Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet iloinnut tänään?

Vierailija
28.05.2021 |

Minä tilevasta viikonlopusta.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä mistään.

Vierailija
2/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin tänään vaaleissa ja ekaa kertaa elämässäni Persuja. Uusi olotila olla persu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevasta aurinkolomasta! Matkalaukku pakattu, negatiiviset koronatestit tehty ja lomaskumppa avattu!

Vierailija
4/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain paikan hampaaseen.

Vierailija
5/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan viettänyt liikaa aikaa tällä palstalla, kun luin otsikon väärin "Miksi olet lihonut tänään?"

No ehkäpä iloitsen sitten siitä, että en ole vielä tänään ehtinyt lihoa, mutta onhan tässä päivää jäljellä :D

Vierailija
6/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin juuri pyörälenkillä ja sää oli hyvä

Vierailija
7/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun alkaa viikonloppu ja tein hyvää mozarella-pepperoni pizzaa!

Vierailija
8/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olin iloisella mielellä siitä, kun aattelin että heti Juhannukselta alkaa mun kesälomani.

Odotan innolla kesälomaani.

Vierailija
9/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuiiitenkin jotain duunia kesäksi. Ihaan hyvä noin niinkuin jo terveyydenkin kannnalta.

Vierailija
10/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hyvät naurut kävellessäni Itäkeskuksen Kelan ohi. Ulkopuolella kunnon jono täynnä läpsyjä.

Vierailija
11/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää olevani HI-virus positiivinen. Tietääpähän ainakin mihin todennäköisesti vanhana kuolee.

Vierailija
12/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsin tänään siitä miten kaksi maskitonta läpsyä riensi tukemaan itselleen tuntematonta läpsyä, mutta yksikään suomalainen ei tullut tukemaan suomalaista. Hävetkää!

Vierailija
13/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun emännälle meni sairastuneen feikkaaminen läpi ja vältyin täten siivouspäivän kurimuksista. Nyt palstailen sängyllä peltorit päässä ja emäntä huudattaa imuria kuin viimeistä päivää. Kunhan saa siivottua, niin pitää alkaa esittämään nälkäheikkoutta.

Vierailija
14/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin tosi hyvät naudanpihvit äsken mieheni kanssa, ja juotiin vähän mainiota punkkua seuraksi.

Huomenna tapaan pitkästä aikaa ihania ystäviämme pihagrillailun merkeissä .

Vierailija
15/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin puutarhalta hakemassa upean, ison tyrolin pelargonian, istutin sen siniseen ruukkuun ja viemme sen tuliaisiksi illalla ystävien mökille.

Vierailija
16/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rupesin miettimään, mistä olen iloinnut ja tajusin, että olen ilahtunut kahdesta asiasta, eikä kumpikaan koskenut minua, vaan tapahtui toiselle ihmiselle. En siis tietenkään pidä pahana sitä, että osaan iloita toisten ilosta, mutta pitäisi varmaan keskittyä hiukan enemmän itseeni, etten vallan unohda olevani itsekin olemassa.

Vierailija
17/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein yhden käsityökokeilun, joka meni ensimmäisellä kerralla nappiin ja jopa näyttää paremmalta kuin kuvitelmissani.

Vierailija
18/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopusta kun ei tarvitse mennä töihin. Ihanaa.

Vierailija
19/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Onnistuin vaativassa työtehtävässä tosi hyvin

- hehkun, koska uusi rakkaus kolkuttelee kulman takana ja mä jo tiedän, että se on syttynyt, mutta tää kutkutteluvaihe on IHANA!

- mä olen ihan kohta velaton

Vierailija
20/48 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, kun hetki sitten alkoi yli viikon ja kaksi päivää pitkä loma. Saa nukkua pitkään 😇😴

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi