Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin mieheni Tinderistä hakemasta salaseuraa.

Vierailija
28.05.2021 |

Suhdetta takana 3 vuotta. Olen jo vuosia tiedostanut kuinka arkipäiväistä tämä on, että varatut miehet hakee salaista seuraa, mutta enpä olisi uskonut, että itselleni näin tulee käymään.

Olen vaan niin pettynyt.

Miehen profiilin löysi kaverini, joka on sinkku ja hänellä on profiili tinderissä. Mies ei ollut siellä omalla nimellään, pelkällä etunimen ensimmäisellä kirjaimella, eri iällä mutta kuvalla, josta kaverini tietenkin tunnisti hänet. Oli ottanut kuvan jostain pukuhuoneesta, olisiko ollut kuntosalin tai uima-hallin pukuhuone (mieheni harrastaa sekä salia että uintia).

Kerroin toki miehelle, että profiili on tullut tietooni, mutta hän sanoo, että ei tiedä mitä ajatteli tehdessään sen, että haki kai jotain jännitystä ja huomiota, mutta ei ollut ajatellut tapaavansa ketään sitä kautta. Tätähän minä en tietenkään usko ja sanoinkin jo hänelle, että suhteemme on nyt loppu.

Onko teille käynyt näin, tai jollekin tutullenne? Tarvitsisin vertaistukea ja haluaisin kuulla, jos teillä olisi jotain ajatuksia aiheesta. :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olit Tinderissä syystä että? Soimaako tässäkin pata kattilaa mustaksi?

Lue edes aloitus ennenkuin kommentoit ja yläpeukutat omaa aivopieruasi.

Vierailija
22/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies kärähti Tinderissä vaimolleen jo toistamiseen,ero tuli. Siltikään mies ei haluaisi erota vaikka kotona ei peitto heilukaan. Semmosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olit Tinderissä syystä että? Soimaako tässäkin pata kattilaa mustaksi?

Ap:han kertoi viestissään että kaverillaan on tinderissä profiili.

Vierailija
24/25 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aikamoinen veto ladata profiili tinderiin.

Vierailija
25/25 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jäsenenä eri deittipalveluissa . Ikäni vuoksi olen saanut eri ikäisiltä, varatuilta miehiltä enimmäkseen yhteydenottoja. Se on tosi ikävää. Luulevat kai, että olen kipeästi seksiä vailla. 

Pidän aina, ihan joka kerta heidän puolisoittensa puolta. En hyväksy uskottomuutta.

Osan kanssa olen halunnut puhua, ihan puhelimessa, miksi miehet haluavat hakea muuta seuraa. Onneksi joukossa on myös avoimia, rehellisiä miehiä ja muutamat jopa sopineet vaimonsa kanssa avoimesta suhteesta. Mutta ne, jotka koettavat toimia salaa puolisoiltaan, ovat loppujen lopuksi kokeneet, etteivät uskalla puhua suoraan puolisolleen. Miehet eivät yksinkertaisesti osaa sanoittaa tunteitaan ja naisen pitäisi olla todella taitava kysymään oikeita kysymyksiä saadakseen miehen avautumaan. Ja kukapa meistä olisi ammattimainen terapeutti?

Naiset ovat paljon sanavalmiimpia ja pystyvät avaamaan tunteitaan. Olen huomannut, että minua nuoremmat naiset ovat monet hyvin itsevarmoja tahtonaisia ja nuoret miehet usein  huomattavasti hitaampia pysymään naisten vauhdissa mukana.  Siinä voi tulla sellainen tunne, ettei k miesehtaa kertoa miten parisuhde tuntuu laimealta ja mitäs sille keksittäisiin. Huoli , että nainen jättää tai pitää miestä heikkona voi olla suurikin. Silloin on helpompi keksiä jännitystä deittipalveluista ja kokeilla vieläkö kiinnostaisi muita naisia. Jännitystä, kuten ap:n kumppani sanoikin.