Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut suhtautuu huolettomasti treffailuun vaikka korona-aika?

Vierailija
29.05.2021 |

Treffipalstalla kerroin yhdelle, että voisin katsoa tapaamista vasta molemmat koronarokotukset saatuani, johon hän vastasi olevan harmi ja olisi ollut kiva pelata lautapelejä ja laittaa ruokaa yhdessä. Mitä kertoo ihmisestä noin huoleton suhtautuminen? Ihmetyttää miten ei ite yhtään huolissaan tartuntariskistä. Varsinkin kun asuinalue kuuluu pahimpaan kastiin koronan osalta ja jopa ekan piikin saaneet on joutuneet teholle. Jossain ulkona korkeintaan voisin ehkä tavata mutta en voisi ajatellakaan ruoanlaittoa yhdessä kun sisätiloissa oltaisiin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maan ilmaantuvuus on jo alle 50. Kai tämä aloitus oli trollausta?

Vierailija
22/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka ehdottaisi keskellä pandemiaa treffejä, ei omaisi samoja arvoja kuin minä. Loppuisi se suhteen alku tasan tarkkaan tähän.

No hän katsoo Big Brotheria ja käynyt vain amiksen eli jotain kai kertoo tuokin ihmisestä.

Ap

Olen myös saanut hänestä sellaisen kuvan, ettei korona erityisesti huoleta häntä koska 'ei liiku paljon missään' ja toivoo maskiajan ohi menemistä. Vaikuttaa maskeihin turhautuneelta, mutta viranomaismääräystenhän mukaan ne säädetty. Eli vaikuttaa ennemmin vain toivovansa maskeista eroon pääsemistä kuin olevansa ite huolissaan sairastumisesta. Tällainen ihmisen vaikea ymmärtää niitä, jotka pelkäävät enemmän.

Eihän maskien käyttäminen kenestäkään mukavaa ole mutta mieluummin niitä käytän oman suojani vuoksi.

Vaikuttaa fiksulta kaverilta. Hienoa ettei korona huoleta häntä koska sen ei tarvitsekaan tai edes oikeastaan kuuluisi. Mitä nopeammin länsimaat heittävät maskit jäteastiaan, sen parempi se. Terveydestään saa välittää juuri niin paljon tai vähän kuin haluaa. Hyviä pointteja kaverilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen asia vielä, että näen aika paljon vanhempiani eli heitäkin asiassa ajateltava, koska riskiryhmää. Olisi ikävää etenkään heihin tartuttaa korona tuikituntemattomalta.

Miksi tapaat huolettomasti vanhempiasi?

En näe ketään muita. Ja vanhempani eivät käy missään koska eläkkeellä. Heillä myös toive etten ketään ulkopuolisia tapaisi heidän lisäkseen ja kunnioitan tätä. Mieluummin olen vältän sairastuttamasta lähipiiriäni.

Ehkäpä tämä ihminen ei tapaa muita kuin deittikumppania. Koronaa ei kiinnosta oletteko sukulaisia vai ette. Ihan yhtälailla tarttuu ellei jopa helpomminkin, kun tuttuihin luotetaan vähän liikaakin (yliluottamusharha). Moralisoit vaikket itse ole yhtään sen parempi.