Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (3111)

Vierailija
3101/3110 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menopaussi ja kaikki sen jälkeinen paska.

Tämä ei ole mukavaa.

Vierailija
3102/3110 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpo ja purra, miten vastuuttomia ihmisiä voi olla.

No mielipiteensä kullakin, muuta totuushan on se rttä he ovat niitä vastuunkantajia nimenomaan joka siivoaa nyt niitä vastuuttomien kukkahattutytteleiden (edelliset hallitukset) tekemiä valtavia virheitä. Edelliset 15v meillä on kasvatettu velkarahalla julkinen talous niin suureksi ettei meillä ole tähän varaa, ollaan konkurssikypsiä korkojen noususta ja ukrainan sodasta kerrannaisvaikutuksineen johtuen. Se että he tekevät korjausliikkeitä mitä suomessa olisi pitänyt tehdä jo 10v sitten ei ole vastuuttomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3103/3110 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla 2 pv plus viikonloppu eikä oikeestaan mitään järkevää tekemistä. Nytkin klo kohta 14 ja just sain oloasun päälle. Oon palstaillu vaan kylpytakissa ja päivitelly ku ei oo mitään seuraa. Mutta olen iloinen, että vältyin joutumasta yhteen evvvk työpaikan tilaisuuteen, varasin tietosesti lomapäivät tähän kohtaan kun ennen muita kuulin et tänään on xxx tilaisuus. Pomoni joka hyväksyi lomani ei tiennyt tästä päivästä mitään.

Eilen kävin hierojalla jonka kans hetki tuli juteltua mutta ja kaupan kassaa tervehdin, muuten en jutellu kenenkään kanssa. Olen elänyt suurimman osan elämästäni sinkkuna ja aina sama kaava; lomilla ja viikonloppuina yksinäisyys korostuu vaikka kuinka koitan täyttää päiväni tekemisillä ja menoilla. Voi kumpa vielä löytäisin joko kivoja yksineläviä ystäviä joilla olisi aikaa minulle ja vaikka joku jopa pyytäisi minua milloin minnekin tai sit löytyisi elämänkumppani jonka kanssa jakaisinnedes jollain tasolla elämää, olisi edes se oletusarvo että minulla on joku jossain jonka luo voin palata ja joka edes vähän kaipaa minua kun olemme erossa. En usko että minusta olisi mitään kotia leikkimään ja 365 pv/vuosi yhdessä asumaan, mutta sellanen "vakiystävätyyppinen +++" ratkaisu olisi loistava.

Vierailija
3104/3110 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa että otin äsken purkan suuhun ja nyt pitäisi nousta ylös ja sylkäistä se roskikseen. Ei jaksaisi nousta.

Vierailija
3105/3110 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää mun uusi työkaveri joka oli joskus aikoinaan pomoni, muija on tyhmä ku saapas, en tajua yhtään miten hemmetillä se on päässy joskus ylempään positioon, ehkä vain papereiden perusteella. Ei se ainakaan osaamisellaan ja nokkelaälyisyydellään loista. Tosin se tehtävä ei oo kovinkaan kummonen sillon ollut ja rytinällä on alaspäin tippunukin. Ihan ymmärrettävistä syistä. Jos ei se opi, ni mä kyllä opetan sen pysymään roolissaan ja kommentoimaan vain ja ainoastaan omaan vastuuseen liittyviä asioita. Mun tontille ei oo asiaa, sieltä lentää 'niskapersotteella' hyvin livakasti.

Vierailija
3106/3110 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikävä exääni, hirveä ikävä ja on tukahduttavaa katsoa sivusta edes harvakseltaan kun hän elää sitä elämää jonkun muun kanssa mitä meidän piti elää yhdessä. Erosta on vuosikymmeniä, mutta asumme nykyään samalla suunnalla ja satinnaisesti näen exääni ja onneksi kuitenkin tosi harvoin hänen muijaansa. Joka ikinen kerta vanhat muistot nousee pintaan ajatus siitä miksi minulle kävi näin. 

Vierailija
3107/3110 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs lähtee salille edes hetkeksi jotta saisin vähän liikettä kroppaan mut kun ei vaan viitsi liikahtaakaan. 

Vierailija
3108/3110 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun iäkäs äitini ja miehensä eivät koskaan enää pyydä käymään saati pyydä apua mihinkään. Mikä hitto siinä on että omilta jo keski-ikäisiltä lapsilta on niin vaikea pyytää tyyliin mitään apua vaikka eteenkin äitini tietä että mulla on aikaa kun ei ole perhettä ja isoa huushollia hoidettavana ja olen sanonut usein että äkkiähän minä hurautan ajaa maalle jos viikonloppuna vaikka tarviitte jotain ja voisihan sitä sopia etukäteenkin mutta kun ei niin ei.  Sitten se puhuu pitkin kyliä että kun kukaan ei auta ja kukaan ei ehdi. No kyllä ehtii kun vaan pyytäis. 

Vierailija
3109/3110 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa tosi paljon jalan tulehdus, kävin taas haavahoitajalla ja hoito jatkuu. Onneksi on kivuton vaiva.

Vierailija
3110/3110 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa uuden työpaikan noita-akka.

Irvestelee ja mulkoilee, kommentoi joitain ilkeää kun kävelen ohi. Ei siis sano mulle vaan mun kuullen. Kaverina liikaa syönyt toimistotantta. 

Päätin etten katso eukkoa enää päinkään, keskityn omiin töihini.

Nyt on haukkunut minut kaikille,  äijät kävelee mun vierellä puhumassa lapsellisesta käytöksestä ja tuijottaa mua häijysti. 

Harmittaa kakkakäytös ja työpaikan lampaat.

Vierailija
3111/3110 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut