Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille jaetaan posti nykyään noin 18.30. Onko muualla iltajakelua?

Vierailija
28.05.2021 |

Voi niitä aikoja, kun posti jaettiin joka arkipäivä ja aamupäivällä. Tuolloin päivän kirjeisiin ehti reagoida samana päivänä. (jopa työssä käydessä, kun töiden jälkeen ehti vielä postittaa ja kirje lähti illalla ja oli perillä seuraavana arkipäivänä.)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.30 joka päivä 5min. tarkkuudella. Taajaman ulkopuolella

Vierailija
2/18 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa ainakin jaetaan posti vain 4 krt. viikossa (ti, la, su ei kantoa) ja tulee klo 17 - 19 välillä. Huonoksi on tuokin palvelu mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Itse majailen Turussa.

Ap

Vierailija
4/18 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 18-19 välillä. Savolainen pikkukaupunki.

Vierailija
5/18 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi tilaamani lehti kolahtaa luukusta joskus 01:00-03:30. Jakaako sen Posti/Itella/Ötella/"joku muu," en tiedä, eikä varsinaisesti kiinnosta. Kunhan saapuu.

Maksan laskut myös sitten joskus, jos jaks...

Vierailija
6/18 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti on eriyttänyt lajittelun ja jakelun. Ennen kaupunkijakelussa jakelijat pistivät oman reittinsä kasaan aamupäivällä ja lähtivät samantien reitille jakelemaan. Nyt jakelijat pääsevät töihin vasta keskipäivän jälkeen. Jos oma asumus sattuu olemaan reitin loppupäässä niin sitä saa todella odotella. Olen jopa kuullut sellaisesta, että posti saattaa tulla klo 22-23 aikaan. Taajamien ulkopuolella sentään vielä posti saadaan pääasiassa ajallaan, koska ne reitit priorisoidaan pitkien työpäivien takia.

Vierailija
7/18 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vieläkin puolenpäivän aikaan tulee, muuten en tiedä kun postilaatikko on tuolla yli 200 metrin päässä, mutta joskus kun olen odottanut kotiinkuljetuksia koko päivän ulkona niin olen huomannut. Ja että postiauto kulkee milloin kulkee, paketit tulevat eri kyydillä tai ihan eri aikaan ainakin.

Vierailija
8/18 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma ennen muinoin posti jaettiin 2 kertaa päivässä.

Vissiin myös lauantaisin.

Vierailija
9/18 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee Espoossa ”päiväposti” klo 22 jälkeen… todella outoa.

Vierailija
10/18 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee posti yleensä 18-20 välillä, ennen tulivat puoliltapäivin. Tämän takia lopetin suurimman osan lehtitilauksista ja kaikki sanomalehdet. Nyt on kuulemma yksi postinjakaja joka tekee noin 12 tunnin vuoroja.

Eniten vituttaa kun tilaan firmalle kiire paketteja jotka pitäs tulla aamulla. Nekin tulee yleensä illalla.

Vierailija
11/18 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee pidti ja aamulehti iltapäivällä neljän jälkeen.. Kylä Pohjois-Savossa.

Olen siirtynyt digilehtien lukijaksi.

Vierailija
12/18 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tulee pidti ja aamulehti ....

Siis tietenkin posti

Vierailija
13/18 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä ap.

Minkä postin saat klo 18 aikaan päivässä.

Kuten tiedät, postia, kirjeitä ja pakettaja jakaa nykyisin muutkin firmat kuin vain valtakunnallinen Posti.

Itsekin olen jo pitkään saanut tietyt kirjeet aivan varhais aamupostissa, päivän lehden mukana.

Tällöin ei todellakaan ei jakana ole Posti, vaan se firma, jonka kirjenn lähettäjä on valinnut oman postinsa toimittajakseen.

Sairasta on syyllistä ainoastaan suomalaista Postia.

Kannattaa katsoa tulevasta lähetyksistä, kuka lähetyksen jakaja ja toimittaja on.

Nykyisin jokainen organisaatio ja yrittäjä voi itse valita, kuka heidän kirjeensä ja lähetyksensä asiakkaille perilli toimittaa.

Eikä se toden totta ole enää läheskään aina suomailainen Posti yritys.

Vierailija
14/18 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia Helsinki 94.Voi myös aamu tulla jo 8- Tai todella ilta milloin vain! hyvä että posti kulkee kuitenkin ja kusti polkee.Kuhan katsoo huoneisto numeron oikein.Ylensä tiistai ja torstai kolahtaa posti.

Vierailija
15/18 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin klo 20-22 aikaan /Etelä-Espoo

Vierailija
16/18 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin klo 17-19 siis kirjepostit= Seinäjoki

Vierailija
17/18 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee postia myös iltaysin ja iltakymmenenkin jälkeen.. Herttoniemi

Vierailija
18/18 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tuli 10 aamulla, nyt tulee 10 illalla. Varmaan kivaa jaella talvella pilkkopimeässä iltaisin. No, kyllä posti osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä