Ärsyttääkö teitäkin kun näätte kaupassa vauvan itkemässä
Ja äiti ei tee mitään! Jatkaa ostoksia ja vauva huutaa.. heiluttelee kärryjä vähän..
Kommentit (43)
Vauva luovutti.. apua ei kuitenkaan olisi tullut vaikka huutaisi äänensä käheäksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kestä elämän ääniä, ei kannata elää.
Kestän hyvin vauvan itkuääntä mutta en ihmisten välinpitämättömyyttä.
Ei ärsytä, kaikki me ollaan oltu vauvoja.
Enemmän ärsyttää, kun vaunuja työntää toinen vanhemmista ja toisella ostoskärry, sitten tukkivat muilta pääsyn.
Vi**uako se isukki siellä hölmönä hyörii? Voisi olla muksun kanssa vaikka kotona odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä, kaikki me ollaan oltu vauvoja.
Toisia on äidit ja isän jaksanu ja osannu hoitanu ja toiset jätetty selviämään.. oman onnensa nojaan.
Ei ärsytä kaupassa, mutta ravintolassa alkaa sieppaamaan.
Minä ainakin oken opettanut vauvat alusta asti siihen, että he eivät saa itkemällä mitään. Minä määrään mitä lapset saavat ja milloin. Vauvan on siis turha itkeä nälkäänsä tai idomman lapsen pyytää minulta sitä koska minä päätän, että milloin, mitä ja minkä verran lapset syövät. Siksi heidän on jo vauvoina opittava että itkemällä tai pyytämällä ei saa mitään koska minuahan eivät lapset, varsinkaan vauvat komentele.
Mistä tiedät onko jo koittanut rauhoittaa? Jos vauva itkee vaikka väsymystään, niin siinä ei usein auta mikään muu kuin saada vauva sieltä kaupasta pois ennen kuin pystyy edes rauhoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ärsyttää, kun vaunuja työntää toinen vanhemmista ja toisella ostoskärry, sitten tukkivat muilta pääsyn.
Vi**uako se isukki siellä hölmönä hyörii? Voisi olla muksun kanssa vaikka kotona odottamassa.
Ei ne kyl osaa miettiä muita.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät onko jo koittanut rauhoittaa? Jos vauva itkee vaikka väsymystään, niin siinä ei usein auta mikään muu kuin saada vauva sieltä kaupasta pois ennen kuin pystyy edes rauhoittamaan.
Niin juoksis jo ulos kaupasta mutta ei ku shoppaileminen on tärkeämpää.
Ei ärsytä itkevät vauvat, mutta tämä negatiivinen ilmapiiri ärsyttää, jossa osa ärsyyntyy itkevistä vauvoista kaupassa.
Ei nyt vauvat niinkään, mutta jos on joku taapero tai vanhempi itkemässä ja huutamassa turhasta, niin aina tekisi mieli ottaa jaloista kiinni ja pamauttaa pää seinään.
Mua ärsyttää! Ja miksi pikkulapset itkee aina suu ammollaan?
Ennenkuin joku näppärä kerkiää: Niin joo. Olen ollut lapsi itsekin ja parkunut suu ammollaan. Onneksi en muista sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt vauvat niinkään, mutta jos on joku taapero tai vanhempi itkemässä ja huutamassa turhasta, niin aina tekisi mieli ottaa jaloista kiinni ja pamauttaa pää seinään.
Kyllä! Kerran nipistin salaa yhtä huutavaa kersaa. Virhe! Se alkoi huutaa vielä enemmän.
Hyvä oppia varhain että kukaan ei auta