Harmittaa kun vieraat naiset flirttailevat minulle ja oma vaimo on haluton
Pettää en halua joten noista flirteistä tulee ristiriitainen olo.
M45+
Kommentit (49)
Mitä tarkoitat seksittömyydellä? Mun miehen mielestä se että en halua monta kertaa viikossa on seksittömyyttä ja puutteessa elämissä. Kerta viikossa ei riitä ja siksi hän pitää mykkäkoulua. Kohta ei huvita enää ollenkaan...
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei ole haluton jos tarjolla on hyviä orgasmeja, ainoa syy joka voi olla on hormonaalinen, mulla oli puoli vuotta hormonikierukka ja multa meni kuukaudessa tunto ihan kokonaan, en tuntenut halua eikä alapäässä mikään tuntunut miltään, se oli pelottava kokemus. Kierukka lähti. Tuntemukset ja halut palasi, luojan kiitos!
On niitä syitä miljoona muutakin, tuo on vain yksi niistä. Lapsellista väittää että miesten yleinen puhe naisten haluttomuudesta olisi joku harha.
Naiset ovat menneet nyt siihen ansaan, missä miehet ovat olleet, eli pitäisi olla halukas ja kieltää haluttomuus
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat seksittömyydellä? Mun miehen mielestä se että en halua monta kertaa viikossa on seksittömyyttä ja puutteessa elämissä. Kerta viikossa ei riitä ja siksi hän pitää mykkäkoulua. Kohta ei huvita enää ollenkaan...
Tuo johtaa joko eroon tai siihen että mieskin oppii olemaan ilman seksiä. Sitten kun mies ei enää yritä, niin seksiä ei ole enää lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla niitä tyyppejä jotka ottavat flirttinä senkin jos joku sanoo, "painu helvettiin siitä".Näitäkin on, jopa molemmissa sukupuolissa...
En nyt varta vasten flirttailisi 45+ varatulle ukolle. Flirttaan mieluusti kyllä ikäisilleni kaksvitosille nuorille uroille.
AP kenties tosiaan kuvittelee flirtiksi sellaisenkin, mitä se ei ole. Mielyttävää päiväunta.
Suomessa miehet -varsinkin yli 50v kuvittelevat että jos heille hymyilee, on kiinnostunut heistä. EI OLE! T. Ystävällinen nainen 36v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla niitä tyyppejä jotka ottavat flirttinä senkin jos joku sanoo, "painu helvettiin siitä".Näitäkin on, jopa molemmissa sukupuolissa...
En nyt varta vasten flirttailisi 45+ varatulle ukolle. Flirttaan mieluusti kyllä ikäisilleni kaksvitosille nuorille uroille.
AP kenties tosiaan kuvittelee flirtiksi sellaisenkin, mitä se ei ole. Mielyttävää päiväunta.
Ikis ei siis ymmärrä lukemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että flirttailevat, koska olet iäkäs ja varattu.
Ehkä tulkitset tilanteet virheellisesti?
Mammat täällä sanovat että 40+ nainen on parhaimmillaan.
Mutta hokkuspokkus mies onkin iäkäs.
Kiitos nauruista.Älä mammattele, persupaappa.
40+-vuotias on iäkäs parikymppisen mielestä - isän tai äidin ikäinen.
Kertoiko ap että kyse on parikymppisistä?
Tehän olette ihan kuutamolla. Mitä ihmettä...
Kyseessähän on tietenkin vanhan kaavan mukainen ns. pitkä vedätys.
Nyt toivoo että kypsyt ja haet eroa että saa puolet kaikesta.
Tödennäköisesti uusi hoito jossain muualla joten JOKU kyllä saa mutta se et ole valitettavasti sinä.
Älä mammattele, persupaappa.
40+-vuotias on iäkäs parikymppisen mielestä - isän tai äidin ikäinen.