Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 päivää morsiamena - ei kai nuo ihmiset voi olla totta

Vierailija
28.05.2021 |

Jotain käsikirjoitettua huttua veikkaisin ennemmin.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma mies virnuilee ennen vihkimistä, "mietin vain millaista elämäni on amerikassa". Näinkö oikein, oli jo toista vaimoa ottamassa jakson loppupätkässä?

Vierailija
2/43 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lana kai sanonutkin että käsikirjoitettua suurimmaksi osaksi? Itse en usko hänen ikäänsäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanan otsa ei värähdäkään. Luulen että voisi olla nelikymppinenkin helposti. Ja on miettinyt ja miettinyt, näkee kuinka ei pysty edes suutelemasn kun iljettää.

Vierailija
4/43 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko telkasta näin vanhoja jaksoja?

Vierailija
5/43 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

“Is it scripted?” one fan asked during the video, titled “Our ‘Reality’ TV Experience.” Chris responded, “Well, absolutely part of it is. No question. Some of it is real and then teased with and added to, subtracted from.”

90-Day-Fiance-Fernanda-Jonathan-Colt-Larissa

WE’RE SO SURPRISED THESE ’90 DAY FIANCE’ COUPLES ARE STILL TOGETHER

“I wouldn’t say that there’s a written script that’s like, ‘Hey, read this line, read this line,'” Nikki added. “But there are times where there are different people or producers that come up to you and say, ‘Oh, I think it would be cool if you do this,’ or ‘I think you should say this.'”

Vierailija
6/43 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/43 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tlc:ltä tulee näitä?

Vierailija
8/43 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirmu vanhoista tuotantokausista kyse. Discovery+ sovellukseen tulee uusimmat kaudet. Ehkä iäkkäät katsovat TV:tä, tuskin monet nuoremmat. Kätevintä on katsoa suoratoistopalveluista, sillä ohjelman voi katsoa milloin haluaa ja sen voi myös pysäyttää.

Vierailija
9/43 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirmu vanhoista tuotantokausista kyse. Discovery+ sovellukseen tulee uusimmat kaudet. Ehkä iäkkäät katsovat TV:tä, tuskin monet nuoremmat. Kätevintä on katsoa suoratoistopalveluista, sillä ohjelman voi katsoa milloin haluaa ja sen voi myös pysäyttää.

Mä kyllä katson telkkaria ihan telkkarina, mulla ei edes ole mitään maksullisia palveluita. Mulla ei ole tarvetta seurata mitään niin paljon, että tulee olo "voi nytpä haluaisin katsoa sitä ja sitä". En kyllä laita televisiota edes joka päivä päälle. Olen 32-vuotias.

Vierailija
10/43 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en haluanoista maksaa, saati pysäyttää?! Mikä siis oli totuus lanasta yms? Kyllä ymmärrän että siellä chatissa rahasti miehiä, olen itsekin ollut seksipuhelimessa töissä, jossa käskettiin antamaan ymmärtää että miehiä" ehkä joskus kun kiire hellittää" voidaan tavata. Soita uudestaan ensi viikolla, moi moi!

Vierailija
11/43 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nyt mitään hirmu vanhija kausia ole. Muutama vuosi sitten kuvattuja. Ekoista kausista voikin sanoa että on hirmuvanhoja.

Vierailija
12/43 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihgu se Andrei

Vierailija
13/43 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lana varmaan töissä vastaavalla linjalla. Mietti sitten lopulta että ikä tulee vastaan eikä enää toista pääsylippua usaan saa. Kunnes ehkä ilmestyikin joku toinen rikkaampi huiputettava.

Sama sillä Varyalla? Ensin rukkaset mutta tajusi että viimeiset hetket. Ja se surkea tossumies olisi tyytynyt siihen minkä tuloksen nämä akat tappelevat, Mary ja tämä.

Vierailija
14/43 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tosi-tv on osin käsikirjoitettua.

Vierailija
15/43 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa vainniim. Meillä kyllä katsotaan telkkaria eikä se niin älyttömän ” epäkätevää” ole. Toki olen varmaan jo vanhus: 50v

Vierailija
16/43 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihgu se Andrei

Aggressiivinen ja pelottava. Käy sääliksi sitä naista ja lasta.

Vierailija
17/43 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia tyyppejä suurin osa. Etenkin se Mark (?), Lanan "sulhanen".

Vierailija
18/43 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tosi-tv on osin käsikirjoitettua.

Näinhän se kyllä, asunnon metsästäjätkin vissiin täyttä feikkiä.

Tuosta Lanasta jossain puhuttiin että tuotanto on varmaan etsinyt lopussa jonkun samannäköisen esittämään sitä jonka kanssa David on oikeasti jutellut.

En nyt muista oliko hän Lanaa nähnyt ennen tuota tapaamista muuten kuin kuvissa, voihan olla että siellä kuvien takana on ollut joku ihan muu, tai useita.

Näinhän ne täälläkin aikuisviihdepalvelut toimivat, nauha kertoo että siellä on nyt Viivi 20v Helsingistä, kun on aina eri henkilö, 50v Tuulasta 60v Marjattaan. Ja jotkut näihinkin uskovat.

Vierailija
19/43 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt on tuo tell all -jakso menossa!

Vierailija
20/43 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lana kai sanonutkin että käsikirjoitettua suurimmaksi osaksi? Itse en usko hänen ikäänsäkään.

Lanan osalta varmaan onkin, vain hyvin uskoa, että hänelle on maksettu osallistumisesta ohjelmaan. Tai ehkä jopa on maksettu sille nettideittifirmalle, jolle hän työskentelee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi