Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ignooraa aina riidan jälkeen

Vierailija
28.05.2021 |

Tätä tapahtuu hyvin usein. Kinastellaan/riidellään jostain, ja seuraavan päivän mies ignooraa, ei siis vastaa puhelimeensa vaikka oltaisiin sovittu näkemisestä.

Viimeisin kina oli eilen, ja siis ihan mitättömästä asiasta. Sanoin hänelle, että olisi kiva saada häneltä hyvän yön viestejä. Mies otti asian niin, että syytän häntä ja hän on "huono ihminen" kun ei laittanut hyvän yön viestiä, vaikka en todellakaan meinannut sitä noin, ja yllätyin tosi paljon kun mies hermostui niin paljon. No siitä syntyi sitten pieni riita. Lopuksi mies kuitenkin sanoi, että nähdään huomenna ja ilmoita kun pääset töistä.

Eipä ole silti tänään vastannut koko vuorokautena. Ja näin käy hyvin usein, minusta tämä on tosi ahdistavaa. Tulee sellainen olo kuin minulla vaan leikittäisiin/tämä olisi jotain pelleilyä.

Ylireagoinko jos ahdistun tuollaisesta käytöksestä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Tulee pahenemaan. Jos lupauksia ei huvita pitää niin roskiin koko mies.

Vierailija
2/33 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaalilta mieheltä. Tuollaistako haluat?

Paremmakin voisit saada.

Vierailija
4/33 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vuorokausi vastaamatta, vaikka varsinaisesti riitaakaan ei ole ollut...

- Ap

Vierailija
5/33 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi katselemaan tuota meininkiä. Miestä ei kiinnosta sinun henkinen tai tunteellinen hyvinvointi. Rakastunut tai rakastava mies ei käyttäydy noin ainakaan oman kokemukseni mukaan.

Vierailija
6/33 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/33 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tuo ole oikein.. sitten jos sanon vaikka tuosta ignooraus asiasta, niinkuin viime viikolla, niin mies saattaa vaan vastata että "joo en jaksa kuunnella valitusta".. tai joku muu yhtä välinpitämätön vastaus.

- Ap

Vierailija
8/33 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteletteko oikeasti? Kuulostaa tuon viimeisimmän viestisi perusteella ettet ole kauhean tärkeä miehelle 🤷🏼‍♀️

Vierailija
9/33 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu Eevi Minkkisen kirjoituksiin ristiriitaisesti kiintyneestä, välttelevästi kiintyneestä ja turvallisesti kiintyneestä parisuhteen osapuolista.

Vierailija
10/33 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se mies ei yksinkertaisesti jaksa jankkaamistasi? Sinä haluat sitä ja tätä, pitää tulla hyvän yön viestejä jne.

Mies ei ole lapsesi, jonka tulee reagoida kyselyihisi. Anna sen mennä, se mies ansaitsee parempaa ja itsenäisemmän.

Vierailija
11/33 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on nyt keskusteltu usein, en ymmärrä miksi olet vielä miehen kanssa. Miksi edes kyselet täältä jatkuvasti neuvoja kun et kuitenkaan aio asialle tehdä mitään?

Vierailija
12/33 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No siitä syntyi sitten pieni riita."

Kiva tuo passiivimuoto. Riita ihan itsekseen vaan syntyi, et ollenkaan ollut osallinen riidan synnyttämisessä itse. Justiinsa juu.

Vierailija
13/33 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilkeä

mies53v

Vierailija
14/33 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon teinix-meininkiä. 

Vierailija
15/33 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön viestejä? Voi luoja.

Vierailija
16/33 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan narsisti, jätä

Vierailija
17/33 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ymmärrettävää, että jos on loukkaantunut ja kokee, ettei henkistä yhteyttä ole, niin ei toisen kanssa viestiminen ole kovin korkealla prioriteettilistoilla.

Vierailija
18/33 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tuntuu pahalta kun kritisoit häntä. Koita ensi kerralla erilaista lähestymistapaa.

Vierailija
19/33 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei yli vuorokauteen avannutkaan viestejäni, laittoi aamuyöllä vain "öitä" snapchatissa mikä varmaan meni siis kaikille, mutta ei vielä sillonkaan ollut avannut viestejäni.

Tänä aamuna vastasi sitten ja laittoi että hänellä unirytmi sekaisin, anteeksi, ja ei ole valehdellut minulle mistään.

Ja sen jälkeen ei taaskaan ole avannut viestejäni moneen tuntiin..

- Ap

Vierailija
20/33 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap voi itse laittaa niitä viestejä ensin ? Ihan vaan hyväntahtoisena ja kaivaten eikä katkerana " kun et sinä laita niin minä laitan". Mä olen jotenkin huomannut että kauheesti ihmiset sanoo ja puhkuu toisistaan, kun joku ei tee jotain ( ensimmäisenä) niin miksei itse voi olla se aloitteentekijä ??? En tajuu.

" Kun ei edes tervehdi " työpaikalla - no, haloo - mitäs jos itse hihkaset huomenet ekaksi ??