Tilaatko kotiinkuljetuksella ruokaa?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintolasta? en, koska asun muutaman askeleen päässä monesta eri paikasta ja helpommalla ja havemmalla pääsee, kun käy hakemassa.
Mä en itse jaksa venata siellä raflassa joidenkin wolttikuskien kanssa.
Itse ainakin soitan ravintolaan ja tilatessani kysyn arviota valmistumisajasta. Yleensä annos on valmiiksi pakattuna, kun astun ravintolan ovesta sisään.
Mielummin sitä tulee etnisiä paikkoja kuin ahneita suomalaisia
Joka viikko seuraavan viikon ruuat ym. Todella kätevää, kun ei tarvitse elämäänsä hukata ruokakaupan hyllyjen välissä.
Niin eikö teitä pelota syödä k a rva käsie n tekemää ja tuomaa ruokaa näin korona-aikaan?
Wolttia käytin kerran. Hyvin meni muuten, mutta jouduin kuitenkin menemään kadulta hakemaan sen ruuan.
En tilaa. Olisin kyllä välillä halunnut, kun ei itse jaksaisi lähteä hakemaan. Mutta asun maaseudulla, eikä mikään toimita tänne asti.
En tilaa kun tykkään kuumasta just tehdystä ruuasta ja kuljetus vie siitä sen tunteen. Ah joku pitsa kun vähän polttaa kitalakea ja joudut syömään pehmeän varovaisesti.
Ehkä kerran viikossa. Asun miljoonakaupingissa ulkomailla, joten vaihtoehtoja kyllä riittää ihan joka lähtöön. Meidän asuinaluetta taitaa palvella yli 2000 ravintolaa. Tykkään paljon aasialaisesta ruuasta, tosin viimeksi taisin tilasin havaijilaista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Prismasta tilaan noin 10 päivän välein, kun en itse pääse liikkumaan ollenkaan. Ei ole ollut valittamista. On vain tosi vaikeaa suunnitella ostokset, kun ei ole pakastinta eikä voi vaita ostoksia esimerkiksi eräpäivien mukaan samalla tavalla, kun kulkee kärryineen kaupassa.
Minä tilaan Prismasta viikon välein. Täällä meilläpäin heillä on ohje, että eräpäivät pitää olla vähintään 3 päivää toimituksesta. Yleensä niissä onkin yli viikon päästä suurin osa päiväyksistä, mutta joskus on ollut myös niin, että kaikissa lihapaketeissa on päiväys 3-5 päivän kuluttua toimituksesta. Silloin kyllä ottaa päähän. Onneksi meillä sentään on se pakastin, niin ei mene ruokaa hukkaan.
Pitää siis aina ruokakuormaa purkaessa katsoa nopeasti pilaantuvien ruokien päiväykset, ja suunnitella sen mukaan tulevan viikon ruokalista.
Ostan Foodorasta ja Resquelta, mutta haen aina itse. Katson sellaisia jos on jotain hyviä vaikka kotimatkan varrella. En jotenkin halua jakaa ovikoodia ja aina on toiminut noudot hyvin. Ehkä joskus talvimyrskyssä saatan kokeilla kotiinkin.
En koska täällä ei ole kotiinkuljetusta.
Pizzaa joo. Eilen viimeksi. En jaksanut kokata ja haluan tukea ravintola-alaa.
Alan tilata kun ensimmäinen oikea nettikauppa (norski) aloittaa syksyllä.
Nykyinen kaupasta keräilysysteemi on naurettava ja kallis.
Ikäväö että liiti pudottautuu kelkasta.
Raiskaako aina jos et haluaisikaan antaa?
Oulussa me tilataan ihanilta tummilta miehiltä parikertaa viikossa pizzulia tai kebsukkaa<3