Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on selässä tykyttävä kipeä finni, ollut jo päiviä. Voinko mennä perus tk:hon vai minne?

Vierailija
28.05.2021 |

Sormilla tuntien on kovettunut/kovettumassa ja uskon että on vain finni. Ongelma on että on juuri liivien kohdalla joten sattuu niin paljon että haluan eroon siitä!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purista itse.

Olen jo koittanut. Desinfioin jopa neulan (katsoin peilin kautta että osun oikeaan kohtaan) ja ei tullut mitään ulos. Neula osui kuitenkin finniin koska itse neula ei sattunut ja puristaessa ei tullut lainkaan verta.

Uskon että on kovettunut sen verran että tarttis tehdä joku 0,5-1cn viilto ja pulpauttaa ulos. Mut tekeeko Suomessa kukaan tällaista?

Ap

Kosmetologit? Tai joku sun kaveri, jos nätisti pyydät.

Jos mä delegoin miehen hommaan niin tarttenko mä jonkun kirurgin veitsen? Kuulostaa jo heti aika rajulta toimenpiteeltä kotona tehtäväksi. Neulalla oon ennen kaikki finnit nujertanut.

Tai en kaikkia, mulla olis useita samanmoisia kovettuneita finnejä niin voisi ne kaikki kerralla poistattaa. Tuo yks on vaan kipeä

-

Se mitään auta, jos poistat ne, koska tunget itseesi kaikkea epäterveellistä, mistä tulee rasvafinnejä. Makeat juomat, kaloripitoiset kahvileivät, suklaa, liiat hiilihydraatit pois. Kasvikset, uunijuurekset, lenkkeilyt ja vesi kehiin. Kuukauden kuluttua tilanne on ihan toinen.

Joillain on perinnöllistä taipumusta saada enemmän finnejä. Sitten on myös HS tautia yms

Vierailija
22/26 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tk: ssa hoitaja, joka on vähintään yhtä kypsä kuin se finni ja jolla on muutenkin synkkä ja musta sielu antaa sulle 500 ky insuliinia, ja kas ei finnejä, eikä muitajaan vaivoja enää koskaan. Hyvää yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purista itse.

Olen jo koittanut. Desinfioin jopa neulan (katsoin peilin kautta että osun oikeaan kohtaan) ja ei tullut mitään ulos. Neula osui kuitenkin finniin koska itse neula ei sattunut ja puristaessa ei tullut lainkaan verta.

Uskon että on kovettunut sen verran että tarttis tehdä joku 0,5-1cn viilto ja pulpauttaa ulos. Mut tekeeko Suomessa kukaan tällaista?

Ap

SOI-TA TER-VEYS-KES-KUK-SEEN.

Terkkari hoitaa tuon tai ohjaa lääkärille, jos tarvis.

Vierailija
24/26 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on semmonen juttu että kuvauksen perusteella nuo ei varmaan ole edes finnejä. Finni ei todellakaan kaipaa mitään "0,5-1 cm viiltoa" poistamiseen, eikä se mitään "kovetu" ja jää hengailemaan. Jotain kystia tai paiseita sulla on, jos niiden mittaluokka ja kehittyminen on tuollaista.

Soita tk äläkä sano niitä finneiksi vaan esimerkiksi kipeiksi pateiksi, niin voit päästä jopa näyttämään niitä.

Vierailija
25/26 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis neuloja työntämään selkääni.

Jos terkkari/kosmetogi ei kelpaa, laita tippa teepuuöljyä ja laastari päälle.

Vierailija
26/26 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kutiseva kohta selässä, tytär sanoi, ettei näytä pahalta mutta se haittasi. Varasin lääkärille ajan, meillä pikkukaupungissa saa aikoja erittäin hyvin, ja lääkäri sanoi selässä olevan tukkeutuneen ihohuokosen, leikkasi sen auki ja tyhjensi. Vaiva loppui siihen.