Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haukkui vajaaksi yms. kun yritin opiskella.

Vierailija
28.05.2021 |

En ymmärrä tuota ajatusmaailmaa. Tahtoo tahallaan sabotoida ja aiheuttaa mielipahaa.

Yksi päivä tässä stressiä pukkasi itselläni ja itkin kun selitin kiireellisestä aikataulustani opiskelujen suhteen. Oli muutakin ja turautin muutaman kyyneleen hiljakseen niin ensimmäisenä haukkui hulluksi sekä väitti ettei minulla ole yhtään paineensietokykyä. Se ei ole totta, selviän eteenpäin aina mutta mielestäni on ihan inhimillistä joskus vuodattaa kyyneleitä. Olisin tarvinnut vain henkistä tukea ja tiuski ettei ole tulossa.
Myöhemmin pyyteli anteeksi.

Seuraavana päivänä opiskelin ahkerasti tunteja vielä kotona hoidettuani ensin kodin ja tehnyt valmiin pöydän niin mies alkaa yhtäkkiä haukkumaan ohimennen vajaaksi, tökki minua ja laittoi musiikit huutamaan. Tahallaan ärsytti ja yritin olla provosoitumatta, jatkoin opiskelun parissa.
Musiikki jatkoi huutamistaan kappaleesta toiseen ja sitten pyysin rauhallisesti jos voisi pienentää. Lisäksi kyselin miksi tekee tahalleen tuota minulle?
Kuulemma ei tehnyt ja tämän jälkeen haukkui hulluksi kun kuulemma suutun musiikin kuuntelusta.
En edes suuttunut ja pyysin vain hiljentämään ja tiesin että pelaa nyt jotain ihmeellistä leikkiä kanssani.

Mikä häntä vaivaa? Myöhemmin haukkui kehitysvammaiseksi ja jälleen vajaaksi sekä hulluksi. Tässä vaiheessa itkin ja lähdin seurastaan. Jään tilanteissa puolustuskyvyttömäksi.

Outoa käytöstä ja syyt heittää minun niskoilleni. Muuten mennyt hyvin viime aikoina mutta yhtäkkiä hän muuttuu järkyttäväksi käytökseltään.

Lähden pois ihan kohta, kyyti tulee. Ahdistaa kuitenkin ja tästä vastuu siirtyy minulle vaikka mies itse aiheuttaa tilanteita eikä omista tunneälyä. Haukkuu varmaan minua pitkin kyliä hulluksi. En voi käsittää.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo äijähän on aivan seinähullu. Äkkiä eroon tuollaisesta sekopäästä. 

Vierailija
2/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi käsittää yhtä asiaa. Miksi jatkat ihmisen kanssa joka haukkuu sinua? Minä en ole koskaan jatkanut suhdetta sekuntiakaan jos poikaystävä on haukkunut tyyliin tyhmä tai lehmä. Minä etsein miehen jota voin arvostaa ja joka arvostaa minua. Mieheni saa kyllä sanoa minua akaksi ja minäkin saatan sanoa miestä ukoksi. Mutta toista ei haukuta. Me kannustetaan ja autetaan. Kehutaan ja ollaan ystävällisiä. Helppoa elämää.

Ap mitä ihmettä saat tuosta suhteesta? Miksi jatkaisit miehen kanssa joka ei arvosta sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tästä nyt keskustelun, että pysyy tuoreessa muistissa sitten kun tai jos mies todennäköisesti yrittää pyytää takaisin ja on olevinaan niin pahoillaan. Ap

Vierailija
4/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen ja mustasukkainen mies.

Vierailija
5/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä, että naiset pariutuu tuollaisten kultakimpaleiden kanssa :D

Selitys tuohon käytökseen voi olla se, että mies haluaa erota muttei halua olla itse aloitteen tekevä osapuoli, joten käyttäytyy typerästi ja toivoo että sinä ottaisit asian esille.

Vierailija
6/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
7/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hulluhan sinäkin olet kun tuollaisen narsistin olet ottanut. Siis laitta musiikkia soimaan tahallaan? Ottaa vielä hengen pois kun joskus kännipäissään äljähtää kunnolla.

Vierailija
8/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt ainakaan mene lisääntymään tuommosen kansa. Sianjättöaikahan se taas olisi.

Vierailija
9/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarvitset nettikeskustelun muistilapuksi, jotta muistat erota ääliömiehestäsi??

Se viittaa siihen, että äijän käsityksissä on jotain perää.

Vierailija
10/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden ihan pian. Mies on töissä.

Enkä halua kuulla hänestä enää mitään. Haluan vain omaan kotiini, onneksi sellainen on toisella paikkakunnalla.

Haluan olla rauhassa, turvallisessa ympäristössä enkä jaksa pienentää itseäni hänen vuokseen enkä katsella sitä kun lotraa viikonloput olutta ja viinaa.

Minulla on opinnot ja muut asiat tärkeää nyt elämässäni. En menetä kertakaikkiaan mitään, tiedän sen enkä halua sanaakaan kuulla häneltä.

Ap

Vierailija
11/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on vähän samoja taipumuksia. Hän on siis hyvin ilkeä toisinaan. Vaikka onkin hyvä ja luotettava. Ilkeyttä ei vaan saa pois vaikka olemme siitä puhuneet. Sitä on jopa ulkopuolisten vaikea uskoa. Olen huomannut että pahimmat ilkeilyt, tyhmäksi haukkumiset ym.on juuri silloin kun mies on jotenkin kokenut itsensä ehkä uhatuksia. Esim. Kun palasin töihin hoitovapaalta, olin iloinen uusista työkuvioista ja jopa vähän ihastunut uuteen työkaveriini vaikka onnellinen miehestä ja lapsistani. Taisin olla ihastunut uuteen elämääni. Oli kiva saada olla muutakin kuin kotiäiti. Tämä oli miehelle ilkeilynpaikka ja olenkin ymmärtänyt sen niin että hän vähän kuin haluaa laskea fiiliksiäni, intoani, on epävarma itsestään. Näin käy aina kun olen itsevarma ja iloinen.

Neuvoni on: Älä vain mene naimisiin saati tee lapsia ilkeän miehen kanssa. Ansaitset parempaa! Sinä voit vielä tehdä toisin. Tsemppiä!

Vierailija
12/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarvitset nettikeskustelun muistilapuksi, jotta muistat erota ääliömiehestäsi??

Se viittaa siihen, että äijän käsityksissä on jotain perää.

No oletpa nyt kapeakatseinen. Tietenkin muistan lähteä, ihan kohta.

Tahdon keskustelua sekä tukea mutta myös muistuttaa itseäni jos mielessäni haikailen tai suren menneitä. Tämän kohdalla tuskin niinkään ja joskus ehkä nauran tälle keskustelulle ja mietin miten minkälaisen miehen kanssa mahdoin ollakaan. Nyt ei paljoa naurata.

Ap

Vierailija
13/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuormittuu, kun nainen ei ole käytettävissä vapaa-ajan itsenään.

Vierailija
14/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs provoilla siellä

Vierailija
15/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on kaikilla joku murrosikäinen mies?

Vierailija
16/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä on kaikilla joku murrosikäinen mies?

Koska tällä palstalla on kahdenlaisia ihmisiä: trolleja ja henkisesti murrosikäisiä. Trollit esittää, että heillä on huono puoliso ja henkisesti teinit löytävät puolisoita, jotka ovat myös henkisesti teinejä.

Vierailija
17/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kotimatkalla :) voi huokaista jo hieman. Ap

Vierailija
18/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hulluhan sinäkin olet kun tuollaisen narsistin olet ottanut. Siis laitta musiikkia soimaan tahallaan? Ottaa vielä hengen pois kun joskus kännipäissään äljähtää kunnolla.

Onko nyt hiukan pitkä aasinsilta musiikin soittamisesta henkirikokseen?

Mutta peukku ap:lle kun et jää katselemaan moista

Vierailija
19/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että taas tällainen perjantai Porvoossa....

Vierailija
20/45 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt hiukan pitkä aasinsilta musiikin soittamisesta henkirikokseen?

Mutta peukku ap:lle kun et jää katselemaan moista

No ei ole. Kuvittele miten mies suhtautuisi humalassa ollessaan jos nainen sanoisi ettei enää halua olla parisuhteessa. Siinähän lentää veri ja sperma yhtäaikaa.