Räjähtävä orgasmi muutamassa sekunnissa, riskinä tunnottomuus - suomalaiset naiset löysivät uuden seksihitin
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Helvetin typerä idea mikään hilavitkutin jolla laukee sekunnissa. Se nautinnon herättely ja kasvattaminen pikkuhiljaa on se idea koko hommassa, laukeaminen vain kirsikka kakun päällä. Muttakun äkkiähetinytkaikkitänne -asenne pitää istuttaa nykyään kaikkeen.
Kyllä mulla on masturboimisen tarkoituksena saada nopea orgasmi. Mihin ihmeeseen mä jotain puolen tunnin räpläilyä tarvitsisin?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toi. Orkkuun menee ainakin vartti eikä tee tunnottomaksi todellakaan.
Niin ne runkkaavat miehetkin sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei vaan kestä sitä, että nainenkin nauttii. Soolonautinnosta puhumattakaan.
Koko yheiskuntahan pyörii naisen nautinnon päällä. Kaikenlaisia hyrryyttimiä kaupataan joka paikassa ja puhutaan pelkästään naisen tyydyttämisestä. Miehet runkatkoon pimeässä huoneessa poissa ihmisten silmistä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei vaan kestä sitä, että nainenkin nauttii. Soolonautinnosta puhumattakaan.
Missä se on kielletty?!
Onhan se hirveää, että nainen voi orkutella itsekseen. Minäkin sinkkuna saan ihania orkkuja. Aivan järkyttävää vai mitä?
Juu, pimpsa umpeen vaan, ei nainen saa nauttia, varsinkaan ilman miestä!!!
Suosittelen miehille vähän enemmän yritystä hommiin. Ette te itsekään paljon seksistä syttyisi, jos seksissä orgasmin todennäköisyys olisi alle 5 %, kun suristimella saisitte parissa minuutissa moninkertaisia orgasmeja.
Miehet on hädissää, kun naiset hoitaa työnsä, toimeentulonsa ja orkkunsa ilman heitä=nainen ei tarvitse miestä mihinkään. Huoleton on miehetön!
Terkuin naissinkku, joka ei koskaan enää tule ottmaan miestä riesakseen
Faktahan on.... Kun Henrik Ekholm ja Severi Sievinen nai, Nella on vaan tiellä...
Älä lue ketjua, jos menee noin tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin iltapaskan artikkelissa puhuttiin räväkästi pimppi-imureista. Hohhoijaa.
Joo. Näin kanssa nämä "pimppi-imuri" jutut. Kaikkea sitä. On kyllä maailma edistynyt valtavasti viimeisten 20 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltakakan taso vaan laskee...
Kannattaa lisätä kuituja ruokavalioon.
😂😂
Pihtarimiehiltä on taas viety yksi kiristyskeino, voi voi sentään!
Seksi on tarkoitettu miehen ja naisen välille, ei naisen ja jonkun hemmetin muovivekottimen välille!
Mä harrastan vain sooloseksiä, get over it.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on tarkoitettu miehen ja naisen välille, ei naisen ja jonkun hemmetin muovivekottimen välille!
Voi surku, kun muiden sekstailut ei nyt kuulu sulle pätkääkään. Oletko joku lahkolainen kenties?
En ymmärrä miten vapaaehtoinen lapsettomuus liittyy asiaan, voitko vähän avata?