Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kakanneet metsään? Eräässä ketjussa väitettiin, että suuri osa naisista on kakannut metsään.

Vierailija
28.05.2021 |

Pidän sitä valeena.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nainen, mutta paskansin aikanani intissä rantakallion pusikkoon, kun olin väijyssä. Paperia ei ollut, mutta repusta löytyi piplia, josta revin sivuja kääriäkseni niistä sätkiä. Köyhä varusmies kun oli. Hieman sileitä oli sivut perseen pyyhkimiseen, eli kuten Clint Eastwood, tough and takes no shit, mutta onnistuihan tuo.

Kapteeni saapui paikalle ja tiedusteli että mikä paskanläyhä täällä oikein on, ja olettekos te joku saatananpalvoja, kun täällä on piplian sivuja aivan paskassa.

Totuuden henki, johda sinä meitä.

Vierailija
62/64 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjareissuilla useinkin, välillä ihan vaan pitkillä automatkoilla kun on hätä yllättänyt keskellä ei mitään.

Tuskin "suurin osa" naisista on kakannut metsään jos on tullut eleltyä kaupungissa ja retkeiltyä sellaisilla reiteillä joista huussejakin löytyy, eiköhän sen ketjun idea ollut se ettei metsään kakkaaminen ole ongelma naisille, jos tarve tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisulostehan on myrkkyä, eikä sitä saisi päästää luontoon käsittelemättömänä.

Alapeukuttajat lannoittaa kesäkurpitsaplantaasinsa omilla pökäleillään.

Vierailija
64/64 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, jotka on joskus poistuneet Helsingin keskustasta, on ulostaneet metsään joskus.

Minä en ole, ja olen maalta kotoisin. Asuin maalla 21v asti kunnes muutin Hkiin ja nyt olen 53v.

En siis muistaakseni ole, mutta en mene vannomaan, ettenkö pikkulapsena olisi kakannut metsään, mutta olen ollut niin pieni etten muista. Olin äidin mukana paljon sieni-ja marjametsässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan