Olen aikuinen, kolmekymppinen nainen ja äitini valittaa minulle siitä, että teen vaatehankintani verkkokaupoista
Ensinnäkin verkkokaupoissa ostosten teko on tätä päivää, kaikkia tuotteita ei edes myymälöistä saa ja toisekseen minua ärsyttää, että hän puuttuu aikuisen ihmisen elämään paasaamalla siitä, kuinka epäekologista toimintani on.
Onko teidän muiden aikuisten vanhemmat tällaisia?
Kommentit (11)
Mun äiti valittaa kanssa ja mäkin oon 30. :D
Ihan vain siksi, että pelkää jos tilaan netistä, mun tili tyhjennetään, mun tiedot kaapataan tms.
Ja tilaan siis vaan isoista kaupoista tyyliin Zalando, Boozt, H&M...
Ei ole. Tilaan myös äidilleni netistä tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain siksi, että pelkää jos tilaan netistä, mun tili tyhjennetään, mun tiedot kaapataan tms.
Sama, olen 47v. Äiti ei ole ikinä tilannut netistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, olen 47v. Äiti ei ole ikinä tilannut netistä mitään.
Hän aina lähettelee mulle kaikkia uutisjuttuja aiheesta. Esim. joku tilannut jostain tosi hämärästä nettikaupasta ja sit on tapahtunut jotain kamalaa. Ei tajua, että mä en mee semmosiin huijauksiin, mihin ehkä joku hänen ikäinen saattais mennäkin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin täälläkin! 😅 Toisinaan toivoisin että äitini eläisi vähän enemmän nykymaailmassa eikä menneessä. Hän ei myöskään ymmärrä sitä, että olen vielä nuori ihminen ja haluan näyttää nätiltä. Hän itse on jo eläkkeellä ja on nyt päättänyt ettei osta enää uusia vaatteita. Hän yrittää samaa minulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin täälläkin! 😅 Toisinaan toivoisin että äitini eläisi vähän enemmän nykymaailmassa eikä menneessä. Hän ei myöskään ymmärrä sitä, että olen vielä nuori ihminen ja haluan näyttää nätiltä. Hän itse on jo eläkkeellä ja on nyt päättänyt ettei osta enää uusia vaatteita. Hän yrittää samaa minulle.
Ap
Katkera mikä katkera.
Mun äiti on samanlainen. Yrittää kaupata vanhoja kuluneita vaatteitaan mulle.
Olen hyvässä kunnossa ja hän ei ole enää. Siitäkin nälvii tyyliin "kohta säkin lihot" "Kyllä kuule kohta alkaa kertyyn paino vyötärölle" jne. Hän on ollut mallimaisen kaunis, pitkä ja laiha joten ilmeisesti vyötärölle kertyneet kilot ja rypyt ottaa koville. Annan vaan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
se edellinen
Oma äitini valittaa myös kaikesta mitä teen. Olen oppinut hyvin valikoiden kertomaan hänelle omasta elämästäni. Suosittelen.
Mun äiti valittaa myös. Samoin valittaa mun tyylistä, koska mun pitäisi hänen mukaan suosia klassisia vaatteita.
Kamalinta tässä on, että miesystävä on samaa mieltä mun äidin kanssa. 😭
T. Myöskin 30v
Ei ole. Mun äitini on 74, napanuora on jo katkennut.