Kuinka kovalla kerrostalossa saa kuunnella musiikkia päivisin?
Kommentit (13)
Niin kovalla saa soittaa, että naapurin pentujen kirkuminen ja metelöinti peittyy musiikin alle. Tämä ainakin on ihan selvä juttu.
Kuulokkeet päässä niin kovaa kuin huvittaa. Muuten olisi ihan kohteliasta olla huudattamatta. Koskaan et voi tietää vaikka naapurilla migreeni tms. Eli voit olla oikeasti "kiduttaja".
Kohtuus kaikessa.
Sitten kun alkaa korvista valumaan veri, niin on liian kovalla.
Soitan joskus aika kovalla ja pelästyin, onko naapuri tehnyt tämän aloituksen 😰
Vierailija kirjoitti:
Kuulokkeet päässä niin kovaa kuin huvittaa. Muuten olisi ihan kohteliasta olla huudattamatta. Koskaan et voi tietää vaikka naapurilla migreeni tms. Eli voit olla oikeasti "kiduttaja".
Kohtuus kaikessa.
Kuulokkeet pitäisi lailla kieltää kun niillä tuhoaa kuulonsa helposti. Itse aloin kuuntelemaan kuulokkeita n. viisi vuotta sitten ja tietysti niin lujaa kuin kärsii, sitten on pitänyt vaihtaa "parempiin" kuulokkeisiin joissa kovempi ääni.
Nyt olen huomannut että erityisesti oikeassa korvassa on kuulo alentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtuus kaikessa.
Kuulokkeet pitäisi lailla kieltää kun niillä tuhoaa kuulonsa helposti. Itse aloin kuuntelemaan kuulokkeita n. viisi vuotta sitten ja tietysti niin lujaa kuin kärsii, sitten on pitänyt vaihtaa "parempiin" kuulokkeisiin joissa kovempi ääni.
Nyt olen huomannut että erityisesti oikeassa korvassa on kuulo alentunut.
Laki ei voi suojella tyhmiä ihmisiä itseltään.
150w teholla 12 tuuman bassolla noin 70% teholla. Ei kannata ihan täysillä
On hyviä kuulokkeita nykyään, myös johdolla, käytä sitä. Muut kaipaavat rauhaa useimmiten. Joskus kuuluu joissakin taloissa, mutta naapurilla ei ole sama musiikkimaku. Meditaatiomusiikki ehkä rauhallisin.
Kun soitat niin kovaa että menet itse tajuttomaksi, se on jo hieman liikaa muidenkin kannalta. Muutoin sanoisin että, Täysillä!
Niin, ettei naapuri häiriinny.
Mutta tyhmät elämänkoululaiset eivät tätä(kään) ymmärrä.
Niin kovalla, että naapurin mekkala ei kuulu.
Suosittelen niitä kuulokkeita. Varsinkin nyt kun on todella paljon ihmisiä jotka tekee töitä kotona. On todella vaikea keskittyä töihin kun naapurin musiikit pauhaa täysillä. Ymmärrän musiikinsoiton maltillisella volyymilla viikonloppuna. Mutta silloinkin niin, että musiikki hiljenee hyvissä ajoin illalla. Esim itse tykkään lukea iltaisin kirjaa, joka on melko mahdotonta jos jostain kuuluu musiikkia. Kerran kuussa täysin ok, joka ilta ei.
Mulla on tapana soittaa täysiä kesäisin parvekkeelta Spotifai premiumilta ilmaista musiikkia kaikille kaikilla lisukkeilla. Monipuolinen musavalikoima. Ketkun parvekkeella tölkki kädessä nytkähdellen ja moikkailen naapurustolle samalla kun jamit on käynnissä. Jos haluaa niin saa tulla juomaan ja notkumaan rytmien tahtiin.
Viimeviikolla soi surffarirokkia, hevimetallista teknoon täysin ennakkoluulottomasti.
Ei meillä kukaan ole valitellut. Päinvastoin positiiviset vibraatiot kaikuu koko kadulle, kun moppitukka nytkähtelee tölkki kourassa kadulle sammakkoperspektiivistä nähtynä.