Oletteko kakanneet metsään? Eräässä ketjussa väitettiin, että suuri osa naisista on kakannut metsään.
Kommentit (64)
Käyn vaeltamassa, ja olen todellakin kakannut metsään :D mooonta kertaa! Heh, ei olisi kovin terveellistä viikkoa pidätellä...
Uskoisin, että mikäli joku ei harrasta metsässä samoilua usein ja pidempiaikaisesti, ei välttämättä ole tullut edes mieleen metsä ään kakkaaminen. Ei kaikki ole esimerkiksi koskaan yöpyneet teltassa.
N32
Ihmisulostehan on myrkkyä, eikä sitä saisi päästää luontoon käsittelemättömänä.
En. Kyllä on siivottomia ihmisiä paljon!
Ihan hyvin voi pidättää sen verran, että pääsee vaikka huoltoasemalle vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset sienestää ja marjastaa. Ei metsissä mitään bajamajoja ole 😆😆
Sitten niillä ulosteisilla käsillä poimitaan marjoja, joita myydään lasten urheiluseuran myyjäisissä - OMMOA!
Kaikki, jotka on joskus poistuneet Helsingin keskustasta, on ulostaneet metsään joskus.
Kyllä olen ainakin 15 kertaa. Koiraa lenkittäessä on hätä iskenyt. Ennen pyyhin sammaleeseen, nykyään maskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten jossain lenkillä alkaa paskattamaan.
Oletko joskus Juossut pitkän Lenkin? 🏃♀️🏃♀️🏃♀️??
Riippuu mikä sun mielestä on pitkä lenkki?
Neljä tuntia on minulla pisimmät sauvakävelylenkit olleet mutta nykyään en jaksaisi kun ikää on 57v. Ikinä en ole juossut kun se ei raskasrakenteiselle sovi. Pitäisi olla sellainen heinäkeppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten niillä ulosteisilla käsillä poimitaan marjoja, joita myydään lasten urheiluseuran myyjäisissä - OMMOA!
hyi saatana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten jossain lenkillä alkaa paskattamaan.
Oletko joskus Juossut pitkän Lenkin? 🏃♀️🏃♀️🏃♀️??
Riippuu mikä sun mielestä on pitkä lenkki?
Neljä tuntia on minulla pisimmät sauvakävelylenkit olleet mutta nykyään en jaksaisi kun ikää on 57v. Ikinä en ole juossut kun se ei raskasrakenteiselle sovi. Pitäisi olla sellainen heinäkeppi.
No itseäni ei kyllä edes 7 tunnin marssilla alkanut paskattamaan. Paskoin sitten illalla kasarmilla tai seuraavana aamuna.
Olen kakannut, halkopinon taakse ja pyyhkinyt pyllyni halolla.
Nimin. Hätä ei lue lakia
Vierailija kirjoitti:
Tietysti jos on huoltamon vessa lähinnä :D Mutta ei noita huoltamoita todellakaan ole silloin lähellä kun pahin hätä yllättää. Tuttavani oli vanhuksen omaishoitaja ja sanoi että ei sen kanssa voinut mennä mihinkään missä vessa ei ollut lähettyvillä sillä kakka hätä saattoi tulla ihan missä vain ja mihin aikaan tahansa. Montaa eri lääke coctailia teki sen vaikutuksen. Odottakaa vain vanhuutta te jotka eivät vielä tiedä ettei sitä hätää voi välttämättä itse säädellä jollain ruokavaliolla. Ja pidätyskyky heikkenee ikääntyessä.
Vierailija kirjoitti:
Oon paskonu vaan housuun.
joko ne housut alkaa oleen täynnä?
Vierailija kirjoitti:
🥺 Hygienia on varmasti loistava. Kyykitään metsässä, käsien pesu niin ja näin ja marjoja poimimaan.
Tuoremarjat eivät yhtäkkiä houkutakaan niin paljoa.
Minä haluan että mieheni käy kesällä pissalla ulkona lannoittamassa puutarhaani ja saan ilmaista lannoitetta. Olen näyttänyt minkä puiden ja puskien alle ruiskuttamassa niin ettei samaan paikkaan vaan vaihtelee paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Lähin huoltsikka voi olla esim. 25 km päässä, sinnekö asti kurat housuissa vai kuitenkin mieluummin kuusen juureen?
Olen. Auto jätti välille ja sitten ibs teki tepposet sillä aikaa kun odotin että mies tulee hakemaan mut tienposkesta kymmenien kilometrien päästä kotoa.
Tottakai. Ehkä pari kertaa lenkillä hädän yllättäessä, muuten töissä ollessa tai vaeltamassa metsässä.
Olen tietenkin, koska olen hyvin rintava nainen! Viimeksi olin ennen reipasta kävelylenkkiä nauttinut pari kuppia kahvia ja xylitol -purukumia. Muutaman kilometrin jälkeen tunsin vatsan väänteitä mahassani ja tunsin, että kohta tulee kakka housuun. Puristin suuria pakaroitani tiukasti yhteen ja uimarannan ohitettuani tulin polulla sillalle, joka ylitti pienen ojan.
Katsoin, ettei ketään ole lähistöllä, vedin housut kinttuihin ja asetuin sillan reunalle. Samantien peräpäästäni purkautui ulostetta kovalla paineella melkoisten törähdysten saattelemana alla virtaavaan ojaan. Myös pissaa tuli samalla sen verran, että pikkuhousuni siinä vähän kastuivat. Kun olin saanut toimituksen suoritettua, otin läheltä sammalta ja pyyhin sillä kakkaisen pikku pyllykkäni. Lopuksi putsasin sormeni tissihielläni, jota olikin toimituksen aikana muodostunut melkoisesti. Sen jälkeen olikin mukava jatkaa lenkkiä!
En ole nainen, mutta paskansin aikanani intissä rantakallion pusikkoon, kun olin väijyssä. Paperia ei ollut, mutta repusta löytyi piplia, josta revin sivuja kääriäkseni niistä sätkiä. Köyhä varusmies kun oli. Hieman sileitä oli sivut perseen pyyhkimiseen, eli kuten Clint Eastwood, tough and takes no shit, mutta onnistuihan tuo.
Kapteeni saapui paikalle ja tiedusteli että mikä paskanläyhä täällä oikein on, ja olettekos te joku saatananpalvoja, kun täällä on piplian sivuja aivan paskassa.
Kahvi pistää suolen toimimaan minullakin, mutta kaikkina aamuina en juo kahvia vaan eka kupponen tulee juotua vasta päivällä. Siksi se kakka voi tulla eri päivinä eri aikaan ja eri paikkaan. Joskus myös metsään.