Saako täällä kritisoida Sanomaa?
Poistuuko keskustelu jos aiheena Sanoman törkeä temppu Yleä ja etenkin Yle Areenaa kohtaan?
Kommentit (63)
sikksakk, kirjoitti:
ketä kiinnostaa,ei kiviäkään!
Tyhmiä ihmisiä harvoin kiinnostaa mikään oikeasti yhteiskunnallisesti merkittävä.
Mene sinä lukemaan MV-lehteä ja tumputtamaan samalla persukavereillesi.
Saa arvostella tuota. Eilen ja toissapäivänä oli pitkät keskustelut aiheesta, eikä niitä poistettu vaikka järjestään kaikki kritisoivat tuota kantelua.
"Sanoman kantelun mukaan Ylen oikeutta tarjota tilausvideopalveluja eli Areenan videosisältöjä tulisi rajoittaa merkittävästi.
Sanoma on tehnyt valtiontukikantelun EU:n kilpailuviranomaiselle. Kantelussa on kyse siitä, millaisia sisältöjä verovaroin rahoitettu media saa julkaista. Kantelun mukaan Areenaa ja Ylen sähköisiä oppimissisältöjä pitäisi rajoittaa nykyisestä."
(nuo oppimissisällöt ovat erityisen tärkeitä kouluille, abeille jne)
Ei siis vissiin saanut. Mutta Esim.Facebookissa oli pitkä keskustelu aiheesta ja moni kertoi kannanottona perheensä Sanomien tilauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei siis vissiin saanut. Mutta Esim.Facebookissa oli pitkä keskustelu aiheesta ja moni kertoi kannanottona perheensä Sanomien tilauksia.
peruneensa. Oon yrittänyt asetuksista etsiä mistä automaattisen tekstinsyötön saa pois mut ei löydy.
Sanomqn paikallislehtiä: Pirkanmaan alueella Nokian Uutiset, Valkeakosken Sanomat, Tyrvään Sanomat sekä KMV-lehti. Satakunnan alueella Sydän-Satakunta, Merikarvia-lehti ja Kankaanpään Seutu. Keski-Suomessa Jämsän Seutu & Vekkari ja Suur-Keuruu, Kanta-Hämeessä Janakkalan Sanomat ja Varsinais-Suomessa Rannikkoseutu.
Myös Aamulehti on nykyään Sanoman omistuksessa.
Mun uusi keskustelu ei näy missään vaikka luki "Keskustelu on lisätty". Kaikki p---aloitukset menee kuitenkin läpi? Muilla samaa ongelmaa?
Itse lakkautin Aku Ankan ja paikallislehden tilauksen. En tilaa mitään Sanomalta elleivät vedä kantelua pois.
Vierailija kirjoitti:
Mun uusi keskustelu ei näy missään vaikka luki "Keskustelu on lisätty". Kaikki p---aloitukset menee kuitenkin läpi? Muilla samaa ongelmaa?
Jos on kielletty sana niin käy noin.
Koko kansa säästäisi, jos ylen rooli kutistettaisiin vaikka vain uutis- ja ajankohtaisohjelmataloksi. Ylevero voitaisiin pudottaa 20-30 €:oon eli säästöä tulisi yli satanen vuodessa kaikille.
Itsekin irtisanoin Ruudun. Niin hullu en ole koskaan ollut että olisin Hesarista maksanut. Aku Ankkaa taas luin viimeksi lapsena, kun veli tilasi.
Kommentointimahdollisuuksien rajoittaminen on hyvin alhaista, koska se on yleensä ollut "uutisten" informatiivisin osio. Itse jutut ovat hyvin asenteellesia, eikä niitä ole niin kiinnostanut lukea kuin harvoin. Lisäksi Sanoma on levittänyt lonkeroitaan voimaperäisesti vähän joka puolelle, minkä seurauksena meno on lähinnä kurjistunut joka alalla. Oppimateriaaleillakin ryöstävät tavan kansaa. Ja nyt tämä hyökkäys Areenaa kohtaan on jo ahneudem huippu.
Areenan lisäksi tulee ainakin itsellä käytettyä hyvin vähän kotimaisia kulttuuri- ja sivistyssisältöjä.
Olisi kiva tietää Vauva.fi:n kanta kanteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kielletty sana niin käy noin.
Kiitos tiedosta! En tajua mikä on se kielletty sana ja tuun hulluksi :D ihan yhdestä ylen artikkelista yritän avata keskustelua
Vierailija kirjoitti:
Koko kansa säästäisi, jos ylen rooli kutistettaisiin vaikka vain uutis- ja ajankohtaisohjelmataloksi. Ylevero voitaisiin pudottaa 20-30 €:oon eli säästöä tulisi yli satanen vuodessa kaikille.
Ajatteletpa lyhytnäköisesti. Jos koulut joutuvat jatkossa maksamaan vastaavista oppisisällöistä, niin mistä muualta se otetaan kuin veroista... Ylen oppimateriaalit ovat hyvin laajasti käytössä alakouluista toiselle asteelle.
Vierailija kirjoitti:
"Sanoman kantelun mukaan Ylen oikeutta tarjota tilausvideopalveluja eli Areenan videosisältöjä tulisi rajoittaa merkittävästi.
Sanoma on tehnyt valtiontukikantelun EU:n kilpailuviranomaiselle. Kantelussa on kyse siitä, millaisia sisältöjä verovaroin rahoitettu media saa julkaista. Kantelun mukaan Areenaa ja Ylen sähköisiä oppimissisältöjä pitäisi rajoittaa nykyisestä."
(nuo oppimissisällöt ovat erityisen tärkeitä kouluille, abeille jne)
Eli sanoma haluaa rajoittaa lasten/nuorten/aikuisten opiskelua, mitä helvattaa???!!! Tuossa ole mitään logiikkaa?!!
Kohtahan se selviää.