Mies ignooraa aina riidan jälkeen
Tätä tapahtuu hyvin usein. Kinastellaan/riidellään jostain, ja seuraavan päivän mies ignooraa, ei siis vastaa puhelimeensa vaikka oltaisiin sovittu näkemisestä.
Viimeisin kina oli eilen, ja siis ihan mitättömästä asiasta. Sanoin hänelle, että olisi kiva saada häneltä hyvän yön viestejä. Mies otti asian niin, että syytän häntä ja hän on "huono ihminen" kun ei laittanut hyvän yön viestiä, vaikka en todellakaan meinannut sitä noin, ja yllätyin tosi paljon kun mies hermostui niin paljon. No siitä syntyi sitten pieni riita. Lopuksi mies kuitenkin sanoi, että nähdään huomenna ja ilmoita kun pääset töistä.
Eipä ole silti tänään vastannut koko vuorokautena. Ja näin käy hyvin usein, minusta tämä on tosi ahdistavaa. Tulee sellainen olo kuin minulla vaan leikittäisiin/tämä olisi jotain pelleilyä.
Ylireagoinko jos ahdistun tuollaisesta käytöksestä?
Kommentit (33)
Ja on varmasti syytä minussakin. Mutta hankala asioista edes puhua, kun toinen ei vastaa johonkin yli vuorokauteen ollenkaan, ja minulla on vain tunne että mies ei ole tosissaan kanssani eikä välitä. Ja kun tuo ignooraaminenkin on niin jatkuvaa (tapahtuu joka viikko), samoin kuin lupausten rikkomiset, niin kyllähän se saa minut herkäksi turhan pienillekin asioille. Tosin ei tuo minusta pientä ole, että kun miehelle olen sanonut että ei selvästi ole tosissaan, niin jatkaa vaan ignooraamista eikä esim tekemisillään näytä ollenkaan että välittäisi.
- Ap
Jos mies kerran käytöksellään viestii ettei välitä tarpeeksi niin miksi sitten roikut hänessä kuin joku läheisriippuvainen? Anna olla, etäänny ja rupea katselemaan ympärillesi.
Ap kerro nyt yksikin syy miksi roikut tuon miehen perässä vaikka mies ei arvosta sinua yhtään??
Sinä teet tänne aloituksia toistensa perään ja valitat kun mies ei nää sinua kuin pari kertaa viikossa, pettää lupauksensa, ignooraa jne.
Kuvitteletko että tuo mies muuttuu? Kuvitteletko että mies rakastuu sinuun jos roikut perässä? Haluatko elää loppuelämäsi tuollaisen miehen kanssa joka ei halua sinua?
Unohda tuo mies ja keskity hoitamaan itsesi kuntoon. Ja etsi sitten parempi mies. Ja saat paljon onnellisimman elämän.
Tsemppiä ap ratkaisujen tekoon.
Vierailija kirjoitti:
Ap kerro nyt yksikin syy miksi roikut tuon miehen perässä vaikka mies ei arvosta sinua yhtään??
Sinä teet tänne aloituksia toistensa perään ja valitat kun mies ei nää sinua kuin pari kertaa viikossa, pettää lupauksensa, ignooraa jne.
Kuvitteletko että tuo mies muuttuu? Kuvitteletko että mies rakastuu sinuun jos roikut perässä? Haluatko elää loppuelämäsi tuollaisen miehen kanssa joka ei halua sinua?
Unohda tuo mies ja keskity hoitamaan itsesi kuntoon. Ja etsi sitten parempi mies. Ja saat paljon onnellisimman elämän.
Tsemppiä ap ratkaisujen tekoon.
Näin ajattelin itsekin, mutta nyt kun näitä kommentteja luin niin aloin miettimään että onko vika sittenkin minussa ja miehen käytös normaali reaktio siihen, että olen ollut itse idiootti.. Että pitäisikö koittaa sovintoa ja minun pyytää anteeksi ja korjata käytöstäni..
- Ap
Ap, kuulostat aivan hirvittävältä ripustautujalta. Anna miehelle omaa tilaa, jos haluat hänet pitää. Itsenäisty itsekin, älä ole niin riippuvainen muiden (=miehen) huomiosta. Miestä ärsyttää vain anteeksipyytelysi. Ota vähän omaa aikaa itsellesi, älä vastaa miehen seuraavaan viestiin mitään, tai vastaa että tavataan myöhemmin.
Älä sano pahasti.Sano hyvästi.Se on moro ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja on varmasti syytä minussakin. Mutta hankala asioista edes puhua, kun toinen ei vastaa johonkin yli vuorokauteen ollenkaan, ja minulla on vain tunne että mies ei ole tosissaan kanssani eikä välitä. Ja kun tuo ignooraaminenkin on niin jatkuvaa (tapahtuu joka viikko), samoin kuin lupausten rikkomiset, niin kyllähän se saa minut herkäksi turhan pienillekin asioille. Tosin ei tuo minusta pientä ole, että kun miehelle olen sanonut että ei selvästi ole tosissaan, niin jatkaa vaan ignooraamista eikä esim tekemisillään näytä ollenkaan että välittäisi.
- Ap
Jos suhteenne on kohtuullisen tuore, niin kaikki nuo asiat tulevat vain pahenemaan tulevaisuudessa. Suhteen alkuvaiheessa sitä kuitenkin vielä edes yrittää hieman... Erityisesti teidän viestintätapanne ja -tarpeet eivät vaikuta sopivan yhteen, joten parempi ehkä etsiä mies jonka kanssa nuo asiat paremmin toimivat.
Miksi miehen pitäisi puhua tuollaiselle naiselle? Miksi?
Miksi pitää joka päivä ja monta kertaa päivässä olla yhteydessä, ellei kyseessä ole teinien suhde? Jos suhde on jo hyvin tiivis, eikö olisi parempi muuttaa yhteen kuin elää erillään mutta viestitellä kellon ympäri? Jos suhde on vakaalla pohjalla ja siinä ollaan tosissaan, mitä väliä on sillä vastaako toinen joka viestiin. Eihän yhden päivän vastaamattomuus ole mitään, kun molemmilla on varmaan kuitenkin työt/opinnot, harrastukset, kotityöt ym arjen touhut.
Se kouluttaa sua ja sinusta tulee epävarma ja epätoivoinen nainen. Mies omasta mielestään on niskan päällä, ja haluaa sen niin olevan. Sinuna en jatkaisi suhdetta. Tasavertaisessa suhteessa ei ole tuommoista ahdistavaa käytöstä. Ei mies tuosta paremmaksi muutu, päinvastoin.
Mies ei ole tosissaan kanssasi, eikä sitä kiinnosta kovin paljon. Sä olet osoittanut olevasi kynnysmatto, jota voi kohdella miten sattuu, eikä tuo tule tuosta paremmaksi menemään.
Jos haluat paremman suhteen, lopeta tuo ja opettele itsekunnioitusta. Sen jälkeen vasta etsimään tervettä suhdetta.
Tämä !