Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alotan oikeen uudella otsikolla

Vierailija
08.08.2008 |

mikä mua vaivaa kun unohdan ihan päivänselviä asioita esim. venäjän presidentin vaikka oikeasti tiedän sen. olen myös alkanut puhumaan hassusti, kirjaimet menee eripaikoille puhuessa yms. mikä ihme voi vaivata???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireesi kuulostavat sangen tutuilta. Ja minulla ainakin helpottavat, kunhan pää saa lepoa.

Vierailija
2/9 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireesi kuulostavat sangen tutuilta. Ja minulla ainakin helpottavat, kunhan pää saa lepoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoja oireita välillä, kuten esim. nyt raskaan työviikon jälkeen.

Vierailija
4/9 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis pysty yleensä kokonaista lausetta sanomaan niin etteikö olisi joku virhe puhumisessa. Ennen vauvan saantia ei tällaista ollut. Ekasta lapsesta olin kanssa "tyhmä" ja unohtelin asioita mut tää puhumisen vaikeus huolestuttaa. ja on se nytkin vaikea olla ihmisten kanssa tekemisissä kun unohtaa päivän selvät asiatkin...

ap

Vierailija
5/9 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin esikoinen täytti juuri vuoden, olisiko jotain tekemistä asian kanssa..? ;) Ja masennustaustakin löytyy.

Vierailija
6/9 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ja jotain lääkkeitäkin syöny, kymmenisen vuotta sitten. Lisäksi sydän lyö epämääräisesti, välillä lujaa, välillä jättää lyömättä yms.

muistaisin et nuo sydänjututkin vois liittyä kilppariin.

Kiitos!

ap

Vierailija
7/9 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että tuota tapahtuu silloin, jos olen nukkunut huonosti/liian vähän.

Vierailija
8/9 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kyllä siihenkin sopivat oireet, mutta ei voi tietenkään sanoa että juuri siitä olisi kyse.

Vierailija
9/9 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittävän moni oire..

Kai tää on väsymystä jota ei huomaa (paitsi joinakin päivinä..). yöt imetän, yleensä tunnin-kaksi saan nukkua yössä yhden kerran, muuten vähän väliä heräämistä, en kuitenkaan ole tuntenut itseäni hirveän väsyneeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi