä ei mielessä kuin yksi ainoa asia. Tekosyynä vain sanonut lautapelit. Ihan muuta ajattelee.
Jaa a kuullaan. Mää olen korona-aikana treffaillu normaalisti ja ilmeisesti sen vuoksi käynyt säkä kun osa porukasta pelkää kotona. Ei ole tullut koronaa eikä aidsia
Vierailija kirjoitti:
Sellainen asia vielä, että näen aika paljon vanhempiani eli heitäkin asiassa ajateltava, koska riskiryhmää. Olisi ikävää etenkään heihin tartuttaa korona tuikituntemattomalta.
Miksi tapaat huolettomasti vanhempiasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe ketään muita. Ja vanhempani eivät käy missään koska eläkkeellä. Heillä myös toive etten ketään ulkopuolisia tapaisi heidän lisäkseen ja kunnioitan tätä. Mieluummin olen vältän sairastuttamasta lähipiiriäni.
"Pelata lautapelejä ja tehdä ruokaa yhdessä?" 🤪
Vierailija kirjoitti:
"Pelata lautapelejä ja tehdä ruokaa yhdessä?" 🤪
Olikohan varoitusmerkki että oikeasti ajattelee vain seksiä?
Voi luoja mitä hysterisointia. Minä olen jopa tavannut exäni tinderdeittiä kotonani. Ihan eletään kuin ennenkin.
Nosiis tää sama porukkahan ei normitilanteessakaan käytä kondomia uuden panokaverin kanssa. Ihan normaalia piehtaroida kaikenlaisissa taudeissa ja pöpöissä heille, itselleen selittelevät tietty että "ei meillä mitään ole".
Mies, joka ehdottaisi keskellä pandemiaa treffejä, ei omaisi samoja arvoja kuin minä. Loppuisi se suhteen alku tasan tarkkaan tähän.
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka ehdottaisi keskellä pandemiaa treffejä, ei omaisi samoja arvoja kuin minä. Loppuisi se suhteen alku tasan tarkkaan tähän.
No hän katsoo Big Brotheria ja käynyt vain amiksen eli jotain kai kertoo tuokin ihmisestä.
Ap
Seksin tarve on suurempi kuin koronan pelko.
Ei minulla muuta syytä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hän katsoo Big Brotheria ja käynyt vain amiksen eli jotain kai kertoo tuokin ihmisestä.
Ap
Olen myös saanut hänestä sellaisen kuvan, ettei korona erityisesti huoleta häntä koska 'ei liiku paljon missään' ja toivoo maskiajan ohi menemistä. Vaikuttaa maskeihin turhautuneelta, mutta viranomaismääräystenhän mukaan ne säädetty. Eli vaikuttaa ennemmin vain toivovansa maskeista eroon pääsemistä kuin olevansa ite huolissaan sairastumisesta. Tällainen ihmisen vaikea ymmärtää niitä, jotka pelkäävät enemmän.
Eihän maskien käyttäminen kenestäkään mukavaa ole mutta mieluummin niitä käytän oman suojani vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Nosiis tää sama porukkahan ei normitilanteessakaan käytä kondomia uuden panokaverin kanssa. Ihan normaalia piehtaroida kaikenlaisissa taudeissa ja pöpöissä heille, itselleen selittelevät tietty että "ei meillä mitään ole".
Just näin. On tollasiakin tyyppejä että vähät välitetään ja uskotellaan ties mitä muille.
Vierailija kirjoitti:
Taas tuli alapeukku. Ite en ainakaan halua koronaa.
Älä turhaan välitä joistakin somereaktioista. Ja mikäli et halua koronaa, välttele sitä omatoimisesti. Annetaan muiden elää omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Järkevästi kannattaa nyt käyttäytyä. Jotkut liian holtittomia ja luulevat että korona ohi ekan annoksen jälkeen. Ilmeisesti teillä ei asiasta samat ajatukset joten kehottaisin unohtamaan koko tyypin.
Kannatan itsekin järkevää käyttäytymistä, ja valitettavasti sinäkään et ilmeisesti toteuta sitä demonisoimalla elämäänsä eläviä ihmisiä. Surullista, sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran kansalainen joka pelkää koronaa aivan liikaa. Harmittaa puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähä-älyinen johtopäätös. Kehtaan epäillä sen paikkansapitävyyttä. En lisäksi rinnastaisi tavallisesti eläviä ihmisiä riskiseksiä harrastaviin.
Taas tuli alapeukku. Ite en ainakaan halua koronaa.