Räjähtävä orgasmi muutamassa sekunnissa, riskinä tunnottomuus - suomalaiset naiset löysivät uuden seksihitin
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Lihaskuntovasaralla joudun nykyään pärryyttelemään. Muu ei riitä
Niin no onhan se halvempi ja huomaamattomampi tilata ja säilyttää kuin täysiverinen panokone..
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin iltapaskan artikkelissa puhuttiin räväkästi pimppi-imureista. Hohhoijaa.
V ittuimuri olis räväkämpi.
Eniten oksettaa uutisointi josta saa käsityksen että valtaosa ihmisistä on nykyään kyltymättömiä seksiaddikteja jotka ovat koko ajan kiimamahloissaan vatkaamassa ties millä vehkeillä. Joo'o aivan varmasti kasvava joukko käyttää leluja apuna eikä siinä mitään, mutta uskon että on myös valtavan iso määrä ihmisiä joita aihe ei kosketa/kiinnosta ja siksi ylenpalttinen puffaaminen joka tuutissa on naurettavaa.
Vielä kun laittaa pyykkipojat tms. puristimet nänneihin, ja tiputtelee steariinia vartalolle sekä antaa sähköshokkeja genitaaleihin, ja ratsupiiskalla pakaroille niin kyllä siinä saa ihanat orkut ;-D :-D :-D
Kun on ollut aviossa 25 vuotta ilman yhtäkään emätinorgasmia, Satisfyer tosiaan antaa jotain mistä on jäänyt aina paitsi. Nyt taas seksikin kiinnostaa, ei tosin oman ukon kanssa.
Mä en halua miestä itelleni. Lelut riittää
On muutes meikäläisen ensimmäinen "lelu" ja toimii. Ja hei olen sentään 48 v.
Ei mikään kuitenkaan voita oman miehen kanssa rakastelua, toisen lämmin iho ja kosketus. Ollaan oltu yhdessä jo yli 25 vuotta ja ihanaa on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko välttämätöntä kaiken maailman hinkkauksistanne sepustella. Eikö nuo ole yksityisasioita?
Ällöttää tuommoinen repostelu.
Silti luet prinssinakki kädessä ja handu vatkaa vimmatusti.
No jo on mammalla kovat luulot itsestään ja kirjoitustensa voimasta.
Itse yllätyin kys. laitteen toimivuudesta, saan oikeasti kunnon orgasmin sillä. Dildot tuntuu vain epämiellyttäviltä ja vibrat on olleet aika turhia, niin en ole oikein ollut innokas käyttämään mitään leluja.
En kuitenkaan käytä kovin usein, ehkä kerran viikossa tai parissa. Tehoistakin tarvitsee vain muutamaa alinta.
Mitähän maahamuuttajat tuosta ajattelee?
Ja mitähän maan ulkopuoliset vierailijat mahtaa ufoissaan ajatella ihmisistä vatkaamassa kaikenlaisilla härveleillä itseään?
Ei kovin älykästä porukkaa : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin iltapaskan artikkelissa puhuttiin räväkästi pimppi-imureista. Hohhoijaa.
Mutta kun sillä ei imetä_vittua_vaan klitorista.
Miten tämä aika tällaiseksi on mennyt? Miehillä dead grip syndrome ja naisilla sähkövärkin kovettamat klittat. Värkit pitää ensin saada tunnottomiksi ja sitten harrastetaan väkivaltaista seksiä, kun muuten ei tunnu miltään. Psyykelääkkeet vie halut ja tunteet ja arki vie mehut.
Vierailija kirjoitti:
Onko välttämätöntä kaiken maailman hinkkauksistanne sepustella. Eikö nuo ole yksityisasioita?
Ällöttää tuommoinen repostelu.
Naisilla ei ole sellaista sisäistä käsitystä kuin julkinen vs. yksityinen ja intiimit asiat.
Mahdollinen heikko tunto kestää mulla maksimissaan puoli tuntia laitteen käytön jälkeen ja silloinkin vain, jos olen käyttänyt laitteen ns. täyden potentiaalin itselläni eli 20+ orgasmia sessiossa.
Mieheni kanssa saan kerran puolessa vuodessa, silloinki yleensä aika miedon orgasmin. Tilanne on ihan sama kuin ennen pilluimuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun sillä ei imetä_vittua_vaan klitorista.
Miksi se on sitten pilluimuri?
Jotkut ei vaan kestä sitä, että nainenkin nauttii. Soolonautinnosta puhumattakaan.
Me ollaan naurettavia kaikki kun oikein silmin katsotaan, me ollaan naurettavia alasti (da-dam-dam) ihan jokainen...