Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (3077)
se, että ei ole ketään. elämä yksin on raskasta, itkua tulee vaan
Vierailija kirjoitti:
se, että ei ole ketään. elämä yksin on raskasta, itkua tulee vaan
Ilon kautta ja realiteetit pintaan! Jos kaipaamasi joku tulisi ja tutustuisitte, saattaisi paljastua taloudellista hyötyä, ilmaisia lounaita keräävä, autoasi lainaava🐑määkivä-ääninen perustollo. Parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa. Aika tuo aina hyvät ystävät yhteen ja paremmat oltavat murheen jälkeen. Rakasta itseäsi rehellisesti. Hymyile. Olet ansainnut elämän ilot ja kermakakkukahvit siinä kuin kaikki ihmiset. Olet hyvä tyyppi!
Ketjupolttajanaapuri. Inhottava katku kotonani.
Hyvät hyssykät että oli taas pitkäpiimänen koulutuspäivä. Alotettiin 7,45 ja 15 päästiin pois, oli toki taukoja mut käytännössä ihan koko vit...n päivän kuuntelin adoaa jonka oon opiskellu ekää kertaa joskus 25v sitten. Samoja asioota jauhetaan ees ja taas, ok, tärkeä asia ja varmaan joillekin vadta-alkajille uutta mutta ku kaikki oltiin jo pikän linjan kokeneita koulutettuja konkareita, ni vähän meinas hermo mennä ja kroppa ei kestä kovalla penkillä paikoillaan istumista, hermo ei kedtä vaan kuuntelua ja pitäis voida tehdä jotain.
Sit jotkut tyhjäpäät höpöttää ja jaarittaa jotain ihan typeriä juttuja niin että tulee oikein myötähäpeä olo, kysyyvät ihan tyhmiä, siis todellakin paljastavat tyhmyytensä. Tää sama tollo höpöttää kokoajan vierustoverille jotain niin että häiritsee muita, teki mieli sanoa todella rumasti.
Tällänen jos joku aiheuttaa tunnesyömistä. Ajoin lähimpään Saleen ja ostin ison suklaapatukan ja pikkupussin vielä hedelmäkarkkeja, ajoin auton pesuun ja ennen pesun loppumista oli kaikki syöty. Vedin silmät kiinni lohtusuklaata vitutukseen.
Se kun lähes jokainen valittaa elämän olevan rankkaa ja maailman olevan kylmä paska paikka, mutta silti samaiset sankarit ilkeilevät, vittuilevat, juonivat ja keksivät kaikenlaista kiusaa hyväntahtoisille lempeäluontoisille ihmisille tarkoituksenaan satuttaa, loukata ja "opettaa olemaan". Aivan kuin eivät itse olisi aktiivinen osa tätä kylmää paskaa maailmaa vaikuttamassa kollektiiviseen vallitsevaan ilmapiiriin. Mihin lie trickle downiin kyllä uskotaan, mutta omalla käytöksellä ei vaan voi saada mitään positiivista aikaan vaikka selvästi tiedostaa negatiivisen aiheuttavan toisille paskaa.
Tämän palstan moderoinnin pohjaton typeryys.
Olen lähettänyt kymmeniä työhakemuksia, mutta työhaastatteluun ei ole tullut kutsua. Olen odottanut soittoa 7kk. Onneksi ensi vuonna pääsen eläkkeelle, loppuu tämä piina.
Allergiaoireet! Voi juma että pistelee vihaksi katupöly, silmien kutina, nenän tukkoisuus, aivastelu ja jatkuva nenäsuihkeiden käyttö. Neljä eri lääkettä nenään, tipat silmiin, antihistamiini massuun ja astmalääke keuhkoihin. Eikä paljonkaan apua. Hankala syödä ja juoda, nukkua. Eikä meillä ole vielä edes siitepölykausi alkanut. Miten ihmeessä siitäkin hengissä selviää?
Minua harmittaa, ettei ek-vaalit oke jo nyt. Päästäisiin vuosi etuajassa perskokkareista eroon.
Vierailija kirjoitti:
Yritin ostaa lippuja ASAP Rockyn keikalle ennakkomyynnistä, mutta ne huonommatkin liput maksaa ihan järkyttävän paljon.
Itseeni ei harmittaisi yhtään. Mitä sitä p*skasta maksaa jos ei ole peltoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin tekemiseen poikkeuksellisen ja häikäilettömän ja tunnekylmän manipuloijan kanssa.
Tapasitko Riikka Purran vai Petteri Orpon? Totesivatko lakonisesti: Empatia ei kuulu politiikkaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ehkä varsinaisesti harmita mut ihmetyttää miten sekopää ja sairaspersoonainen, suorastaan häiriintynyt tuo jenkkien pressa on. Mitähän ne hänen läheisimmät ministerit yms fiksut oikein ajattelee hänen kanssa työskentelystä. Kun miettii minkälaista esim eu parlamentissa on, pikkasen hillitympää, tää yks jenkki mesoo ja huutelee ku ois joku seniili jolta tulee kaikki ajatukset ulos puheena ihan suodattamatta. Uhkailee muita liittolaismaita sotilaallisella hyökkäyksellä, kaappaa naapurimaan pressan ja uhkaa ottaa kanadankin ittelleen ja sit nillittää ku ei saa rauhannobelia. Ihan sekopää.
Lähinnä siitä pressasta tulee mieleen kakara itkupotkuraivareineen kun ei saa aina tahtoaan läpi. Ja on äänestäjiensä näköinen.
Ärsyttää oma ylireagointi jokaiseen negatiiviseen asiaan. Oikein paisuttelen sitä omaa paskaa oloa.
Työelämä ja jatkuva hymistely mm. tekoälystä nykyään. Tiedän, että pitää ja voi olla onnellinen siitä, että on töitä, mutta joskus vaan ottaa aivoon se überpositiivinen meininki, missä kaikki on tai esittää olevansa niin supertehokkaita, innovatiivisia ja energisiä. Yök. Eikä nykyään edes pidetä aftereita ja juoda övereitä kun kaikki on niin saakelin korrektia nykyään. Entisaikaan oli tämäkin paremmin!
Ai että nyppii taas eräs tuttu joka ei osaa seurassani päättää mistään. Miten se pärjää omassa elämässään. Joka hiton tapaaminen on samaa ees taas vatkaamista ja mun pitää päättää hänen puolestaan, aina sama kaava, minä päätän klo ajan minne mennään missä käydään kahvilla jopa sen ottaako rakkinsa mukaan vai ei, kas ku ei kysy mitä hän laittaa päälle. Joka kerta esitän hänelle kysymyksiä, aina ihan sama, miten vaikeaa on esittää omaa mielipidettä, pelkääkö hän että tulee torpatuksi vai mikä ihme siinä on että on niin veltto että odottaa aina jokun muun tekevän päätökset ja myös järjestelyt, eli tulee kyllä paikalle mielellään kun joku muu on järjestänyt kaiken valmiiksi.
Hoh hoijaa. Firman koko porukka esihenkilöistä toimariin taas niin mitäänsanomattomassa yhteistilaisuudessa, että evvk. Ei mitään mitä en olisi jo tiennyt. Samaa jaarittelua kerrasta toiseen, katteetonta hyvesignalointia, korulauseita ym ym.
1 ainoa puheenvuoro oli jota kuuntelin mielenkiinnolla ja odotan ko uudelta johtajalta paljon, hän on selvästi se joka on ollut hiljattain muuallakin töissä.
En edes halua tietää mitä tämä kaikki taas makso.
Ei ei ei... voi vit..u mä näin työpaikan organisaatiosta sellasen uutisen jota en ois ikipäivänä halunnu nähdä. Aivan käsittämätön valinta ja ymmärrän sen kun tiedän kuka oli taatusti tän valinnan päätöksentekijä.
Hyvästi mukava duunipaikka.
Tänään tuli viesti, että:Valinta ei valitettavasti kohdistunut sinuun..." eli en päässyt töihin.
Se että TAAAAAAS tein sen virheen että luotin työkaveriin enkä malta pitää suutani kiinni vaan sanon harmitusta aiheuttavat asiat ääneen. Kyllä tällä kokemuksella ja koulutuksella pitäisi jo tietää että älä helvetissä luota kehenkään, Pidä pääsi kiinni, esitä vain robottia jolle kaikki on ok ja kaikki ovat mukavia vaikka he käyttäytyisivät miten minua kohtaan, eikä kenenkään amatöörimäisestä työstä ja sekoilusta saa sanoa mitään, ole samaa mieltä kuin muut ja esitä viihtyväsi.