Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet iloinnut tänään?

Vierailija
28.05.2021 |

Minä tilevasta viikonlopusta.

Kommentit (48)

Vierailija
42/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä säästä kun on ihan kohtuullisen lämmintä 14 C.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeasti vammainen tyttäreni kuoli 18-vuotiaana ja sunnuntaina hänet haudataan. Hän vammautui vaikeasti 2-vuotiaana auto-onnettomuudessa js pääsi 3-vuotiaana kotiin oltuaan useita kuukausia sairaalassa. Hoidimme häntä miehen kanssa kotona 24/7. Siinä jäivät isoveljet ja pikkusisko taka-alalle, kun koko ajan tältä vampilta piti imeä letkulla limaa kurkusta että hän ei tukehdu, syöttää häntä, pestä, vaihtaa vaippoja, yöllä käydä kääntämässä häntä sängyssä ja olla koko ajan valmiina auttamaan häntä jos hän saa epilepsiakohtauksen. Välillä tyttö oli viikonloppuja laitoksessa että muu perhe sai lomaa ja yhteistä aikaa vanhempien ja terveiden lasten kanssa. Laitosviikonloppuna hän taas muutama viikko sitten laitoksessa ollessaan tukehtui kurkussa olleeseen limaan joka tukki hengitystiet. Kukaan ei ollut muistanut imeä sitä pois ja tyttö tukehtui kuoliaaksi. Emme miehen kanssa sure tytön kuolemaa. Päinvadtoin tajuamme nyt kuinka tyhmiä olimme. Meidän olisi pitänyt laittaa se vamppi eli vammainen tyttö suoraan laitokseen eikä ottaa hänet kotiin kun hän pääsi sairaalasta pois. Meille ehdotettiin, että tyttö laitetaan laitokseen ja me vanhemmat keskitymme terveisiin lapsiimme. Niin meidän olusi pitänyt tehdä mutta me olimme tyhmiä ja otinme tytön kotiin kun meille luvattiin, wttä hän ei kuitenkaan eläisi kuin pari vuotta sairaalasta pääsyn jälkeen.

Ilmiannettu.

Vierailija
44/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että tasan vuoden päästä loppuu 5v velkajärjestely ja oon vihdoin vapaa veloistani.

Vierailija
45/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vapaa päiväni vihdoinkin vaatekaappini renssatuks: karsin vanhat lumput tilaa viemästä kierrätykseen. Laitoin talvivaatteet veke ja kesävaatteet tilalle; nyt saa lämpöaalto tulla 😎

Treenasin 40 min sen päälle ja loppupvän olen

Köllinyt kissani kanssa pehkussa😻

Vierailija
46/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas joku käy alapeukuttamassa IHAN

KAIKKEA 👎

onko se ressukan ainoa ilon aihe tänään??

Vierailija
47/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tiedon että pääsin yliopistohaun toiseen vaiheeseen, vaikka olin varma että ensimmäinen koe meni penkin alle. Ei onneksi sitten mennytkään.

Vierailija
48/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsin iltalenkillä sateen jälkeisestä raikkaasta ilmasta. Siitepölyt huuhtoutuneet alas, joten ei aivastuttanutkaan ollenkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme