Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on selässä tykyttävä kipeä finni, ollut jo päiviä. Voinko mennä perus tk:hon vai minne?

Vierailija
28.05.2021 |

Sormilla tuntien on kovettunut/kovettumassa ja uskon että on vain finni. Ongelma on että on juuri liivien kohdalla joten sattuu niin paljon että haluan eroon siitä!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purista itse.

Vierailija
2/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kädet taivu itse puristaamaan, pyydä kaveri apuun. Ensin desinfioit kädet ja finnin ympärystän, tarvittaessa pieni reikä neulalla ja sitten vaikka parin vanulapun avulla mahdollisimman varovasti puristamaan. Kun finni on tyhjä, vielä uusi pyyhkäisy desinfiointiaineella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan finnien puristamista. Voin tulla puristamaan sen.

Vierailija
4/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi niitä lääkäriaikoja ei riitä oikeasti tarvitseville, kun jengi menee näppylöitään nillittämään.

Vierailija
5/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä jotain ystävääsi puristaa pois.

Vierailija
6/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purista itse.

Olen jo koittanut. Desinfioin jopa neulan (katsoin peilin kautta että osun oikeaan kohtaan) ja ei tullut mitään ulos. Neula osui kuitenkin finniin koska itse neula ei sattunut ja puristaessa ei tullut lainkaan verta.

Uskon että on kovettunut sen verran että tarttis tehdä joku 0,5-1cn viilto ja pulpauttaa ulos. Mut tekeeko Suomessa kukaan tällaista?

Ap

Vierailija
7/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purista itse.

Olen jo koittanut. Desinfioin jopa neulan (katsoin peilin kautta että osun oikeaan kohtaan) ja ei tullut mitään ulos. Neula osui kuitenkin finniin koska itse neula ei sattunut ja puristaessa ei tullut lainkaan verta.

Uskon että on kovettunut sen verran että tarttis tehdä joku 0,5-1cn viilto ja pulpauttaa ulos. Mut tekeeko Suomessa kukaan tällaista?

Ap

Kosmetologit? Tai joku sun kaveri, jos nätisti pyydät.

Vierailija
8/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kosmetologille, he hoitavat myös selän ihoa.

Vierailija
9/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on noita joskus paljonkin riippuen tressitasoista. Toisaalta olen lähes 50 vuotias, ja ihoni on rypytön koska se on rasvainen jatkuvasti. Kumpi sitten parempi. Mutta aiheeseen. Anna sen olla ja laita laastari päälle. Niitä ei saa puristella ennekuin ne ovat kypsiä. Jos puristelet sellaista joka ei ole valmis tulemaan ulos voit puristaa sen"ihon" sisälle. Ja näissä näpyissä on samaa bakteeria kun ihonsyöjäbakteeri. Varoivaisuutta kehotan ihmisille. Itselläni laastari auttaa hyvin kipuihin kun se on "suojassa".

Vierailija
10/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purista itse.

Ap

Jos mä delegoin miehen hommaan niin tarttenko mä jonkun kirurgin veitsen? Kuulostaa jo heti aika rajulta toimenpiteeltä kotona tehtäväksi. Neulalla oon ennen kaikki finnit nujertanut.

Tai en kaikkia, mulla olis useita samanmoisia kovettuneita finnejä niin voisi ne kaikki kerralla poistattaa. Tuo yks on vaan kipeä

Ap

Vierailija
11/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ketkä Suomessa tekee pimple popper hommia? Kosmetologit, ihotautilääkärit?

Vierailija
12/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purista itse.

Ap

Tohtori Paise ohjelmista saa sen vaikutelman, että ihoviilto on pikkujuttu. Ehkä plastiikkakirurgille, mutta ei muille eikä kotioloissa. Antaa finnin olla, sehän on vaaraton.

Älkää missään tapauksessa alkaako itse mitään viiltelemään.

Vierailija
13/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi niitä lääkäriaikoja ei riitä oikeasti tarvitseville, kun jengi menee näppylöitään nillittämään.

Juujuu niin niin. Hoitajathan nää näppylähommat ensisijaisesti hoitaa.

Vierailija
14/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sinä oikein syöt ravinnoksesi, kun sinulla on ”USEITA TUOLLAISIA KOVETTUNEITA FINNEJÄ”.

Itse olen normaalipainoinen ihminen, mutta jos syön jotain epäterveellistä rasvaa tms, niin heti pulpahtaa leukaan pikku rasvafinni. Jon vettä ja jätän epäterveelliset pois. Ei ole normaalisti

yhtään finniä.

Oma apu ,paras apu, ja kasvikset kehiin + vesi juomaksi.

Vierailija
15/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ketkä Suomessa tekee pimple popper hommia? Kosmetologit, ihotautilääkärit?

Kysy joltain kosmetologilta. Kai ne rahasta pari finniä puristaa.

Vierailija
16/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulehtui kerran selkäfinni tosi pahasti, se oli sellainen 5cm halkaisijalla oleva tykyttävä punainen patti. Menin tk:n päivystykseen ja siellä lääkäri puhkaisi ja tyhjensi sen, apuna oli hoitaja. Päälle tuli vielä parin viikon antibioottikuuri.

Vierailija
17/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika yksityiselle ihotautilääkärille. Mistä sen tietää vaikka tarvii lääkkeitä lisäksi ja tulehtuu ym Parempi näin kun alkaa itse puhkomaan.

Vierailija
18/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä kuumia suihkuja selkään niin veri kiertää/auttaa että finni kypsyy nopeammin ja on sitten helpompi puristaa kun aika on kypsä.

Vierailija
19/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purista itse.

Ap

Jos mä delegoin miehen hommaan niin tarttenko mä jonkun kirurgin veitsen? Kuulostaa jo heti aika rajulta toimenpiteeltä kotona tehtäväksi. Neulalla oon ennen kaikki finnit nujertanut.

Tai en kaikkia, mulla olis useita samanmoisia kovettuneita finnejä niin voisi ne kaikki kerralla poistattaa. Tuo yks on vaan kipeä

—————-

Se mitään auta, jos poistat ne, koska tunget itseesi kaikkea epäterveellistä, mistä tulee rasvafinnejä. Makeat juomat, kaloripitoiset kahvileivät, suklaa, liiat hiilihydraatit pois. Kasvikset, uunijuurekset, lenkkeilyt ja vesi kehiin. Kuukauden kuluttua tilanne on ihan toinen.

Vierailija
20/26 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä ihmettä sinä oikein syöt ravinnoksesi, kun sinulla on ”USEITA TUOLLAISIA KOVETTUNEITA FINNEJÄ

Syön epäterveellisesti ja olen reilusti ylipainoinen. Eikä ole yhtään finniä. Ei se aina siitä ole kiinni.